THERESE JOHAUG og globalist svina!

Politikere som ikke lytter til grasrota er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten

Administrator BmOnline Forum

THERESE JOHAUG og globalist svina!

UNREAD_POST BmOnline » Tir Jan 24, 2017 9:18 am

Ja, mine venner- dere ser hva slags agenda som har blitt lagt for en dag?
Merk dere dette, og avsky dem som pesten!!

Dette er hva de gjør mot DEG og MEG disse spytt slikkerne som før het sosialister og nå har fått fellesnevneren V-H aksen, nemlig blodbads globalistene. De dreper oss hvor det skulle være, og plager oss på ALLE vis. DET finnes INGEN grenser for hva de finner på i sin søken etter djevelskap imot sitt eget folk. MERK DERE mine ord.

Nå har vi også fått servert forskjellig opp igjennom årene etter at Gro H B var den som startet dette faenskapet for alvor i 1994. Og så har det bare øket på, det samme faenskapet.

Norge har imot sin egen vilje blitt utsatt for dette djevelskapet fra politisk hold. Nå ser vi at grensene er flyttet på en slik måte at VI som har leger, eksperter på alle bauger og kanter, IKKE er til å stole på?

Jeg minnes med gru denne tosken av en dokter som Therese Johaug hadde som sin "medisinmann", ikke lenger er det. Tenk det.

Så blir altså Therese tatt for doping? Hvem er doping hodene i denne saken?

Jo, det er systemet som er dophodene, som skulle settes fast og sendt i fengsel- de som har innført disse reglene om doping- for nettopp å holde folket i tvangstrøye for morro skyld, ja misforstå meg ikke. Det er dem som virkelig er dopet som skulle tas, men i stedet blir altså Therese Johaug et slags eksempel på at INGEN skal gå fri, ser dere mine venner. Galskapen er nå komplett idioti. Therese Johaug har ALDRI dopet seg- med forsett- hun er uskyldig.

Den skyldige er den "flinke" legen hennes, og slett ikke Therese Johaug. Hun ble bare altfor god, og skulle ikke få lov til å vise det. Slik holder svina på. Rive ned. Det er alt hva deres AGENDA går ut på- og dette gjelder HELE vårt LAND, FOLK og Kultur. Et varsku til ALLE det måtte ANGÅ, SKY disse bandittene som PESTEN, sier jeg.

Og slik holder de på å leker seg med å skade den friske idretten, disse svina som nevnt over her.

Og hør mine siste ord i denne saken, Therese Johaug har over LANG tid vist at hun er i meget god fysisk form. Hadde hun derfor noen gang trengt dop? Svar : Nei!.

Så i fall hun skulle dopes, så var det enten for å fjerne henne, eller sakke henne bakut.
Noe de også gjorde. TJ er helt uskyldig i denne tildragelsen fra sin tidligere lege.

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: THERESE JOHAUG og globalist svina!

UNREAD_POST BmOnline » Tir Mar 07, 2017 8:26 am

Det lukter skjit av IOC, men la oss heller slippe en FIS.

Politisk
Kameraderi er ikke til å komme forbi??

johaug fis.gif
Det er forskjellige dophau som sitter og klør seg i politikernes rekker?


johaug fis ll.gif
Det viser seg at svartsjuka er større enn kjønnsdrifta hos pk erne?


johaug lll fis.gif
FIS anker T Johaugs dom. Noen vett i skolten, ? Nope.


Denne kremen som Johaug benyttet etter at hennes Lege hadde sagt at ikke var noen fare å bruke, kan heller ikke sees å være prestasjonsfremmende for noen utøvere. Hva er da vitsen med å ha denne kremen på en dopingliste? Er der noen som bedriver dank i doping arbeidet?

Ser ikke værre ut- det er jo bare tøv fra A til Å.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Kulturhistorie og bevaring

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron