TOLGA SAKEN skal granskes

Korridorpasienter, dass-pasienter, demens-pasienter
Hvilken sykdom, diagnose, pasient ivaretar et norsk sykehus?

Moderator: BmOnline

Forumregler
Er Norge verdens beste land å bo i?

TOLGA SAKEN skal granskes

UNREAD_POST BmOnline » Lør Okt 13, 2018 8:37 am

Nå kommer bøsemennene ut av sine huler og vet ikke hva godt de skal finne på for å fortelle oss at Tolga saken må granskes?
Men stopp en halv- hva er det som egentlig foregår i Norge mot nordmenn? Er det ikke egentlig TOLGA sak mot folket hele året?

Jusst det.
Tolga SAKEN er bare en sterk bekreftelse på at myndighetene ikke bryr seg et pekk om sitt eget folk, som de var satt til å bry seg om. Det samme mønsteret ser man i den politiske hverdagen fra Stortinget, hvor de jobber bevisst MOT sitt eget folk- hvor partiene selv hevder at folket selv har stemt på dem- derfor er det slik. Ser dere hvor gale de er? Ser dere nå hvor de lyver og bedrar sitt eget folk? Derfor må dette TOLGA- systemet fjernes for godt i Norge.

ER menneskerettighetene ivaretatt for folket i Norge Kong Harald? Nå som du reiser til Kina for å fortelle hvor mye bedre det skulle vært der, så er det pinadø dobbelt så galt i landet du selv kommer ifra. Du burde være den første til å fortelle kineserne at Norge er et MYE værre land enn Kina- når det kommer til menneskerettiheter og verne om dem for sitt eget folk. Norge er flere lysår fra å innfri dette, jfr norsk Barnevern og overgrep over en lav sko. Hele Norge er ikke annet enn et stort TOLGA.
Vi ser at menneskeretighetene er i dass, akkurat på samme måte som hjemme hos søta bror- i Sverige som ikke får lov til å heise TRE KRONOR på sin skole lenger. Jeg er mektig lei dagens TOLGA-sirkus på Løvebakken, få de bort!

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Rettssak i TOLGA-saken

UNREAD_POST BmOnline » Tir Feb 19, 2019 8:09 am

Nå har en advokat våknet til livet i Tolgasaken. Jeg har undret meg på hvor laaang tid det skulle ta før noe vettugt skulle skje med denne saken? Dette gjelder forsåvidt mange menneskene i Norge, som vanskjøttes med viten og vilje. (Les etniske nordmenn) Norge er det eneste stort dass når det gjelder å bry seg om dem som betaler skatter.

Hvor mange millioner kroner fikk Tolga kommune for å jukse? Jo, det lønte seg å drive med juks og fanteri: Jo, syv millioner kroner. Men fikk Tolga brødrene mer på brødskiva? Nei, slett ikke, kun kommunen. Tørr vi å spørre hva legen har gjort i denne saken? Man kan saktens spørre om vedkommende er ved "sine fulle fem"?


http://advokatsylte.no/artikkel/5/rett- ... olga-saken

Dere ser mine venner- hvilke mennesker er det som er satt til å ha verv og styreverv? ET spark bak og ut av jobben- er min medisin!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Det norske helsevesen- bedre enn sitt rykte?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest