Politiets maktmisbruk- opp i dagen!

Nasistene fikk seg toppjobb hos Einar Gerhardsen. Han benådet dem etter 9 mnd i fengsel. Denne sannheten er det ingen aviser som skriver om. De samme individene startet i 1949 opp Europabevegelsen i Norge. I 1969 startet de opp Europabevegelsens stortingsgruppe.
Forumregler
Nazistene i Norge trodde at man ble fri for nazister ved å erklære Knut Hamsun å være en ekte nazist, og så straffe ham- så skulle alt bli så stuerent.
De er så frekke, tenk Hamsun ble kastet ut av Adolfs gode selskap, Hamsun var en god nasjonalromantiker på linje med Bjørn-Stjerne Bjørnson, Henrik Wergeland, aldri noen nazist.

Politiets maktmisbruk- opp i dagen!

UNREAD_POST Elmer Solberg » Søn Mai 02, 2021 6:39 am

To:Elmer Solberg<elmesol@online.no>;

C/c:Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;Hanne Kløvig<nymail26@yahoo.com>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;Buskerud-Helen Bjørnøy<fmbuhob@fylkesmannen.no>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;Advokat Evelyn Egile<ee@smco.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Buskerud Fylkeslege Ketil Kongelstad<fmbukko@fylkesmannen.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;postmottak@hod.dep.no<postmottak@hod.dep.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;haakon.fredrik@advokatborgen.no<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Slottet<Post@slottet.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Fjordane Tingrett<softpost@domstol.no>;Sigfred Statens-vegvesen Sivertsen<firmapost-vest@vegvesen.no>;Sogn Avis<desk@sognavis.no>;Sivilombodsmann Sivilombodsmann<postmottak@sivilombudsmannen.no>;Unni Justisdep-politiavd Gunnes<unni.gunnes@jd.dep.no>;Domstoladministrasjonen<postmottak@domstol.no>;Vidar Novemberfilm AS<post@novemberfilm.no>;norvoice@online.no<norvoice@online.no>;Karina Hyggen Amland<karina_hyggen_amland@hotmail.com>;Ziv Elisabeth<zivelizabeth@gmail.com>;Nav Sogn og Fjordane<nav.sognogfjordane@nav.no>;Nav klage og ankesorgan<nav.klageogankesor@nav.no>;Beate Hansen<beateolea@hotmail.com>;Christian politi Algrøy-Vegheim<Christian.Algroy-Vegheim@politiet.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Nrk - S og F - 1<sfj@nrk.no>;Nrk - S og F - INFO<info@nrk.no>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Elin Ingebrigtsen<elin.ingebrigtsen@hotmail.com>;Alternativ media<annelivirtanen.am@gmail.com>;Vivi-Ann Snøball saksøkelse Sandnes<sandnesfjordcamping@gmail.com>;Kriminalomsorgsdirektoratet<postmottak-8005@kriminalomsorg.no>;Karsten Midtbø<Karsten@midtbo.com>;Advokat Karsten -Bjarne Ingebrigtsen<Ingebrigtsen@fortunen.com>;Ålesund fengsel<postmottak.alesund-fengsel@kriminalomsorg.no>;Statens vegvesen<firmapost@vegvesen.no>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;




Go`kvell igjen.

Vi er Nasjonale Varslergruppe

Folkedomstolen


Vedlagt er en sammenfattet oversikt over dommer avsagt i Folket`s Domstol. Folkedomstolen så langt.

Alle dommer er selvsagt rettskraftige og skal etterkommes, de navngitte personer i hver enkelt sak, må påregne seg som etterlyst for medvirkning i forbrytelser mot mennesker i Norge, og må forvente å bli pågrepet av våre allierte og henvist FEMA Leire, ett eller annet sted i verden for fengsling for resten av deres levedager på denne jord.

Folkedomstolen har og utstedt arrestordre på flere andre individer som opererer under den skjulte makteliten som frem til nå har styrt de fleste Nasjoners regjeringer i verden. Også Norge. "MOSSAD og KHAZAR-JØDENE OG DERES GUD LUCIFER", er satans disipler som har tatt kontroll over det hele. Og i Norge så er det disse som har regien i det hele og løper disse satanistenes ærend, mot betaling. «Når Arbeiderpartiet og frimureriet bruker «POLITIET» / PST, «leger» og psykiatrien for å kontrollere mennesker er det ikke lenger snakk om sykehus, men konsentrasjonsleir.»

DET HELE ER ALTSÅ NÅ AVSLØRT OG DE SKAL STOPPES NÅ.


Helsing


Elmer
Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)



ons. 28. apr. 2021 kl. 21:13 skrev Elmer Solberg <elmesol58@gmail.com>:

Go`kvell



Vi er Nasjonale Varslergruppe

Folkedomstolen



DRAP begått av POLITI - PST Stay behind

FAKTASIDEN.NO

«Politi og rettsvesen bruker vold mot fakta!»

Her er registrene hvor norsk politi lagrer informasjon om nordmenn

Politiet har et eget «barneregister» og et register for «tystere». Du kan også ligge i et av politets registre selv om du aldri har gjort noe kriminelt.

https://www.aftenposten.no/norge/i/4exV ... m-nordmenn

Tar kampen etter at sønnen Morten ble drept av politiet: – Kanskje han kan gjøre en forskjell nå

Vibekke og Lasse Michelsen mener tilbudet til psykisk syke er for dårlig. De to får støtte av Norsk Psykologforening og stortingspolitikere.

https://www.tv2.no/nyheter/11912469/?fb ... ENA9D1ssp4

DARK OUTPOST 03-22-2021 FBI DESTROYED HUNTER'S LAPTOP

https://www.bitchute.com/video/FMgCvhT1IM29/

M.S.

«Det virker som det var en god del sammarbeide i forhold til drapet til Gaarder. Kommunelege, politi, medier og FB ringte opp folk som var hans venner. I etterkant har flere vært i FB-fengsel. Sikkert bare en tilfeldighet»

Robert. «FB blir brukt som felle – ytringsfelle. Sier du noe som de kan bruke mot deg, gjør fascist POLITIET det.»

Tom Lien

«5 August 2019 ble Tron Simen Lien skutt og drept i sitt eget hjem av Norsk politi.

Min far gjorde ingen noe urett de siste årene i sitt liv, han drepte ikke en veps en gang, men politiet fremprovoserte en situasjon som gjorde at min far fryktet for sitt liv og han forsvarte seg mot 15 politimenn samt delta styrken som lusket rundt huset hans i 8 timer før de drepte han på grotesk vis.»

E L V Det er for mange i politiet og andre maktinstitusjoner,tilogmed i psykiatrien som er maktmisbrukere og som utfører overgrep i strid med menneskerettighetene under dekke av sine taushetsbelagte beskyttede stillinger!

R S S Ja, det var en riktig ille hendelse Tom. Kondolerer så mye med å ha mistet pappaen din på så groteskt, uklokt og egentlig amatørmessig bruk av så sterke virkemidler som Delta troppen og skytevåpen fra myndighetenes side.

G U Tom? Det er så utrolig stykt det politiet gjorde mot din far. Jeg kaller det rov mord.

J H K Politiet bør anmeldes og sivilt søksmål må tas ut. Politiet gransker seg selv og saken/drapet henlegges da.

E B De dekker jo bare sine egne saker og tar som regel ikke ansvar. Skylder på motparten, helt forferdelig. Det må andre til, som kan se på dette. Ikke politiet selv
Politiet straffes ikke for skuddene som drepte ektemannen: – Fryktelig
Kseniia Dalen er overbevist om at ektemannens død kunne vært unngått.

MISTET MANNEN:
Kseniia Dalen vil anke avgjørelsen fra Spesialenheten for politisaker.

FOTO: HÅKON ELIASSEN / NRK

Solfrid Leirgul ØverbøJournalist

Richard AuneJournalist

Håkon EliassenFoto

Spesialenheten for politisaker henlegger saken mot de to polititjenestepersonene som ble etterforsket etter å ha skutt og drept Tor Henning Dalen.

39-åringen døde etter at en polititjenesteperson avfyrte skudd mot ham på Bolkesjø tirsdag 22. september 2020.
Spesialenheten for politisaker satte straks i gang etterforskning av saken.

De har etterforsket saken i sju måneder. Konklusjonen er at politiet ikke blir straffet.

SKUTT OG DREPT: Tor Henning Dalen ble skutt og drept i sitt eget hjem på Bolkesjø utenfor Notodden.

FOTO: PRIVAT

– Fryktelig

Kseniia Dalen var forberedt på henleggelse. Men hun synes det er fryktelig at ingen blir straffet for ektemannens død.

– Du venter deg beskyttelse fra politiet. I stedet jobber de mot deg. Hvis du ikke engang kan få hjelp fra politiet, hvem kan beskytte deg da?

Maktbruk må ettergås

To tjenestemenn har fått status som mistenkte i saken, men det foreligger ikke informasjon som gir grunnlag for å ta dem ut av tjeneste.

– Vi ønsker å støtte Spesialenheten i deres etterforsking, og følger de reglene som gjelder i slike saker. Det er viktig at politiets maktbruk undergis en grundig ettergåelse, sier politistasjonssjef Helge Folserås ved Notodden politistasjon.

«Du skal henvende deg til politiet og kreve saksmappen for det som skjedde, og eksplisitt si at alle tjenestenummer skal være påskrevet. Når du mpottar denne , næreste familie hear rett på den, skal du saksøke den politimann som fremstår som mest ansvarlig i et sivilty søksmålfor å ha forvoldt fars død. Der ber du om en relevant sum etter hvor direkte politiets behandling er dødsorsak. Et liv kan danne grunnlag for tyve millioner, men beløp over to millioner er nesten utenkelig. Jeg pleier alltid si man skal be om så mye at summen man får er alt politimannen eier pg har pluss all lønn resten av hans liv.»

«Satan har lurt sine tilhengere til å tro at de vil være i stand til å redde orden fra kaoset de nå sår, men hans virkelige mål er å ødelegge hele Guds skapelse ... og det betyr også satanistene. Satan lyver for sitt eget folk - den ultimate orgasmiske svik. Hva annet forventet de?»

«Vest politidistrikt har ei lang rekkje skandalar, og knapt noko politidistrikt har fleire skjelett i skåpet enn dette. Sexkjøp, ruskøyring, kvinnemishandling, pedofili, journalsnoking, vold og undertrykkelse er berre forordet.»

«I ettertid burde det ikke være mulig å si ... Jeg visste ikke det.

Sitat, "Jeg har bare fulgt ordrer er ikke lenger gyldig"

Retningslinjer for Nürnberg 1947»

«.Den foresatte er ansvarlig for lovmessigheten av de ordrer har gir. …….I ethvert tilfelle utfører en politimann på eget ansvar de tjenesteoppdrag han blir pålagt.»

Lov om straff (straffeloven)

§15.Medvirkning - Et straffebud rammer også den som medvirker til overtredelsen, når ikke annet er bestemt.


Helsing

Elmer
Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur

ons. 28. apr. 2021 kl. 15:50 skrev Elmer Solberg <elmesol@online.no>:

Go`dag

Vi er Nasjonale Varslergruppe
Folkedomstolen



Ateist: "En som ikke lever i eksistensen og Gud. En slik sinnstilstand kan bare oppstå fra uvitenheten om dumhet eller en prinsippkorrupsjon, siden hele universet er fylt med en skapers moralske og fysiske bevis."

"Ibsen sa at demokrati er de dummes tyrrani, og jeg er enig med ham. Han sa; "Det kan da vel, for fanden, aldri i evighet være rett at de dumme skal herske over de kloke.""

Vi vert stadig kontakta av terrororganisasjonen politiet, og det skjedde seinast i dag, der Erik Skjerdal, kontakta Oss, med krav om å få overlevere nokre dokument, sannsynlegvis i samband med sist da dei trengte seg inn i huset mitt og stal med seg telefonar og datamaskiner.

I skrivande stund får eg melding frå Skjerdal. Eg sa eg ikkje vil ha noko med den terrororganisasjonen å gjere tidlegare i dag da han ringte, men at eg skulle få eine sonen min til å henta dokumenta.

Han skriv eg siterer: "Hei Son din kan ikkje ta imot dokumenta for deg. Politiet kjem heim til deg ein dag slik at du får dokumenta personleg. Sogndal lensmannskontor."

Eg vil informere deg Erik Skjerdal om at den som skulle våge å oppsøke meg heime fra politiet må forvente å bli dømt til fengselstraff. For det dykk gjer er kriminelt.

Politiinspektør i politidirektoratet, Stian Vatnedal- og politimester i vestland, Kåre Songstad, fekk sine kollegaer i politiet til å stele frå Oss alt dette, for å freiste fjerne bevis som Vi sit på mot fleire iblant desse terroristane, der fleire av dei og er pedofile.

Erik Skjerdal
har i samtale attende til april 2016 innrømt at politiet lot seg bruka til overgrep mot meg da dei i 2015 var med på å trua meg inn i psykiatrien. Noko som visst nok er metodebruken dei anvender mot varslara, som informerer omverda om kva desse bandittane driv med av overgrep mot Individer i Det Norske Folk. Eg hadde anmeldt politiet til seg sjølve den 01. April i 2016. Så joda no veit vi at det er slik dei gjer det. Derfor straffa dei meg og ved å stele frå meg sertifikatet utan grunn. Og dette er det altså POLITIET som gjer! Kva gir dykk for slikt?

Dette skjer, til trass i at Vi har levert begjæring om brev og besøksforbod, for alle i den kriminelle korporasjonen politiet- tilbake til 2018.

Denne begjæringen har fleire av dei brote og det fleire gonger.

Alle i politiet påtalemakt og i dommara i rettane i Norge, til og med høgsterett, er avsatt saman med regjeringen. Det er nemleg privateigde kriminelle korporasjonar alt saman, underordna AS Norge.

Dette har dei tydelegvis ikkje fått med seg enda, fordi dei fram til i dag har vore beskytta av den satanistsike verdsomspennande eliten som og styrer alt i Norge. MOSSAD og «KHAZAR-JØDENE OG DERES GUD LUCIFER»

Men desse blir i desse dagar jakta ned av våre allierte militære i andre land, så oppryddningen pågripelse av desse satanisytane i Norge har vi forstått er like foreståande. Da vil alle som har vore med om å terrorisere det Norske Folk, bli pågrepne og henvist ein eller annan FEMA Leir, der dei vil bli holdt i forvaring livet ut på denne jord.


AS Norge er en satanistisk og kriminell corporasjon.

Det er et privateid selskap eid av en verdensomspennende satanistisk pedofil elite. Driftet av MOSSAD og «KHAZAR-JØDENE OG DERES GUD LUCIFER» arbeiderpartiet og frimureriet er deres fremste agenter i Norge. Men det er mange andre som og har solgt sjelene sine til denne satanistiske terrororganisasjonen deriblant alle i politi, påtalemakter og domstolene. Dette vet vi nå alt om. Det er til orientering skrevet flere bøker om denne bermen og det ligger mengder av videoer ute på youtube om desse satanistane. Her er bare en av mange.


https://www.youtube.com/watch?v=bZ4NTdSK5ac

Direkte YouTube BroadCast - onsdag 9. desember 2020

https://www.mkchristopher.com/10thdecember2020

Norges regjering tiltalt for forbrytelser mot menneskeheten

https://greatreject.org/norway-nurember ... NXdCp2t9e8

Så forvent ikkje at eg skal akseptera å bli behandla som ein kjeltring lenger av slike satans disiplar blant «POLITI» og andre «Slangar og Ormeyngel» i forvaltninga.

«Norsk POLITI som har til oppgave å beskytte landets borgere lar seg ikke bekymre for å kjenne til forbrytelse og overgrep som foregår. Hva skal vi egentlig med POLITI i landet?»

«Vest politidistrikt har ei lang rekkje skandalar, og knapt noko politidistrikt har fleire skjelett i skåpet enn dette. Sexkjøp, ruskøyring, kvinnemishandling, pedofili, journalsnoking, vold og undertrykkelse er berre forordet.»

«Når Arbeiderpartiet og frimureriet bruker «POLITIET» / PST, «leger» og psykiatrien for å kontrollere mennesker er det ikke lenger snakk om sykehus, men konsentrasjonsleir.»

I samband med alle terroråtak eg har vore og er utsatt for av Bandittar, Terroristar, landevegsrøvara, og inntrengara i heimen, «POLITI» det står på draktene derai, så seier eg meg skuldig i fakta.

Eg skal sjølv etterøkja å gå igjennom alle tiltalepunkta i alle tiltalane mot meg som kjem frå denne terroroganisasjonen «POLITIET». Dette skal skje i saman med redelege mennesker i Det Norske Folk. Sjå vedlegg frå terrororganisasjonen POLITIET, vedrørande saka. Der ser dykk og alt dei har stole frå meg. Dei har og stole sertifikatet frå meg no i snart 5 år.

Alle overgrep eg har vore utsatt for, tilbake til Juli 2014, der eg vart freista utsatt for justismord av Arbeiderpartiet og arbeiderpartikvinne og aktor Anette Stegegjerde Nordberg. sakene skal granskast av meg og mine utvalgte Fullmektiga. Der vi skal utarbeida stevningar som igjen skal handsamast i Folket`s Domstol Folkedomstolen. Dette fordi det fram til no eksisterande, kriminelle og korrumperte POLITI, og rettsapparat er avsatt alle. Dei er fakta ikkje anvedbare til noko som helst nokon av dei. Det har dei alle dokumentertt ved handsaminga eg har vore utsatt for frå desse organa.

6-1.Politimannens forhold til foresatte og overordnede. Plikt og ansvar. ……….Den foresatte er ansvarlig for lovmessigheten av de ordrer har gir. ……….I ethvert tilfelle utfører en politimann på eget ansvar de tjenesteoppdrag han blir pålagt.
8-1.Politiets alminnelige verneoppgaver. Politiet skal
videre hindre uberettigede krenkelser av den enkeltes person og frihet.

Dessuten plikter politiet å forebygge og motvirke alt som kan utsette almenheten eller den enkelte for fare eller unødig ulempe.

Dette er spennende, Elmer ! i dag vil du oppdage viktig arbeid du er bestemt til å fullføre!

Universet har lagt store planer for deg i bakgrunnen, og ventet til du er klar til å motta guddommelig veiledning for dine neste skritt (mer om det om et øyeblikk, Elmer ) ...

Du ble født for å fullføre et veldig viktig oppdrag, og det er på tide for deg å finne ut nøyaktig hva oppdraget er.

Jeg kan se at oppdraget ditt er avgjørende for menneskehetens fremtid (selv om dette høres vanskelig ut å tro min kjære!)

Og det å fullføre den vil ikke bare hjelpe mange andre, vil det også gi deg rikelig belønning og erobring problemene du har med dit Arbeid .

Men det vil også gi deg noe annet, Elmer ... konstant bekreftelse fra universet.

«Verden trenger DEG , Elmer , i all din autentiske, selvsikker, makt!»

With Love,

The Individualogist Team

P.S. You and the other 143,999 humans are our only hope, Elmer. Don't let us down.

Lysets barn
«11 Ta ikke del i mørkets gjerninger, for de bærer ingen frukt. Avslør dem heller!" Paulus’ brev til efeserne - Kapittel 5

Så kvifor i Himmelens navn driv dykk da å terroriserer meg. Eg er jo berre ein «Dissident» som Varslar på det satanistiske og kriminelle samfunnet vi alle lever under. Byrjar det bli pinleg for dykk dette? Ja for no veit vi jo kven dykk er alle som har solgt sjelene dykkart til denne satanistiske bermen. Trudde dykk verkeleg at han dykk tjenar alle, satan vi kallar han, ja ville spare dykk når han ein gong var ferdige med dykk? Nei tenk det ville han ikkje, sjå berre her.

«Nettverket til Rådmannen omfatter Fylkesmannen, Sivilombudsmannen, Politiet, Domstolen, UDI, Advokatforeningen, Sykehusledelse o.fl. Alle Fraterniseringsorganisasjoner innen Losjer og Frimurere er i nettverket.

Jeg oppfordrer Rådmannen i Luster Kommune til å svare på dette om han har vilje til å gjøre rettferdighet overfor en medborger i Elmer eller fortsette å følge instrukser ifra et skjult maktsystem utenifra hvis eneste hensikt er å skade Norge og nordmenn. FN's AGENDA21-2030 er klart definert som Satanisk og Luciferiansk på internasjonalt nivå.»

!!! VÅKN OPP !!!

Vennlig hilsen


Anders Pedersen

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Medlem av FAMPO

[size=150](Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)

Norulv Øvrebotten · «Du er ein helt, Elmer, og skal ha oppreisning for alle overgrep som du er utsett for frå PST og politiet, samt domstolane.

Karsten Midtbø - Elmer Solberg - Gleder meg. Uten deg på laget hadde Norge slitt ekstra. Du er helt unik. Og du har opplevd faenskapen deres selv.

Eiliv Rindøien Når sannheten blir allemannseie, vil du få honnør for innsatsen ! : inntil da danser djevlene sin dans ! - men deres tid renner ut ! : timeglasset er desverre tomt :)

16 Vet dere ikke at dere er Guds tempel, og at Guds Ånd bor i dere? 17 Dersom noen ødelegger Guds tempel, skal Gud ødelegge ham. For Guds tempel er hellig, og dette tempelet er dere. Paulus’ første brev til korinterne - Kapittel 3

Norulv Øvrebotten «Sertifikatet ditt tok POLITIET for å trakassere deg. Når dei tok PC'en din, så har det ei enkel forklaring. Politiet brukar å plante bevis når dei ikkje har nokon.»

«Du, Elmer bør feire sigeren, dog med måte, og halde fram med å kommentere som eit fritt menneske og så lenge som råd er unngå å bruke vald. Du er ein fredens mann.

Du får nok sertifikatet igjen om ikkje lenge. Pluss ei klekkeleg erstatning. Vinnaren tek alt, veit du. :-)» Hjerte

Hei!
"Ville bare nevne det at uten en rettskraftig dom er politiets tyveri og terrorisering av varsleren Elmer Solberg ikke gyldig og må derfor møtes med straffesak mot de ansvarlige for disse overgrep mot han. Kjør så mye bil du vil Elmer med god samvittighet, de de har gjort mot deg er rett å slett terrorisme. Så om de da stopper deg å arresterer deg for bilkjøring "uten førerkort" så er det de som er ansvarlig for at du ikke kan vise frem ditt gyldige førerkort. Etter det så kan du spille av denne fine sangen til de"

https://www.facebook.com/stevenjdbeatti ... 6333345442

Mvh.
Varsler og folkeopplyser
Øyvind Aarsnes
Bjørgulf Mortensen

Oddbjørn «Det er for mye juks og korrupsjon i politiet og det må ryddes opp. Anbefaler alle å lese sivilombudsmannen rapport om inndraging av førerkort. Dette gjør ofte POLITI når du protesterer mot POLITIET. Ingen kan eller vil gjøre noe med denne korrupsjonen. Dette er POLITIET`s metode å straffe folk på uten å involvere retten. Det er i strid med EUs førerkortdirektiv, men politikerne lar POLITIET beholde dette gode.»

«Når POLITIET / PST bruker psykiatrien for å kontrollere mennesker er det ikke lenger snakk om sykehus, men konsentrasjonsleir.»

«Per-Aslak Ertresvåg anmelder PST og myndighetene - «Har vi et åpent demokrati i Norge når det finnes 8 etterretningstjenester? Det tvangsinnlegges 10.000 i Norge hvert år, mange av disse har blitt bortglemt og bortgjemt, nedopet på medisin og fått personlighetsforandrende legemedikamenter. Mange av dem er politiske fanger.»

Øistein Østgaard . «Elmer Solberg er forøvrig ingen psykiatrisk pasient selv om det stemplet blir forsøkt satt på ham.. Elmer er en varsler som blir utsatt for stygge overgrep fra offentlige myndigheter og som velger å fortelle åpent om det..
Jeg har selv sett papirene på hvordan de tok fra ham førerkortet uten gyldig grunn og basert på intern sladder i POLITI og helsetjenesten.. uten lov og dom foregår slikt nå hele tiden her i landet på mange felter. Og fremdeles tror mange at vi lever i en rettstat.. :( :o :? »

Elin Ingebrigtsen - «Erna sa rett ut til meg at politikerne i Norge ikke hadde noe makt over politiet som truet med å skyte meg og tok kvelertak på meg 4 ganger! Men Kongen og Rotary har makt innad politiet! Elmer Solberg 's varsling både hit og dit har også bevist at Kongen er medskyldig

Dessverre så viser statsminister Erna Solberg seg å støtte det langvarige hierarkiet i større grad med å være med på spillet deres og lage de 'skremselsvideoene' for varslere som kom før jul! Beskjeden var 'hold kjeft og vær som 'oss' eller bli tatt av voldelig politi og 'lobotomert' i psykiatrien~ akkurat slik som de har herjet med Synnøve Taftø og andre varslere i lang tid!»

Så joda de t kostar å vere kar, men som vi vet. «Kjemp for alt som du har kjært, dø om så det gjelder, da blir livet ei så svært, døden ikke heller.»

«Vår samarbeidspartner Elmer Solberg er nå blitt tvangsinnlagt 4 ganger på galehus p.g.a. alle hans avsløringer om den omfattende korrupsjonen på alle nivå i Sogn og Fjordane og i landet ellers.

Som hevn har Politet beslaglagt hans førerkort uten hjemmel.

Dette er en metode som disse undermenneskene bruker konsekvent for å isolere kverulanter og varslere og bringe oss til taushet.»

Hilsen

anders pedersen

nasjonale varslergruppe

10 Til slutt: Bli sterke i Herren, i hans veldige kraft! 11 Ta på Guds fulle rustning, så dere kan stå dere mot djevelens listige knep. 12 For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot makter og åndskrefter, mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet. 13 Ta derfor på Guds fulle rustning, så dere kan gjøre motstand på den onde dag og bli stående etter å ha overvunnet alt Paulus’ brev til efeserne Kapittel 6

Øyvind Aarsnes Elmer betyr Guds nøkkel. Elmer har fortalt oss alle SANNHETEN på lik linje med Gud som har fortalt oss sannheten gjennom Jesus Kristus. Gud velsigne deg kjære stridsmann og broder i Kristus. "

Beate sier dette i en dialog med Connie.

«Men jeg liker Elmer godt, så hadde vært fantastisk om han ville hjelpe »

Ola Nordmann

483 abonnenter

ABONNER

Elmer Solberg er snill som dagen er lang, men.... har blitt et offer for makter og myndigheter sine trang for å herske over de levende DØDE...

Ola Nordmann I samtalen forteller Lensmann at politiet bistår helse.. :| :x

Hvorfor ble du varetektsfengslet Elmer Solberg, når du i utgangspunktet skulle tvinges inn på psykiatrien? :shock: :oops:
Det er strenge krav som må være oppfylt for å kreve noen fengslet.. er det for nære relasjoner mellom påtale og domstolene.. er advokater for feig? :( :cry: .

Hans Gaarder

til Elmer

Helt utsøkt Elmer, dine siste "brannbomber inn i det raskt råtnende huset" er fulltreffere. My compliments

Og som du vet er vi mange som er i beredskap for å gå inn og bidra tungt - også utenfor varslergruppen - så snart det byr seg en skikkelig anledning...
Hans G.

Torill E Stevens

«I dag vil jeg klappe for alle som har kjempet / kjemper for å tørre stå opp for Menneskerettigheter i Norge og ellers i verden .
Noen av dere som får masse klapp fra meg er Marius Reikerås, Rune Fardal Elmer Solberg , Steven Bennett , Haakon Johnsen , Kjartan Mogen og det finnes mange flere , så enhver som kjemper for menneskerettigheter er i mine øyne og tanker de største heltene som gjør verden til et bedre sted for noen hver dag som går. De kjemper en utrettelig kamp for at andre skal få menneskeverd .

Hva er et menneske om menneskets verdi blir påført understrykkelse ?»

Danuta

til Elmer

Gratulerer til deg, Elmer!

Håper Folkedomstolen kommer fort i gang!

BV blir sikkert prioritert!
Det haster også med varsler-lønn.
En domstol for Domstolene bør opprettes og gamle saker åpnes.

Klem til deg!

Danuta

2021-03-03 Utdrag fra en epost Anders Pedersen sendte ut i dag.

«Kjeltringpakket ved NAV Luster har enda ikke tatt kontakt med Elmer Solberg slik at han kan få levemidler, og slik har han holdt ut i over 3 år. Er Undermenneskene ved NAV Luster klar over at Elmer Solberg er Hoveddommer i Folkedomstolen? At Elmer er et primärt referansepunkt i det nye Norge som han er i ferd med å skape sammen med trofaste kollegaer? Er dere selv klar over hva dere holder på med? Saken er at Elmer fikk tidlig beskjed om at han har en jobb å oppfylle, nemlig å rense Norge for Undermennesker og Satanister. Elmer har gjennomgått de mest grusomme belastninger for å oppfylle sin oppgave gjennom tvangsinnleggelse på psykiatriske og tvangsmedisinering som ödela hans liv i mange år, frastjeling av hans mange kjörebevis for å tjene til livets opphold, kastet i fengsel flere ganger uten grunn, flere razziar i hans hjem hvor korrupt politi stjal hans förerkort med makt, stjal hans pc og telefoner.

Folkens! Imorgen er Elmer deres og nasjonens höyeste myndighet. Gudskjelov at Elmer har et varmt og tilgivende hjerte og at ordet hevn er et ukjent begrep i hans verden. Elmer vil tjene Norge og alle vil få sin rett under ham, selvfölgelig med unntak av disse som svek ham og andre NAV-klienter, de vil ikke komme inn på arbeidsmarkedet igjen og leve på sosialstönad livet ut.»

anders

folkedomstolen

«Nær mænniskor med makt, slutar att lysna på folk. Då er det dags at byta ut dom» Astrid Lindgren

Dette som Erik Bye nevner her, gjelder selvsagt for hvert eneste individ som har tatt på seg en oppgave i et eller annet forvaltningsorgan med å betjene Det Norske Folk. Elmer Solberg

«Politikerne må en gang lære både i Norge og andre steder – at de er ikke våre herrer. I demokratiet, skal de være klar over hver eneste dag de våkner og hver eneste dag de går og legger seg, at de er våre tjenere. De er folkets tjenere.» Erik Bye

Hvem er det som har det overordnede ansvaret for POLIT Iindivider, og andre som begår all terroren imot oss? Er det Politidirektoratet, og inspektørene der? Selvsagt er det det. Men de er ikke de eneste, ansvaret påligger også alle deres overordnede i storting og regjering, helt opp til statsministeren.

4. Kongens Person er hellig: han kan ikke lastes eller anklages. Ansvarligheden paaligger hans Raad.
Og i tillegg så er alle underordnede, helt ned til de laveste fotsoldater , det vere seg blant POLITI, eller andre, personlig ansvarlige for overgrepa de begår imot oss.
«I ettertid burde det ikke være mulig å si ... Jeg visste ikke det.
Sitat, "Jeg har bare fulgt ordrer er ikke lenger gyldig"

Retningslinjer for Nürnberg 1947»

«.Den foresatte er ansvarlig for lovmessigheten av de ordrer har gir. …….I ethvert tilfelle utfører en politimann på eget ansvar de tjenesteoppdrag han blir pålagt.»
Lov om straff (straffeloven)

15.Medvirkning - Et straffebud rammer også den som medvirker til overtredelsen, når ikke annet er bestemt.
Lov om behandlingsmåten i forvaltningssaker

(forvaltningsloven)
Kapittel IV. Om saksforberedelse ved enkeltvedtak.
17.(forvaltningsorganets utrednings- og informasjonsplikt).
Forvaltningsorganet skal påse at saken er så godt opplyst som mulig før vedtak treffes………………OSV

37.(utredningsplikt, forhåndsvarsling og uttalelser fra interesserte).
Forvaltningsorganet skal påse at saken er så godt opplyst som mulig før vedtak treffes………………..OSV

«The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing ANYTHING» Albert Einstein
«Verden vil ikke bli ødelagt av dem som gjør ondt, men av dem som ser dem uten å gjøre noe.»

26 Som en grumset kilde og en utskjemt brønn er en rettferdig som gir efter for en ugudelig. Salomos ordspråk - Kapittel 25

Helsing

Elmer
Offisiell Varsler
Nasjonale Varslergruppe
Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO
(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)

OVERSIKT ALLE TILTALTE I ALLE SAKER Saks nr. 2020-I-SOGN-FOLKDOM.pdf
Tiltaleoversikt saks nr. 2020--FOLKEDSOGN-FOLKEDOM.pdf
OVERSIKT ALLE TILTALTE I ALLE SAKER Saks nr. 2020-I-SOGN-FOLKDOM.pdf (258.03 KiB) Vist 11258 ganger
Elmer Solberg
 

ALT av POLITI er TYVER OG KJELTRINGER

UNREAD_POST Elmer Solberg » Man Mai 03, 2021 3:07 pm

To:
Louis Anda<louis@advokatlouisanda.no>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;terje - nrk gilleshammer<terje.gilleshammer@nrk.no>;markkishonchristopher@gmail.com<markkishonchristopher@gmail.com>;



10-AGDERPOSTEN<tusentips@agderposten.no>;11-NATIONEN<alexander.gjermundshaug@nationen.no>;12-GLÅMDALEN<tips@glomdalen.no>;13-TONSBERGS BLAD<sigmund.kydland@tb.no>;1-HARDANGER FOLKEBLAD<eivind@hardanger-folkeblad.no>;Marianne Bugge<mannemi73@gmail.com>;Sande VF Ordfører Elin Gran Weggesrud<ordforer@sande-ve.kommune.no>;SFFKM – Maria Collett Knagenhjelm<fmsfmck@fylkesmannen.no>;SFFKM – Tore Larsen<fmsftla@fylkesmannen.no>;VFFK - Vestfold Fylkeskommune<firmapost@vfk.no>;Asker og Bærum Tingrett<abtingrett@domstol.no>;SFFKJ – Elisabeth Lund Iversen<fmsfeli@fylkesmannen.no>;Albert Smith<contact@ebusinesshall.com>;2-VARDEN<redaksjonen@varden.no>;3-HADELAND<ssb@hadeland.net>;4-Sør varanger avis<redaksjon@sva.no>;5-NORHORDLAND<redaksjonen@nordhordland.no>;6- OPPLAND ARBEIDERBLAD<tips@oa.no>;7-GUDBRANDSDØLEN DAGNINGEN<redaksjonen@gd.no>;8-AVISA NORDLAND<tips@an.no>;9-FREDRIKSSTAD BLAD<tips@f-b.no>;14-GJENGANGEREN<redaksjonen@gjengangeren.no>;17-LAAGENDALSPOSTEN<redaksjonen@laagendalsposten.no>;18-LIERPOSTEN<redaksjonen@lierposten.no>;19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;Hanne Kløvig<nymail26@yahoo.com>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokat Evelyn Egile<ee@smco.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;postmottak@hod.dep.no<postmottak@hod.dep.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;haakon.fredrik@advokatborgen.no<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Slottet<Post@slottet.no>;Sogn Avis<desk@sognavis.no>;Karina Hyggen Amland<karina_hyggen_amland@hotmail.com>;Nav Sogn og Fjordane<nav.sognogfjordane@nav.no>;Beate Hansen<beateolea@hotmail.com>;Christian politi Algrøy-Vegheim<Christian.Algroy-Vegheim@politiet.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Nrk - S og F - 1<sfj@nrk.no>;Nrk - S og F - INFO<info@nrk.no>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Elin Ingebrigtsen<elin.ingebrigtsen@hotmail.com>;Alternativ media<annelivirtanen.am@gmail.com>;Kriminalomsorgsdirektoratet<postmottak-8005@kriminalomsorg.no>;Karsten Midtbø<Karsten@midtbo.com>;Advokat Karsten -Bjarne Ingebrigtsen<Ingebrigtsen@fortunen.com>;Ålesund fengsel<postmottak.alesund-fengsel@kriminalomsorg.no>;Statens vegvesen<firmapost@vegvesen.no>;Sykehuset Innland<postmottak@sykehuset-innlandet.no>;Valjer Fylkesmann OV Svarstad Haugland<fmoavsh@fylkesmannen.no>;post@elden.no<post@elden.no>;Lars Fylkesmann Sponheim<fmholsp@fylkesmannen.no>;Freddy Photon<Flakka1234@protonmail.com>;Sivilombodsmann Sivilombodsmann<postmottak@sivilombudsmannen.no>;Gulating Lagmansrett<gulating@domstol.no>;D-vestfold tingrett Domstol<vestfold.tingrett@domstol.no>;Erik Advokat Bryn Tvet<tvedt@advjat.no>;Elmer Solberg<elmesol58@gmail.com>;The White House<info@mail.whitehouse.gov>;Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Justisdep Unni Politiavd Gunnes<unni.gunnes@jd.dep.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Debatten NRK<debatten@nrk.no>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;info@fuellmich.com<info@fuellmich.com>;terje - nrk gilleshammer<terje.gilleshammer@nrk.no>;Erik Skjerdal<erik.skjerdal@politiet.no>;Asle Karoliussen<asle.karoliussen@politiet.no>;Vivi-Ann Snøball saksøkelse Sandnes<sandnesfjordcamping@gmail.com>;



Go`dag


Vi er Nasjonale Varslergruppe
Folkedomstolen




Luis Anda! Du som er oppnevnt som min "forsvarer", av denne satanistiske og ulovlige korporasjonen, som agerer som politi, påtaleansvarlege, og "dommara"!

Informer om at dei er alle avslørt og avsatt. Rettsmøtet som dei har satt opp den 03, Juni kl.09.00 vert ikkje noko av. Derimot skal alle som har vore med om å terrorisere meg og andre, måtte stå til ansvar for det. Men den saka skal Folket og Folkedomstolen ta seg av. Det satanistiske pedofile "sysemet" som har hatt makta i Norge er med dette avsatt. Informer alle dykk kjenner om det.

Her får dykk bekrefta det vi skriv, at dei faktisk er kriminelle korporasjonar alle etatar underordna AS Norge.

Direkte YouTube BroadCast - onsdag 9. desember 2020

https://www.mkchristopher.com/10thdecember2020

Elin

Skrevet av Tommy Johansen som har tidligere ansettelsesforhold hos politiet. Og medlem av Folket mot maktmisbruk -til minnet om min far Tron Simen Lien

"Politiet er full av narsissister og psykopater. Dessverre har jeg sett det på nært hold. Jeg har selv hatt ansettelse forhold i politiet for mange år siden og takk og pris for at jeg aldri mer skal jobbe i den organisasjonen. Det er kultur for å dekke hverandre, samkjøre forklaringer ved straffbare forhold, trikse og mikse med politirapporter, det meste av moral og etikk forsvinner straks de menger seg med hverandre. Temaene kollegaene snakker om er også av meget begrenset art, alle er "tyver og kjeltringer" og de har stort sett negativt å si om de fleste de møter på sine patruljer. I et øyeblikk kan de i det minste få føle seg bedre selv ved å snakke negativt om andre. Så slipper de å tenke på de straffbare tingene de selv begår daglig i tjenesten. Og spørsmålet er hva som er verst? at vanlige folk begår simpel kriminalitet eller politifolk som begår kriminalitet i tjeneste? Folk man forventer mer av og som liker å si de vil gjøre en forskjell i samfunnet......................Gjøre en forskjell i forhold til hva.."

Tom Lien

«5 August 2019 ble Tron Simen Lien skutt og drept i sitt eget hjem av Norsk politi.

Min far gjorde ingen noe urett de siste årene i sitt liv, han drepte ikke en veps en gang, men politiet fremprovoserte en situasjon som gjorde at min far fryktet for sitt liv og han forsvarte seg mot 15 politimenn samt delta styrken som lusket rundt huset hans i 8 timer før de drepte han på grotesk vis.»

Så da vet dere at de er ikke bare "ALLE tyver og kjeltringer", men MORDERE og.

De var omtrent like mange da den samme bermen hentet meg den 16.07.2019, der de truet meg inn i fengsel i 55 døgn, ene og alene fordi jeg hevdet min rett til å forsvare meg mot disse svina. Først 2 døgn på glattselle PÅ POLITISTASJONEN i Førde, for deretter å bli transportert til Ålesund, der de holdt meg i varetekt i ytterligere 53 døgn før de slapp meg ut på valgdagen den 09.09.2019.

Og om så ikke var nok, så stormet de huset mitt på nytt, den 09.11.2020, der de holdt meg i forvaring i min egen stue, mens sivilkledde bergens politi, stjal med seg alle mine telefoner og datamaskiner og backupstasjoner, for å prøve å fjerne beviser Vi besitter på at stian vatnedal inspektør i politidirektooratet, som driver "barnefjern" på si, selv er pedofil og beskytter andre pedofile. Og kåre songstad politimester i Vest politidistrikt, ja at han er satanist han og. Se vedlegg om den saken

Norulv Øvrebotten «Sertifikatet ditt tok POLITIET for å trakassere deg. Når dei tok PC'en din, så har det ei enkel forklaring. Politiet brukar å plante bevis når dei ikkje har nokon.»

Ja det ante oss! Men som dykk les her! Bandittar, landevegsrøvere, mordara, terroristar og satanistar har dei avslørt seg som alle.
Og i tillegg, så syner det seg at dei er ulovlege og privateigde korporasjonar, underordna det like kriminelle og ulovlige korporasjonen AS Norge.

«Vest politidistrikt har ei lang rekkje skandalar, og knapt noko politidistrikt har fleire skjelett i skåpet enn dette. Sexkjøp, ruskøyring, kvinnemishandling, pedofili, journalsnoking, vold og undertrykkelse er berre forordet.»

SKAL TRU KVA EKTEFELLER, BORNA OG FORELDRA DEIRA, NABOAR, OG VENENE DEIRA, SEIER, NÅR DEI NO FÅR GREIE PÅ KVA DEI HAR GJORT MOT OSS INDIVIDER I DET NORSKE GUDFRYKTIGE FOLK. JA DET GJENTÅR Å SJÅ.

«Eventuelle brudd på avtaleloven betyr at de er offentlige farer:
Presidenter, regjeringer, IRS, Politikere, bankfolk, IMF, Lensmenn, varamedlemmer, Politiet i sin private kapasitet, hele rettsvesenene
er føderale ansatte. De er kriminelle og ulovlige private selskap.»
«FEMA-leirer ble opprettet for å fjerne disse menneskene på grunn av deres farlige oppførsel med allmennheten. Noe som betyr at de ikke er egnet til å være i offentligheten og blir ansett som farlig for globale borgere av vår fredelige klode / verden / planet / jord.»

Til orientering, så har Vi og Folkedomstolen direkte kontakt med dommeren som uttaler seg her. Og det er kun snakk om kort tid før våre allierte, tropper opp i Norge, og pågriper de som vi har utstedt arrestordre på og andre som har deltatt i overgrep mot Det Norske Folk.

Visit my website for all supporting Evidences. See Link below. Website: http://www.mkchristopher.com

Email: markkishonchristopher@gmail.com

«Å bli ansett som gal av de som fortsatt er ofre for kulturell kondisjonering er et kompliment. Men du er ikke gal, du er våken i et sinnssykt samfunn, av den grunn vil de fleste kalle deg gal.»
«Vår samarbeidspartner Elmer Solberg er nå blitt tvangsinnlagt 4 ganger på galehus p.g.a. alle hans avsløringer om den omfattende korrupsjonen på alle nivå i Sogn og Fjordane og i landet ellers.

Som hevn har Politet beslaglagt hans førerkort uten hjemmel.
Dette er en metode som disse undermenneskene bruker konsekvent for å isolere kverulanter og varslere og bringe oss til taushet.»

Hilsen

anders pedersen

Politimester i Vest politidistrikt
«Problematisk og utrygt å si ifra.
Vest politidistrikt ble kritisert for ukultur i 2018. Politimester Songstad tror problemartikken finnes i hele politi-Norge.»
«Når Arbeiderpartiet og frimureriet bruker «POLITIET» / PST, «leger» og psykiatrien for å kontrollere mennesker er det ikke lenger snakk om sykehus, men konsentrasjonsleir.»

Det må vel verkeleg byrja bli noko pinleg for dykk dette, arbeiderpartitoppar, og frimurere, POLITI individer, påtaleansvarlige, dommere og andre som står bak denne terroren, ja å være så avslørte som dykk er alle. Eller er det slik å forstå at dykk innehar ikkje skamvett nokon av dykk? Og kan hende ikkje er gitt vett og forstand til å forstå kva dykk har utsatt dykk for!

Kap. 6. Politimannens forhold innad i etaten.
6-1.Politimannens forhold til foresatte og overordnede. Plikt og ansvar.
……….Den foresatte er ansvarlig for lovmessigheten av de ordrer har gir.
……….I ethvert tilfelle utfører en politimann på eget ansvar de tjenesteoppdrag han blir pålagt.

Kongeriket Noreg

Folkedomstolen under Lands Lov
Udformet og autorisert af Council of the Seven Acephali

Dommarforsikring:

Eg Elmer Solberg avgjer med dette fylgjande lovnad: At Jeg kalder Gud til vidne paa, at Jeg i hver mands sak skal stemme saa, som Jeg vet er sandest for Gud efter loven og min samvittighet, saavel mot fiende som mot frænde.

Dommerforsikringen er signert og kontrasignert av 2 vitner.

Så da vet dere det at det er dette som fra nå av gjelder.

«Alle Overdommere, der beskikkes embede i Folkedomstolen, er indstillet af Council of The Seven Acephali. Overdommere er et ulønnet arbejde, for menneskeheden. En Overdommer i Folkedomstolen er Nationen Noreg`s øverste dommer, og kan således til enhver tid afskedige dommere ansat i det private retssystem under International jurisdiksjon, da disse ikke længere har lovlig jurisdiktion på Landjorden!

Så da var plutselig rollene bytta om. Slik det og står skrevet i Bibelen Guds Ord, at det skal bli, nå når satan og alle hans disipler blir tatt bort ifra samfunnet vårt. Les det siste kapittelet i Det Gamle Testamentet Malaki kp 4, vedrørende den saken. Og har du ikke Bibel, så finner du den på nettet.

Venleg helsing



Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).
Vedlegg
03052021_FDS_ATT00120.pdf
Overgripere, satanister, pedofili.
03052021_FDS_ATT00120.pdf (427.49 KiB) Vist 11257 ganger


Sist flyttet til topp av Anonymous den Man Mai 03, 2021 3:07 pm
Elmer Solberg
 


Gå til Krigen i Norge, 1940-45

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron