ER POLITIET I NORDLAND HAULAUS?

Stortinget hevder at vi har et demokrati i dette landet. Men sannheten er at vi har et parti-diktatur.
Den 7. mai 1969 etablerte europabevegelsen et eget Kartell inne på tinget- som er i strid med både Norges Grunnlov og Straffelovens § 83.
http://bmonline.no/html/eu_69.html

Moderator: BmOnline

ER POLITIET I NORDLAND HAULAUS?

UNREAD_POST Garfors Amund » Fre Des 08, 2023 8:31 am

Emne: ER POLITIET I NORDLAND FULLSTENDIG UTEN ÆRE OG ANSTENDIGHET?
Dato: Thu, 07 Dec 2023 21:19:26 +0000
Fra: "Amund Ingvar Garfors" <igarfors@online.no>
Til: spikeren@spikerscorner.no


Politiet i Nordland har i dag henlagt en meget stygg sak mot fire afghanske unge menn som for over et år siden ble siktet for grov voldtekt av en ung kvinne og mor. Overgrepet fant sted inne i et buss-skur på Kleiva i Vesterålen. Der denne stygge gruppevoldtekten fant altså sted den 30.oktober i 2022. Politiet har selvfølgelig somlet og latt tida gå, for at bevisene skulle svekkes. Og nå forteller denne politiadvokaten Kay Rønning-Nyvold til NRK at "det totale bevisbildet" tilsier at det er MINDRE GRUNNLAG å gå videre med saken! Har det klikket for mannen, eller har han fått sine instruksjoner fra dette kvinnemennesket som sitter på toppen av politidirektoratet?

Ja tenk det, politiet i Bodø henlegger altså denne meget alvorlige saken, der fire asylsøkere, selvfølgelig muslimer, med et helt annet syn på kvinner og voldtekter, nå kan spasere rett ut av rettssalen. Ja der politiet er blitt deres beste venn og medhjelpere. Jeg kjenner bare hvordan det koker inne i meg, og har ikke annet enn forakt overfor dette kjerringpolitiet som nekter å gjøre jobben sin. Dette er hinsides all fornuft, og politiet bør skamme seg langt inn i beinmargen! For nå ser det ut som denne importerte "berikelsen" kan herje fritt i dette halvislamiserte landet, totalt uten de minste konsekvenser. Etterforskningen av politiet i Nordland er en skandale og ei skam! De burde vært sparket på dagen for denne alvorlige tjenesteforsømmelsen, der bevisene er klokkeklare!

Dette kriminelle søpplet som våre uansvarlige, likegyldige og onde politikere har ønsket velkommen til gards, uten folkets tillatelse, de burde også vært straffet. Mens disse fire afghanske volstektsmenn, kun fortjener hard og lang straff som har ødelagt denne unge mora med et lite barn. Der hun vil slite med disse traumene resten av sitt liv, mens de kriminelle voldtektsforbryterne går fri. Det hele er så uforståelig at man blir bare satt helt ut og blir nesten stum av sinne. Og dette var for meg den siste tvil om tillit til rettssamfunnet somer totalt borte. For bevisbyrden om hva som skjedde denne dagen for over et år siden, det er skikkelig dokumentert. Men, og likevel, så henlegges saken! Hvorfor? Jeg har ikke ord, annet enn at vi har fått et pill gjennområttent samfunn, hvor framtida er lovløs, anarkistisk, kaotisk og meget farlig! Der særlig unge etniske norske kvinner, bare kan gjøre seg klar for all type av ondskap og vold, og som t.o.m politiet går god for.

Et feigt og svakt klassepoliti som gjemmer seg bak offeret, denne stakkars unge voldttte kvinnen i denne alvorlige saken, og lyver og forteller "av hensyn til de involverte" dvs., flere personer , altså disse afghanske voldtektsmenn, som blir tatt større hensyn til, enn denne unge kvinnen som ble gruppevoldtatt av disse ufyselige "berikerne". Ja selvfølgelig har politiet i Bodø fått klar beskjed fra høyeste hold, om at av hensyn til overgriperne, så skal saken henlegges! Og ferdig med det... Slik går det når en feminist, sosialist og islamtilbeder, med partiboka i AP i orden, er satt på toppen av pyramiden i dette korrupte og farlige landet...

Polititet som etat er fullstendig ubrukelig, pill råttent og har tatt parti for islam og dets ondskap. Stakkars de politifolk som befinner seg i dette korrupte og lovløse systemet og som ønsker å gjøre en god jobb for Norge og oss nordmenn. Og enda mer synd er det på alle nordmenn som er lurt trill rundt av myndighetene, der vi omtrent er uten rettsvern. Og et politi som har lagt seg flat for ondskapen. Ja, et politi uten verdighet som tilslører og skjuler fakta i en meget alvorlig straffesak.

Jeg bare gremmes og er oppgitt over hvor ødelagt dette landet er blitt. Et land jeg ikke kjenner igjen. Og der jeg skammer meg å tilhøre et slikt feigt folkeslag som villig lar seg overkjøre av en ondskap vi aldri tidligere har sett i dette landet!

Ankenes, 7.desember 2023.

Amund Garfors

Medlem av Norgesdemokratene i Nordland.
Garfors Amund
 

Gå til INNVANDRINGENS galskapskap mot Norge

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron