Advarsel ved årets 17. mai feiring

Generellt forum for samfunnsspørsmål
Politikere som ikke lytter til grasrota, er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten!

Administrator BmOnline Forum

Advarsel ved årets 17. mai feiring

UNREAD_POST BmOnline » Søn Jun 12, 2016 11:02 am

Fra nå av- skulle ALLE boikotte 17 mai togene, fordi det er en stoor løgn. Jeg ville holdt mine barn langt borte ifra mordernes klør om jeg var dere. Hvem vet hvor en bombe vil gå av den 17. mai?

Etter Utøya i 2011, så er det intet som forundrer meg lenger.

Min anbefalning, IKKE delta i store grupper, tog mv den 17. mai. Alt tyder på at massemorderne kan være i sving akkurat som på Utøya.

viewtopic.php?f=11&t=28

La deg ikke lure, slik de unge på Utøya ble meiet ned av "sine egne".

Ved Sinsen skole kom denne meldingen:

Warning: possible false flag by the authorities against the Norwegian population on 17th May. Parents to children in Sinsen school have received the following message a few hours ago:

Se opp for falsk flagg 17. mai. Med bruk av Sinsen skole område for sminkører/oppbevaring crisis actors og busser parkert på baksiden av voksenopplæring litt lengre ned i gata.
Alle foreldre på Sinsen skole har fått denne beskjed på sms i ettermiddag:

"Oslo kommune har beredskap knyttet til gjennomføring av barnetoget. Sinsen skole vil ved en evt. uforutsett hendelse/risikofunksjon bruke Sinsen skoles hjemmeside som informasjonskanal under barnetogets gang. Med ønske om en god 17. mai til alle, hilsen Sinsen skoles ledelse".


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Jun 12, 2016 11:02 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Samfunn og politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest