HVA KAN VI VENTE OSS I FRAMTIDA?

Når skal purken få penger til å gjøre jobben sin?
http://bmonline.no/htm/muslim.htm

Moderator: BmOnline

HVA KAN VI VENTE OSS I FRAMTIDA?

UNREAD_POST Amund » Lør Mai 02, 2015 1:53 pm

Amund Garfors, Trålveien 33, 8520 ANKENES. Tlf. 769/56689 906/19206 968/00016

HVA KAN VI VENTE OSS I FRAMTIDA?
---------------------------------------------------------------------------T
Jeg var på besøk i en av byens to shoppingsentre for noen dager siden. En aner jo fred og ingen fare når en oppholder seg på slike steder. Men likevel ga dette oppholdet meg ei skremmende erfaring som bare varslet om ei kommende og ny og utrygg tid. Hvor trivsel, trygghet, samhold og tilhørighet er på retur. Der splittese, fremmedgjøring og redsel er på vei inn. Min nærkontakt med tre slike såkalte "våre nye landsmenn" der jeg fikk se deres oppførsel på nært hold, det fikk meg til å kjenne skrekk og gru. Der en må undre seg på hva i all verden det er som skjer rundt oss? Og der en føler seg totalt fremmed i eget land, avvæpnet og satt sjakk matt mot dette som vi aldri har blitt spurt om vi vil ha. Eller ikke ha, i dette landet.

Dette eksperimentet, eller denne såkalte multikulturen - det er som en ferd i ukjent terreng. Det går over stokk og stein, ja, med bind for øynene og hendene bundet bak på ryggen. Og tiden er skrudd flere hundre år tilbake, der et sivilisert land som Norge har fått inn en steinalderideologi som er tredd nedover hodet på oss alle. Det er som man ikke forstår noen ting lenger. Følelsen av maktesløshet trenger seg på der man virrer videre, man går på trynet, uten sans for retning eller hvordan man skal komme tilbake til kjente omgivelser. Og det mens våre uansvarlige politikere både på Stortinget og her på Rådhuset i Narvik krangler om bagateller og trivialiteter. Som ikke betyr noen ting for den jamne borger. Ja, det gjør de gjerne, mens de kjører hele samfunnet på grunn og inn på skjæret.
Til slutt gir man opp, man bare segner om, fortvilt og hjelpeløs, ensom og forlatt. Mens de som sitter med ansvaret er også blinde og forvirra, arrogante og uansvarlige, der de later som om alt bare er såre vel. Men helt ute av stand til å skue og se hva framtida har å by oss av tragiske og triste begivenheter. For en ting er sikkert: Vi har sett vår beste tid i dette landet! Og disse politikerne, de vil bli de sanne "Folkefiender" for å bruke Ibsens språk!

Nei, det finnes ikke noe lett og enkel måte å snu dette på. Men en forutsetning til å gjøre noe med en farlig utvikling kan være at man legger ned det flerkulturelle samfunnseksperiment og sier følgende: Heretter må innvandrere assimilere seg, eller reise tilbake der de hører hjemme!
Skal man bo i Norge, så må man også bidra, og være en del av vårt fellesskap, og ikke bare drive dank og leve på nordmenns skattepenger. Vi har ikke mer tid å miste nå, og statskassa er tom om noen år. Bare fakta, logikk og ærlig observasjon av resultatene kan gi oss svaret. Og bare ny politikk og stolthet over vår egen nasjonale kultur kan redde samfunnet vårt fra et feilslått samfunnseksperiment som våre etterkommere kommer til å hate oss for!

NARVIK, 04.03.2015 AMUND GARFORS
Amund
 

Gå til TYVPAKKET herjer i Oslo

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron