Fra maritim law til Land lov

Politikere som ikke lytter til grasrota er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten

Administrator BmOnline Forum

Fra maritim law til Land lov

UNREAD_POST Vivi Ann Sandnes » Fre Jun 25, 2021 2:45 pm

Da er min OPPT erklæring sendt ut - før kl 00:00 den 24.6.2021:
Vil du lese?
På veien til frihet - så må vi bytte juridiksjon , fra Law of Water til Law of Land. Innen Law of Land - så gjelder våre Naturgitte rettigheter og Sedvaneretter om "å gjøre godt mot andre" her i livet. Eller regelen: "DO NO HARM!".
På veien må man tørre å bryte gamle barrierer, og forestillinger. Man må tørre å være fri, selvstendig og uavhengig.
Man må tørre å gå noen nye steg inn i det ukjente.
Man må tørre å tenke i nye retninger.
Man må tørre å ta initiativ for å skape noe nytt.
Man må tørre å si ifra om urettmessigheter og stå i sin kraft.
Det er mye man må tørre, uten å gå til krig.
Og det viktigste er å tørre å stå imot andres press og forventninger, der slavedriften nå har regjert i tusener av år.
Den eneste måten å bli fri, er å frigi sine tanker fra dagens system. Og da må tankene bli synlige.
Og den eneste veien jeg har funnet - er å tørre å fokusere på "trygge, robuste lokalsamfunn" - der fri energi, sunn mat, rein jord, rein luft, god helse - og de gode mennesker får leve og være lykkelige i sin frihet.
Har vi glemt det, så eer det på tide at vi tar opp igjen drømmene.
Og drømmer kan aldri realiseeres, uten at man faktisk gjør noe med de.
Les og lær.
Lærdom gir styrke.
Få styrke til å bli med - og endre verden til et nytt system. En ny juridiksjon. LAW OF LAND. Med Naturretten, Sedvaneretten (Commonlawcourt) som er på samme vei som OPPT (One Peoples Public Trust) - og NOL (Notice of Liability). Der vi alle er like for loven.
Til Mottakerne!
Jeg erklærer herved, med henvisning til vedlagte dokumenter
(i vedlagte Dropbox-link i denne e-post),
at jeg er et Fritt, Levende Menneske i Kjøtt, Bein og Blod.
Med DENNE ERKLÆRING tar JEG tilbake:
* forvaringen,
* eierskapet,
* all eiendom,
* eiendeler,
* erstatninger for skade, og
* all økonomisk verdi hørende dertil,
tilhørende den juridiske fiksjonen (juridisk person/stråmann),
benevnt ved navnet VIVI-ANN SANDNES, født 17.7.1961,
* senere oppført med tillegg av personnummer 28871,
* som ble opprettet i Nordreisa Kommune,
* Norge etter min fødsel,
* ved registrering i Nordreisa Kirkebok og I Det Norske Folkeregisteret av mine foreldre.
I henhold til både Nasjonale og Internasjonale kontraktslover (Uniforme og Kommersielle Koder; UCC),
er dermed opprettelse av en slik juridisk fiksjon en nullitet/ugyldig,
da hverken jeg eller mine foreldre er blitt, eller ble informert om, eller har samtykket til innholdet og konsekvensene av en slik registrering inn i Korporasjonen, navngitt/bekjent som KONGERIKET NORGE (NORWAY KINGDOM OF CIK//:0000073141).
Fødselsattesten skal heretter skrives med STORE og små bokstaver som for frie borgere.
Den kan kun brukes av undertegnede som
* FRI BORGER,
* FRI OG LEVENDE KVINNE
* I KJØTT, BEIN OG BLOD
TIL IDENTIFIKASJON HVOR DETTE ER NØDVENDIG FOR BRUKER.
BRUKSRETTEN TILHØRER HERETTER ENE OG ALENE UNDERTEGNEDE
SOM ER ENEEIER OG SUVEREN BRUKER AV NAVN OG PERSONNUMMER;
Vivi-Ann Sandnes f.nr.: 170761 - 28871.
Dette i henhold til den Himmelske Lov utgått av vår Skaper, av Naturlovene og av de medfødte Natur- og menneskerettigheter.
Ingen systemer av korporasjoner/selskaper har lengre noen krav om jurisdiksjon og bestemmelsesrett over
* Levende og
* Frie Mennesker på denne jorden
* uten dets eksplisitte,
* informerte og
* transparente samtykker.
Alle former for slaverisystemer er avskaffet og avsluttet, og
jeg krever å bli konsultert og respektert for ethvert valg som gjøres på denne planeten.
I Kjærlighet, Fred og Takknemlighet,
JEG ER
Vivi-Ann Sandnes
Fritt og Levende Menneske
#InGodWeTrust
To the Receivers!
I hereby declare, with reference to the attached documents in the attached Dropbox link in this email, that I AM a Free, Living Woman in Flesh, Bone and Blood. With THIS DECLARATION I reclaim all custody, ownership, properties, assets, damages and all financial value belonging to the legal fiction (legal person/strawman), referred to by the name VIVI-ANN SANDNES, born 17th of July 1961, and later listed with social security number 28871, as established and noted in Nordreisa Municipality, Norway after my birth, by registering in Nordreisa Church Books and in the National Birth Register, by my Parents.
In accordance with both National and Universal ContractIng Laws (Uniform Commercial Codes, UCC), the creation of such legal fiction is null and void/invalid, as neither I nor my parents have been, nor were, informed of, or consented to the content and the consequences of such registration into the Corporation, named/known as KINGDOM OF NORWAY (NORWAY KINGDOM OF CIK//:0000073141).
No system of corporation/company has jurisdiction and right of determination over Living and Free People on this earth without its explicit, informed and transparent consent. All forms of slavery systems have been abolished and terminated, and we demand to be consulted and respected for any choice made on this planet.
The birth certificate must from now on be written in UPPER- and lowercase letters as for free citizens. The certificate can only be used by the undersigned as a FREE CITIZEN, FREE AND LIVING MAN IN FLESH, BONE AND BLOOD FOR IDENTIFICATION WHERE THIS IS NECESSARY FOR USE. THE RIGHT OF USE, HEREBY AND FOR ETERNITY AFTER, BELONGS TO THE SOVEREIGN USER AND OWNER OF THE NAME AND SOCIAL SECURITY NUMBER; Vivi-Ann Sandnes ID.no.: 170761-28871, this according to Heavenly Laws as set forth by our Creator, by Natural Law and by the Laws of Nature and inborn Human Rights.
In Love, Peace and Gratitude, I AM
Vivi-Ann Sandnes
Free and Living Woman
#InGodWeTrust
My information as part of One People Public Trust:
Link to Dropbox: OPPT dokumenter/documents as proof Vivi-Ann Sandnes living free woman
or
Show Scanned 45 pages document:
Hei, Vivi-Ann
Vivi-Ann Sandnes (sandnesfjordcamping@gmail.com) inviterte deg til å se filen "Scan24.06.2021200717.pdf" i Dropbox.
Vis fil
God fornøyelse!
Dropbox-teamet
Vennlig hilsen
Vivi-Ann Sandnes
Vivi Ann Sandnes
 

Gå til Kulturhistorie og bevaring

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron