NRKs FAKE news

Fhv Stm Gro H. Brundtland innførte Eøs-avtalen mot folkeviljen. Det var to stemmer for lite for å innføre EØS ved voteringen
https://bmonline.no/html/votering.html Merk dere at DDR opphørte, men så ble det opprettet en ny DDR- fange-union, les EU.
Hele EU vil kollapse, et avtalt spill for å ødelegge landenes økonomi.
Forumregler
Det var to stemmer for lite for å innføre EØS ved voteringen i 1992.
http://grunnlovens-vektere.com/html/votering.html Karl Sørmo og Vidar Kleppe stemte imot Eøs-avtalen.

Eøs er et ulovlig prosjekt, sett med norske øine.

NRKs FAKE news

UNREAD_POST BmOnline » Tir Apr 02, 2019 8:50 am

Ser dere tegningen hvor NRK og Tv2 brukes flittig for å annonsere skjeggkre og andre småkryp?

Så de fjerner det virkelige STYGGE og FÆLE problemet av skjeggkre på to bein, ser dere?

Hvor der er flere 100 som burde settes i karantene pr omgående for å ha utført både mytteri og ubotelige skader på nasjonalforsamlingens integritet i Norge.

Vår tidligere Straffelov, § 83 har de parkert, fordi de vet at det brenner under baken på dem nå. Og vi i Folkeaksjonen Mot EU medlemskap tok det opp i plenum flere ganger både på Lekneshallen i 2005 og på Visjon Norge og Evangeliesenteret i Oslo.

Her skriker NRK over seg om kriminellle i Uruguay, mens det er 4 ganger værre i Norge- det sier det meste.

Diktatur.gif
Diktaturet i Norge vil ikke NRK informere oss om, men henge ut andre land- det klarer de glatt. Snakk om selvmordstanker dere..


http://grunnlovens-vektere.com/html/nasjonal_1.html
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: NRKs FAKE news

UNREAD_POST BmOnline » Man Apr 08, 2019 10:47 am

Når NRK og TV2 skal gjøre sin simple plikt, nemlig å fortelle oss om det sinnsyke demon-kratiet i dette landet- så skryter de uhemmet over hvor flott demokrati vi har- og at det skal styrkes, ser dere? Men det er akkurat det motsatte de er heftig og begeistret for, intet annet-. De har sogar de leeengste 17-mai sløyfene i Oslo stan- sammen med kongehuset, og bryr seg ikke om Norge og nordmenn i det hele tatt, men kun å skatte oss ihjel er hva de bryr seg om!

nrklyg_1.jpg
Her ser dere NRK lyver så det renner- om at demokratiet skal styrkes. Merk dere at det er AKKURAT det motsatte som skjer. Slik er det alltid med maskirovka fra Kreml.



Her ser dere medias faktasjekk, som skal gjøre alt så stuerent.
Merk dere at det står at norsk politikk blir mer ærlig og at demokratiet vil bli styrket? Hvilket demokrati? Tenk, den blinde skal lære den døve å skrive. Selveste Frank Aarebrot sier dette på alvor? Skal dette være en god spøk? Aarebrot selv har jo sagt at han ikke stoler på statsfeministene som tar imot stemmeseddelen hans. Tror nok mange flere tusen deler hans bekymring i Norge siden 80-tallet, etter at feministene startet raseringen av statsadministrasjonen. Men Aarebrot har begynt å slite med helsa- så man kan saktens skjønne ham på denne bakgrunn. Fordi det var en helt annen dur i pipa for noen år tilbake.

Hvem vil være den første til å fortelle det norske folk om jugingen og dobbeltspillet i kulissene på Stortinget? Hvem vil avsløre Europabevegelsens stortingsgruppe i beste sendetid?

Hvem av TV2 og Nrk har LIVET kjært- til å formidle dette til det norske folk? Når skal dette "demon-kratiet" avsløres?

Hvem bryr seg?

Uansett hva du stemmer, så blir det INGEN forskjell på statsbudsjettet, utenom 2 promille. Dette pga den hemmelige og skjulte agendaen på Stortinget, jfr EØS- avtalen inngått imot folket. Hvem vil fortelle folket dette i dagsnytt?

Hvor er sannferdigheten og lojaliteten hos de folkevalgte?
Kan vi stole på dem igjen? Hvor er lojaliteten til journalistene som nå står fram og snakker om ærlighet i valget 2009?
Hvor er deres ærlighet? Kan vi tenke oss at både politikerene og journalistene er i lomma på globalistene- og får sin lønn der?

I åresvis har vi stemt på dem, men intet skjer, tingene blir bare værre og værre. Har vi ikke lært ennå? Eller er det vår skyld?
Folket får de politikerne de fortjener, sies det. Men er det sant?

Følgelig skulle prinsippene og loven følges slavisk- i stedet for politikernes egen griskhet og renominasjon.

Les også om kommunevalget.

Tenk at Norge er med på å finansiere og bidra til valgpoliti i andre land i verden, slik at de skal bli demokratiske?

Hvilke falske fariseere er det vi har i styre og stell?

Var det ikke bedre at vi fikk et uavhengig valgpoliti fra Kongo til å overvåke våre valg i stedet? Med Ag3 og kanoner?
Det må jo være som å komme hjem til Kabul, Støre?

Valgskole1.jpg
Her ser dere NRKs utrolige løgn om at de skal hjelpe velgerne å velge rett parti, mens det ikke finnes noe slikt å velge, ser dere?


VALGFUSK 2009
Tror dere at vi vil oppleve omfattende valgjuks i 2009? Valforsker Aarebrot sa for noen år tilbake at dersom internasjonale valgobservatører hadde vært utplassert i Norge under valgene ville valget blitt underkjent.

Selv tør jeg ikke forhåndsstemme. Jeg stoler rett og slett ikke på statsfeministene som sitter og tar i mot stemmeseddelen min.

Kommentar:

Ja det sier valgforskeren, hva skal man si? Hvis noen vil ha et godt tips på hva de skal gjøre, så vil jeg anbefale ALLE å stryke stortingspolitikerne på tinget. Da vil det merkes at de er uønsket og likeså stemme BLANKT- det vil svi, fordi da blir vi kvitt døm!

Les også E-post korrespondanse med Geir Helljesen i NRK

Her kan dere se mange videoer om globalistenes planer for å ødelegge nasjonene i verden.

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Facebook liker ikke sannheten

UNREAD_POST BmOnline » Fre Apr 24, 2020 3:15 pm

Her for en tid tilbake skrev jeg et innlegg om OPP/NED politikken i Norge og hva de egentlig gjør. Det tåltes ikke av Facebook og de blokkerte meg. Synes dere at innlegget ikke passet seg? Men det passet seg å drepe barn og ungdommer på Utøya- og sannheten må for all del ikke ut?

**NRKs FAKE news: ** I morges rykket alle nødetatene ut til Holmlia der 6 millioner maur gikk til motangrep på en svartmaur som innvaderte deres tue. Svartmauren ble funnet ille tilredt av nødetatene og livet stod ikke til å berge. 60 politifolk ble plassert ut for å søke etter bevis. Det skal holdes begravelse med statsministeren til stede med sørgebånd og tårevåte taler pluss mva. Akkurat slik Utøya drapene ble spillt inn i 2011-, da nordmenn etter dragsuget om Utøya- ikke skal ha lov til å tenke over hva mulla brakar har gjort imot oss i vesten. Ei heller snakke eller skrive om Bondeviks bomber over Serbia i 1999.


Mitt innlegg var imot Facebooks standarder fikk jeg beskjed om-. Men det bryr jeg meg ikke om, fordi FB vet jo ikke hva de snakker om!

BmOnline
Redaktør- BmOnline.no


Sist flyttet til topp av BmOnline den Fre Apr 24, 2020 3:15 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Straffelovens § 83 mot ulydige rikspolitikere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester