Hvordan bombe demokratiet inn i Norge?

Stortinget hevder at vi har et demokrati i dette landet. Men sannheten er at vi har et parti-diktatur.
Den 7. mai 1969 etablerte europabevegelsen et eget Kartell inne på tinget- som er i strid med både Norges Grunnlov og Straffelovens § 83.
http://bmonline.no/html/eu_69.html

Moderator: BmOnline

Hvordan bombe demokratiet inn i Norge?

UNREAD_POST BmOnline » Tor Mai 07, 2015 11:34 am

Se hva globalistene har gjort imot nordmenns fedreland: De bombet romas lover i hodene på oss.
Merk dere at AP skrøt av at de hadde bombet demokratiet i hodet på Libya.

Samtidig hevder de at Norge har et demokrati, men det er bare sludder.

1 Innført romas lover mot folket i Norge, som sa nei til det globale blodbadet.
2 Lagt ned tusenvis av norske foretak på 70 tallet ved hjelp av en arbeidsmiljølov som var det motsatte av det den skulle være.
3 "Solgt", les gitt bort vårt land og alle våre rettigheter til "banditten- paven i rom".
4 Nå har de også innført galskapen med ulv i fåreklær både på Stortinget og i vår fauna, slik at bøndene også skal til pers.
5 Innført forbud mot ferdsel i vår egen vakre natur, ved at det er forbudt å fiske eller høgge ved. Ulovlige naturparker.
6 Innført vannressursloven, slik at bandittene kan komme og forsyne seg av vårt gode drikkevann, slik at de kan selge det til oss.
7 Innført havbeiteloven, slik at bandittene i EU kan få bruksrett i strandsonene våre, og vi må betale for å krysse de.
8 Innført de skrekkelige oppdrettsmærene som bidrar å ødelegge de naturlige rikdommene vi har i vår aquakultur.
9 Innført bompengeringer for å suge oss for penger hver enda dag inntil siste åndedrag. Verdens verste sted å bo for en arbeider. Men beste for en snylter. Og samtidig kamaraovervåking på hver bil som passerer, hvor er Datatilsynet?
10 Innført halv maskin på alt av vedlikehold på infrastuktur og offentlige bygg.
11 Innført narkotika og dens destruktive gift, innvandring mot den norske kultur, og derved passifisere all motstand slik at vår ungdom skal bli avhengige av rusgifter og ikke får tenkt over djevelskapen som kveler oss med mulitkulti- kontra etnisk kultur!
12 Privatisert en mengde norske statlige foretak, feks Luftfartsverket, Televerket, Posten, Vegvesenet- alt til det verst tenkelige. Billig og meget farlig, ikke et sandkorn å se på glatte veier- hvor mange nordmenn har gått døden i møte med saltlaken til ekspertene på billig drift, jfr saltlake- som er døden hvor temperaturen svinger i krappe svinger? Les finske MESTA- ja vi har sett det mesta i en elendig forfatning!

Billig og dårlig. Nå får jeg ikke avisen i posten som før, plutselig går det 3 dager uten avis. Og de klager over at veien ikke er kjørbar, fordi det er vinterføre? Hvilke undermålere har vi i dag som ledere? Hvis du nå har forstått at noe må gjøres, da burde du ikke nøle et eneste sekund lenger- jeg har tatt mitt standpunkt- da jeg i 1968 og 2002 fant ut at vi har vært styrt av banditter inne på Stortinget og i Regjeringene i alle år.

Derfor har jeg engasjert meg i å få opplyse det norske folk om hva som er i ferd med å skje. Norge skal på skraphaugen om Erna og Siv, eller Jonas G Støre får snøre i bunn. Glem ikke mine ord. Og gå ikke i den fella at du tror at SP eller SV eller demokratene skal berge oss.

FOLKET i Norge er blitt ørene tutet full av løgn i alle år etter statskuppet i 1940.

Om du har tenkt hva vi nå skal gjøre, så er det bare en eneste ting vi må gjøre.
IKKE lån ditt øre til lystløgnerne i NRK, slå den støyen av i dag.

Lytt heller til en lokalradio eller Radio Norge. Så kan vi tenke nøye over dette fanskapet som skjer i Norge, Sverige og Danmark. For såvidt Europa. Nå er saken blitt så ille at hele kostebinderiet på Stortinget er samme ulla. Det finnes ingen forskjell på partiene, ergo et skuespill for galleriet, ser dere. Fordi det sitter et KARTELL på stortinget som nordmenn aldri har stemt på, ei heller kjenner til. De sitter i Europabevegelsens stortingsgruppe. Du ser bildet av lederen Svein Roald Hansen (AP). Denne opprettet de uten LOV i Norge- den 7. mai 1969. Du ser alle navnene som er ramset opp alle de gamle AP folkene, og H folkene, og SP folkene. Ser dere alle er med. Av 150 er faktisk 120 med. Så der ser dere landssvikerne som også er årsaken til at NORGE ble meldt inn i EU i 1994- enda vi sa NEI til EU. Folkeflertallet. Ser dere- de bryr seg IKKE en døyt om hva folket vil. DE kjører ALLE saker inne i dette kartellet, VI har NULL påvirkning i ALLE saker som gjelder Norge. VI er NULL. De lyver og forteller eventyr om hvor flott demokrati vi har. Sannheten er vond, vi har et parti diktatur- et system som er værre en både Stalin og Hitler pluss pot til sammen!! Tenk, Odvar Nordli (AP) og Jo Benkow (H) var ikke med på dette svineriet. Ser dere. Navnene kan dere bare notere dere, ikke glem dem som var gode og ærlige og redelige.



VI blir og er blitt grundig rundlurt av rikspolitikerne, som har latt sin gift spres utover hele nasjonen til vår vantro og forskrekkelse. Våre kjære blir voldtatt og drept på gaten, hvor vi før- følte oss trygge. Og her passer det utmerket å vise til GRO H Brundtland som var statsminister i Norge.
Det var den største ulykken noen sinne- for Norge at det kvinnfolket ble statsminister. Hu ble brukt av russland til å forråde både land og folk, på samme vis som Jens C Hauge og hans likviderings ekvipasje i AP. Og vi har i dag INGEN mulighet til å ta inn denne galskapen, ved å tro at FrP eller Krf kan redde oss. DET er samme djevelskapen, det gjør INGEN forskjell. SÅ glem dem alle sammen, de er kloakkrotter alle som èn. Vi er lagt for hat. De gasser seg med feite lønninger og bedrar oss i samme smellene som du så i Frankrike Je Suis Charlie. Tror du NRK og Regjeringen støttet PEGIDA? Not at all. Disse bandittene må du nå se- og få sett. De bryr seg katta i om vi ble drept i tusentall bussen i Hardanger eller på Utøya den 22. juli.

Har dere nå skjønt dette? De bryr seg katta i nordmenns ve og vel. Jeg har selv vært i rettssak og vet nøyaktig hvor de skjelver i buksene, svin er bare forbokstaven skal jeg si dere. Og jeg vil fortelle dere sannheten om "herrene" de kaller rikspolitikere osv. Bare berm!!!
Så derfor har jeg nå tenkt å invitere dere til noe som er FY i dette rasisthølet de kaller Norge. Det er for det første VERDENS Verste land å bo i for Nordmenn. Men det beste som finnes for banditter, knivstikkere, mordere og terrorister i hele verden.

Nå- har dere fått en anelse kjøtt på beinet? Skal vi gå videre?

Derfor ser jeg det som av en stor nødvendighet AT det norske folket nå tar skjeen i en annen hånd, og sier ifra. Hvordan kan vi klare det? Er det virkelig mulig? Du ser at BOMBER og DREPING facinerer svina på Stortinget. Men det facinerer ikke meg.

Så derfor har jeg en BOMBE til dere alle. SLIK at SVINA på STORTINGET atter skal bli facinert. JEG har en KJEMPEBOMBE klar.
Når den smeller så blir det så stort at HELE STORTINGET OG FRIMURER LOSJEN BLIR sprengt bort. OG INGEN MELING ELLER Brakar kan forhindre at det skjer. Ser dere- når det skjer- så skjer det- stikk i strid med alle de gales vilje på løvebakken.

Her kan dere lese min plan om å sprenge bort alt søppelet vi i dag sliter med. Ja, jeg er en meget god soldat. Og jeg kjemper kun for Norske farver, ikke brunt grums, slik NRK og media pluss galningene på Stortinget og regjeringen gjør.

Her kan dere lese om bomben som skal redde Norge fra helvetet i dagens Norge. :roll:
Bomben er at VI som velgere IKKE skal lytte til disse globalistenes nazi plan. Vi stemmer ikke, fordi de har ALDRI brydd seg om oss annet enn når store bøter og skyhøye avgifter og skatter skulle betales, ser dere?

Nå vet du hva du har å gjøre i neste sving. Hvorfor stemme på nazistene, når du vet hva de gjør og har gjort imot nasjonen og vårt folk? Er du enig i at vi skal forsvinne i sabelkniver og selvbombere?

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Har vi et Storting som er valgt av FOLKET?

UNREAD_POST BmOnline » Tor Feb 09, 2017 9:34 am

Dere liker å tro at Stortinget er valgt av folket. Men nå kan jeg bevise at stortinget IKKE er valgt av folket. Hva sier dere til det?

Det er med andre ord en fremmed makt som sitter på stortinget, en vassall stat - har dere hørt om det?

Det er på HØY tid at dere begynner å kjenne "LUSA PÅ GANGEN"-.

BmOnline
Februar den 09. 2017.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Hva er demokrati?

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Fre Des 27, 2019 3:45 pm

Hva er demokrati?

Advokat Kristofer Almås, beskrev for en del år siden noe av det som til da var fremkommet om tyskernes og nazistenes moldvarparbeid etter 1945. (Nationen, 9.april, 1990).

Noen dager senere, 11.mai, fremsatte han spørsmålet i overskriften, for han ønsket å få svar på hva politikere mente med selve begrepet demokrati. (Heller ikke jeg har til dags dato sett noe svar!). Derfor gjentas spørsmålet: Hva er demokrati?

FLERE FAKTA omkring det uføret som vi alle nå har havnet i - har fremkommet etter hvert. Tidens problem har virkelig for alvor kommet til syne, og i den sammenheng nevnes noen nettsteder (det finnes flere) – som har forskjellig innfallsvinkel til tidens dilemma:www.endtime.net – og nettstedet til bjørgulf mortensen: https://bmonline.no

Faktaopplysninger fra nettstedene bes videreformidlet. For mange av de tilsendte aviser åpner neppe sine spalter for dette leserinnlegget fra en amatørskribent.

SENSUR og MANIPULERING – (også her i landet) – er sterkere enn mange er klar over.

NEVNTE advokat har også kommet med advarende ord omkring den såkalte Elite. Denne ansamling av maktmennesker strammer nå for alvor grepet rundt den øvrige befolkning. Derfor var det riktig av advokaten, allerede den gang, å rette søkelyset mot de mange i offentlig sektor som - over tid må fjernes.(Østlendingen, 7.3.2005).

POLITIKERE ER PRESTISJEBUNDET. Hvem vil derfor påta seg oppgaven som en nødvendig ryddeaksjon krever? Alle bør være interessert i et svar. OG: Et seriøst forslag etterlyses til en demokratisk, norsk helhetsløsning – basert på Grunnloven - og dens intensjoner for frie, norske borgere.

KOMMER forslaget – kommer tommelen opp. (Trolig også fremmøtet til valglokalet).

TISTAPOSTEN – var en lokalavis i Halden for noen år tilbake, der følgende kraftsats til politikere i Stortinget fra nevnte advokat kunne leses, allerede 30. juli, 1980:
”En ting bør dog alle disse politikere ha ganske klart for seg: Jo lenger de venter med ryddesjauen – jo lenger den utsettes – desto mer skitt er man til slutt nødt til å lempe ut. Når man lar Stortinget gå på talle som en annen saueflokk – blir bare tallen høyere og høyere for hvert år som går, inntil taket nås, og flokken kveler seg selv. Revolusjonen spiser også som kjent sine egne”.

APROPOS REVOLUSJON: Det er akkurat riktig betegnelse på hva som har foregått i det stille. (SNIKREVOLUSJONEN – er da også tittel på aktuell bok i den sammenheng.)

HVORDAN har nordmenn tenkt å løse tidens floke?

Thorbjørn Andersen. Halden.

Kommentar bmo:
Takk Thorbjørn, dette har jeg også spurt folket om mange ganger..
Thorbjørn Andersen
 

Når digitalisering fører til overvåking av ansatte

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Fre Des 27, 2019 4:08 pm

Sarpsborg Arbeiderblad - Når digitalisering fører til overvåking av ansatte i kommunen.

InnleggSarpsborg kommune skal nå innføre en tidsmåling i hjemmetjenesten. Som pårørende til bruker av hjemmetjenesten har jeg fått et informasjonsskriv om tidsmåling, hvor kommunen tar i bruk ny teknologi for å bedre tilbudet i hjemmetjenesten.

Ny teknologi er en del av den digitaliseringstrenden vi ser i dag som kan bidra til nye muligheter innenfor kommunale tjenester og nettopp derfor er det lett å la seg blende. Tidsmålingen skjer ved at det skal settes et klistremerke i døren hos brukere. De ansatte skal ved hjelp av mobiltelefonen sin registrere seg når de kommer og går.

Årsaken, sier hjemmetjenesten, er at de ønsker oversikt over hva de bruker tiden til for å planlegge bedre. At kommunen ønsker å bruke tiden til de ansatte på en best mulig måte er bra og et viktig mål.

Utfordringen er hvordan kommunen går frem og hvilke virkemidler de bruker. Tidsregistrering gir svært detaljert informasjon av de ansattes daglige gjøremål. Hensikten er å få en statistikk over hvor lang tid hjemmesykepleien bruker hos brukeren og hvor lang som brukes på transport mellom brukere.

I praksis logger de ansatte seg inn og ut svært mange ganger i løpet av en dag. Utfordringen med denne måten å innhente informasjon på er at den sier ingen ting om kvaliteten på tilbudet og årsaken til hvorfor noen besøk kan ta lengre tid. Vi vet at slike tidsovervåkingssystemer kan føre til stress og manglende trivsel.

Å innføre en slik tidsmåling føyer seg inn i en tradisjon av ulike styringssystemer innenfor offentlig sektor som har fått stor dominans de siste tiårene. Arbeiderpartiet sier de har fått nok av disse systemene og den 29.11 2019 uttaler Jonas Gahr Støre: «at ulike fagfolk forteller den samme historien, de ønsker å gjøre en god jobb for andre, men de får ikke lov. Han sier at stoppeklokkeomsorg, rapporteringskrav og detaljerte målinger av det meste, stjeler tid og suger kraft».

Videre peker Gahr Støre på at det ligger en overordnet politisk tenkning bak, den såkalte «New Public Management» ideologien. Dette har Gahr Støre helt rett i. Det vi nå ser med tidsmåling i Sarpsborg kommune sin hjemmetjeneste er en styringsform hvor de ansatte skal løpe mer, stå mer til ansvar for ikke bare hver dags innsats, men hvert minutt i løpet av dagen. Det er et registreringsregime som ligner overvåkning.

Det interessante er at Gahr Støre har en løsning på stoppeklokkeomsorg og han kaller det tillitsreformen. Arbeiderpartiet skal gi større grad av tillit til de tusen som jobber i offentlig sektor, fordi som han sier: «at ansatte som trives på jobb og får brukt sine faglige kunnskaper og erfaringer gjør en bedre innsats for brukerne og det er en vinn-vinn situasjon».

Da er det overraskende at Sarpsborg kommune med en Arbeiderparti-ordfører i en rødgrønn koalisjon med SV, Sp og MDG på samme tid innfører et system i sin kommune som fungerer tvert imot, og som for arbeidsfolk flest vil oppfattes som overvåkning og innskrenking av egen vurdering av tidsbruk til arbeidsoppgavene.

Når dette skjer i Sarpsborg kommune må det enten være slik at Arbeiderpartiet sentralt snakker med en annen tunge enn arbeiderpartiet lokalt, ellers har politikerne i Sarpsborg kommune sovet på vakt. Og hvis det er tilfelle hvor har fagforeningen da vært?

Det kan være lett å avfeie tidsregistrering som et middel for å oppnå god planlegging, men vi vet at slike systemer utvikler seg og setter seg og kan få ekstreme konsekvenser.

Den britiske regissøren Ken Loach viser nettopp denne siden ved det nye arbeidslivet i sin siste film: «Sorry We Missed You». I filmen jobber Abby som hjemmehjelp og hun kjemper for egen verdighet og omsorg for sine brukere i kampen mot stoppeklokka.

Tidsregistrering i Sarpsborg kommune er et skritt i retning av mer kontroll, overvåkning og stoppeklokke, og ikke ett skritt i retning mot Gahr Støres sin tillitsreform.

Min far som er bruker av tjenesten er en tidligere Arbeiderparti- og fagforeningsmann. Han liker ikke det han ser. Det var ikke dette samfunnet han kjempet for. Derfor har han besluttet å kjempe videre lojalt med de ansatte. Så derfor Sarpsborg kommune: takk for tilbudet om klistremerke i døren med tidsregistrering, men nei takk ikke i min dør!

https://www.sa.no/meninger/leserbrev/di ... -46-798153

Bjørgulf Mortensen.

Denne historien har engasjert mange. (Også som kommentarer viser).



Mvh Thorbjørn Andersen.

Kommentar bmo: Ja, Thorbjørn, når galninger får snøret i bunn- send de til UNN- kanskje det da blir smalere tider for globale spirer? I disse trange tider- bruk papiret på begge sider- tenk så på din venn- og rull det så opp igjen.

Bjørn Kristiansen check_circle for 10 dager siden:

Makan til overvåking og maktmisbruk...
Dette burde dere i kommunen holde dere for gode for og det viser at dere ''ikke'' har tillit til andre enn dere selv.
La folk få gjøre jobben sin på skikkelig vis, uten at ''dere'' skal ha ''stålkontroll på alt og alle''.
Slutt med faktene fra `30-tallet.
Vil kommunen med AP-ordfører'n i spissen, tilbake til tiden med ''lua i handa''...?
Brukerne får bare nekte å gå med på dette.
Bedre dere inne i etatene gjør dette for deres egen arbeidstid.
Tror det er der ''unnasluntringen'' foregår...dere over gulvet, med muligheter.

Leif-Christian Andresen for 10 dager siden

Det er synd Sarpsborg kommune gjør som de gjør.

Tidligere så var det mer lukrativt å jobbe i Sarpsborg enn i feks Fredrikstad da Sarpsborg gav 20.000 ekstra i året til sykepleiere. Etter sykepleier løftet fjernet de denne gulroten for de med 10års ansiennitet, og man tjener det samme eller mer i feks Fredrikstad.

Nå starter kommunen med noe jeg føler er en overvåkning av oss i tillegg, eller de påstår at det ikke er overvåkning siden det ikke skjer automatisk, det er vi ansatte som gjør det selv. Men det er samme sak, føler jeg.

Jobbet mye med tilsvarende system da jeg jobbet som kundebehandler for flere callsenter, førte overhodet ikke noe positivt med seg for vi som jobbet der. Vi måtte forsvare hvorfor vi feks hadde hatt en dopause på mer enn 5 min etc.. Og frykter det samme vil skje. Kanskje ikke med engang, men etterhvert.

Flere av våre pasienter har bemerket at dette er jo ren overvåkning. Så enden på visa er at jeg søker meg vekk fra Sarpsborgkommune, noe som er veldig trist da jeg trives godt i hjemmesykepleien. Så fra å ha en mannlig sykepleier på min sone (tror jammen meg at jeg er den eneste mannlige sykepleieren i enheten min også) vil det ende opp med null om kommunen ikke endrer filosofi.

Tove Ramberg check_circle for 10 dager siden

Det som jeg tenker er , hvordan kan dette bli til det bedre? Det er jo forskjellige mnsk som arbeider med listene over brukerne hver dag. Alle jobber forskjellig , noen ganger er det vanskelig å komme fram, noen ganger er all parkering nær ved opptatt. Husk att det er mnsk som skal ha hjelp og det betyr att ingen dager er like Husk også att det er mnsk som skal utføre jobben, ikke alle dager er like før dem heller. Nei dette er igjen atter de svakeste som skal lide desverre.
rolf arne johansen check_circle for 10 dager siden
Dette skal vel brukes til å spare penger - på de eldre som trenger denne hjelpen.
Jeg så ass. direktør fra området i Sarpsborg kommune på NRK TV Østfold i kveld: Jeg ble i hvert fall ikke klokere av svaret hennes på hvorfor tidskontrollen skulle innføres.
Hvorfor har det ikke slått noen på rådhuset at en slik tidskontroll kanskje med fordel kunne vært innført et helt annet sted i mengden av kommunalt ansatte?

Bjørn Kristiansen check_circle reply rolf arne johansen for 9 dager siden

Nei...direktørens argumentasjon imponerte ikke med ''en eneste fornuftig
kommentar''.
Når det er ''umulig'' å automatisere på annen måte, så prøver man febrilsk med mennesker.
Kommunale direktører fornekter seg ikke...
Som jeg også sa i mitt innlegg Rolf Arne...de ''bommer totalt'' på hvem de skal ''effektivisere''.
Ikke lenge siden det ble bemerket fra kommunens side at det skal satses på eldreomsorg og da særlig at folk skal bo i hjemmet sitt så lenge som mulig og at de føler seg ''trygge'' der.
Det var ''dette'' de altså mente med det...å sette ''hjemmesykepleierne'' under sterkt press...de som ''fyker rundt'' for å hjelpe andre mennesker på en best mulig måte, mens ass. direktøren koser seg med familien sin...
og ''ingen'' tenker på at disse menneskene jobber i en stresset ''turnussituasjon'' fra før.
Har man jobbet skift eller turnus en stund, så vet man hva man snakker om.
Det er ''tydeligvis'' mangelvare for mange over gulvet og ikke bare i offentlige institusjoner.

ØYVIND BRUFLAT error for 9 dager siden

Dessverre er dette fortsatt en voksende trend, et verktøy for usikre ledere som ikke stoler på sine ansatte, helt i tråd med det 100 år gamle "new public management" systemet hvor kontroll og tidsstyring skulle gjøre at ansatte ikke skulle sluntre unna. Utrolig trist og skuffende at kommunen innfører noe sånt i 2020 for de som jobber med mennesker.

rolf arne johansen check_circle for 9 dager siden (redigert)
Og hvilket parti med hvilket stort hjerte var det som styrte denne kommunen igjen?

Thorbjørn Andersen check_circle for 6 dager siden

..."kan få ekstreme konsekvenser.." - ble det skrevet. Ja, dessverre. OG - alvorlig talt: Er det slik vi vil ha det?

Thorbjørn Andersen check_circle for 6 dager siden

SYKEPLEIERE - enten de er her i byen, eller fra andre steder - gjør litt av en jobb, som sikkert flere enn meg (som bruker/pasient) verdsetter høyt. MEN - høyt nok, økonomisk ?)SPØRSMÅLET - mener jeg seriøst. (Og har sikkert andre med meg - med samme mening).
thorbjørn andersen check_circle reply thorbjørn andersen for 6 dager siden
OVERVÅKING AV ANSATTE I KOMMUNEN - er ille nok. Eller? Jeg stiller spørsmålstegn - for det ser ut som om borgere, generelt, er hjernevasket til å godta snart hva som helst av sosialistisk galskap.

Thorbjørn Andersen check_circle for 6 dager siden
Sosialistisk galskap - enten det er snakk om KOMMUNISME eller NAZISME - blir hipp som happ. LITE HYGGELIG - uansett.

Thorbjørn Andersen check_circle for 6 dager siden
LITE HYGGELIG - uansett. Det var hva jeg skrev, FOR - hva jeg EGENTLIG tenkte å skrive i klartekst - fjernet jeg.....

Thorbjørn Andersen check_circle for 4 dager siden

Apropos fjerning: HVA MÅ FJERNES ? Svar: BYRÅKRATIET. (vel og merke - det unødvendige).
Thorbjørn Andersen check_circle for 4 dager siden

DET UNØDVENDIGE BYRÅKRATIET - som gamle politiske partier har bygget opp - må bort! HVORDAN? (Det er SPØRSMÅLET som rettes til OSS ALLE). OG - som må løses fornuftig !

Thorbjørn Andersen check_circle for 4 dager siden

FORNUFTIG LØSNINGSFORSLAG - har jeg sett, og sikter til det påtenkte REFORMPARTET. Advokat Kristofer Almås hadde i årevis advart oss andre om hva som hadde - og har foregått - MEN, ingen (så langt jeg har sett) har reagert. Så, da så...

Thorbjørn Andersen check_circle for 2 dager siden
INNLEGGET til Charlotte Sørensen - (OG KOMMENTARER) - håper jeg vil være bidrag til videre tenkning omkring det SYSTEMET vi kan ane foran oss. Ønsker vi det - EGENTLIG ? SPØRSMÅLET mener jeg bør være tankevekkende - spesielt mot senere valg.

Thorbjørn Andersen check_circle for en dag siden
KRISTOFER ALMÅS -nevnte, fremsynte advokat - skrev i TISTAPOSTEN , Halden, for noen år tilbake (30. juli, 1980) bl.a. denne kraftsats til politikere på Stortinget: "En ting bør dog alle disse politikere ha ganske klart for seg: Jo lenger de venter med ryddesjauen - jo lenger den utsettes - desto mer skitt er man til slutt nødt til å lempe ut". (Det var klar tale). :mrgreen:
Thorbjørn Andersen
 

FJERNING av gamlehjem og god omsorg!

UNREAD_POST BmOnline » Ons Feb 02, 2022 10:41 am

Ja, så ser vi nå konturene av vanskjøtsel og ELENDIG omsorg i eldreomsorgen, jfr fhv stm Jens Stoltenberg sa i 2008. DET SKAL SKINNE AV ELDREOMSORGEN, men med det mente han egentlig BARE SORGEN- noe de eldre virkelig har fått føle på kroppen.

Tenk det dere- de krever at syke mennesker skal ligge hjemme og pines til døde- for så å la utlendinger leke hjemmehjelp og rasle med nøkler og springe inn i alle de stakkars eldres hjem for å se på de har overlevd? Om de har svelget ALLE "angrepillene"- er hva de bryr seg om. Les rottegift mv. Folk skulle slett ikke ta dette- og heller ikke maten de får servert som er blitt ødelagt i Mikrobølgeovn. Dvs ALL næring i maten er borte. Det blir som å spise avispapir. Kroppen blir UTARMET.

Dette er det NYE "velstands Norge"- hvor politikerne snur seg vekk- og ikke bryr seg det kvekk. Det er NÅ VI skal sette inn støtet på bli kvitt disse zombiene som innehar store feite lønninger- etter å ha fjernet alle gode gamlehjem og pleiehjem- hvor man fikk god mat og omsorg- så stjeler de husene fra de eldre når de dør- og "burkafolket" får billige boliger til fri benyttelse uten å betale ei krone. Hvor langt har vi kommet??

BmOnline


Sist flyttet til topp av BmOnline den Ons Feb 02, 2022 10:41 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til INNVANDRINGENS galskapskap mot Norge

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron