Side 1 av 1

Kongen er ikke hellig sier stortinget

UNREAD_POSTSkrevet: Tir Mai 08, 2018 8:13 am
BmOnline
Nå har stortinget fjernet HM hellighet.

Kongen_uten tro.gif
Kongen er ikke lenger hellig jfr stortingets vedtak fra og med tirsdag.


Men merk dere at alt som disse globalistene har gjort er ulovlig, jfr statskuppet av 10. januar 1940- hvor de forlenget stortingsperioden fra 3 til 4 år uten å spørre folket. Ja, et statskupp har funnet sted. Alt som har skjedd heretter er ulovlig. Ingen nordmann er forpliktet til å underlegge seg dette korrupte og ulovlige systemet i Norge.


BmOnline