RINNAN BANDEN OG SIVERTSEN

Nasistene fikk seg toppjobb hos Einar Gerhardsen. Han benådet dem etter 9 mnd i fengsel. Denne sannheten er det ingen aviser som skriver om. De samme individene startet i 1949 opp Europabevegelsen i Norge. I 1969 startet de opp Europabevegelsens stortingsgruppe.
Forumregler
Nazistene i Norge trodde at man ble fri for nazister ved å erklære Knut Hamsun å være en ekte nazist, og så straffe ham- så skulle alt bli så stuerent.
De er så frekke, tenk Hamsun ble kastet ut av Adolfs gode selskap, Hamsun var en god nasjonalromantiker på linje med Bjørn-Stjerne Bjørnson, Henrik Wergeland, aldri noen nazist.

RINNAN BANDEN OG SIVERTSEN

UNREAD_POST BmOnline » Søn Mar 19, 2023 12:58 pm

i dag pga "vinterfyllefest" uka stakk jeg innom Biblioteket søndag den19. mars kl 11:30.

Her troppet det opp rundt 35 personer som tilhørere om RINNAN BANDEN ved forfatter og skribent AAGE G SIVERTSEN.

Hans åpningsfrase var heller lunken og direkte politisk korrekt til tusan. Da han serverte glatt som en ål, at ABB og drapene på Utøya i 2011 var slik en slik RINNAN fyr.

Da jeg hørte dette, var det bare å takke for seg- og finne på noe mye bedre å foreta seg, ja en kopp kaffe til eks.

Rinnan.jpg
Her ser dere Bokforfatteren som er meget POLITISK korrekt og bruker ABB som et eks, jfr Rinnan Banden. Bare det gjør det hele komisk.


Jeg er mektig klar over hendelsene i Narvik 1940- hvor vi hadde EN stor helt, General C G Fleischer som jagde nazipakket opp mot svenskegrensen- og det Norske Flagget ble heist til topps i Narvik. Hvor landssvikeren og nazisten Oberst Sundlo firet det ned neste dag.

viewtopic.php?f=23&t=3978

Mvh

Admin
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Krigen i Norge, 1940-45

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron