Helsearbeider døde etter 2. gangs Pfizer vaksine

Korridorpasienter, dass-pasienter, demens-pasienter
Hvilken sykdom, diagnose, pasient ivaretar et norsk sykehus?

Jo, de slakter pasientene med gift og fru Morfin. Vi har masse å snakke om! Rotter er hva som skjuler seg i Legefrakkene i dag!

Moderator: BmOnline

Forumregler
Er Norge verdens beste land å bo i?

Helsearbeider døde etter 2. gangs Pfizer vaksine

UNREAD_POST BmOnline » Ons Jan 27, 2021 2:59 pm

Av TERI SFORZA | tsforza@scng.com | Orange County Register PUBLISERT: 26. januar 2021 klokken 16.44| OPPDATERT:26. januar 2021 klokken 20:01 4 dager etter at den siste dosen var satt, døde Zook. Ingen ønsker å fortelle at rottegift er omtalt som vaksine.

Tim Zooks siste innlegg på Facebook var full av optimisme. «Aldri vært så spent på å få et skudd før,» skrev han 5. januar, over et bilde av Plaster-Aid på armen og vaksinasjonskortet hans COVID-19. «Jeg er nå fullt vaksinert etter å ha mottatt min andre Pfizer-dose.»

Zook, 60, var røntgenteknolog ved South Coast Global Medical Center i Santa Ana. Et par timer senere hadde han vondt i magen og pustevansker. Klokka 15:30 var det så ille at kollegene på jobben fikk ham til legevakten. «Burde jeg være bekymret?» hans kone, Rochelle, sendte en sms når hun fikk nyheten. «Nei, absolutt ikke,» sendte han en tekstmelding. «Tror du dette er et direkte resultat av vaksinen?» skrev hun. «Nei, nei,» sa han. “Jeg er ikke sikker på hva. Men bekymre deg ikke. ”

Det var mistanke om COVID og en diagnose av hjertesvikt. Zook ble satt på oksygen, så – bare fire timer senere – en BiPAP-maskin for å presse luft inn i lungene. Flere tester kom tilbake negative for COVID.



Rett etter midnatt 7. januar ringte sykehuset. Zook var i medisinsk indusert koma og i en ventilator for å hjelpe ham å puste. Men blodtrykket falt snart, og han ble overført til UC Irvine Medical Center. “På fredag ​​ringer jeg:” Nyrene hans svikter. Han må være i dialyse. Hvis ikke, kan han dø – men det er også en sjanse for at han kan få et hjerteinfarkt eller hjerneslag ved dialyse fordi blodtrykket er så lavt, » sa Rochelle Zook.

Klokken 4 lørdag 9. januar hadde Zook blitt «kodeblå» to ganger og ble snappet tilbake fra dødens randen. Det var en tredje kode blå på ettermiddagen. «De sa at hvis han ble kodeblått en fjerde gang, ville han ha hjerneskade og være en grønnsak hvis han overlever,» sa Rochelle Zook.

Corona_Tim.jpg
Tim døde etter å ha tatt imot denne meget giftige vaksinen fra Pfizer. Agenda 20-30 er å drepe 95% av verdens befolkning. Og ingen ser tegningen??



Senere den dagen døde Tim Zook.
Reaksjon? Men ingen skyld

«Vi klandrer ikke noe farmasøytisk selskap,» sa Rochelle Zook, bosatt i Orange. “Min mann elsket det han gjorde. Han jobbet på sykehus i 36 1/2 år. Han trodde på vaksiner. Jeg er sikker på at han vil ta den vaksinen igjen, og han vil at publikum skal ta den.

“Men når noen får symptomer 2 1/2 time etter en vaksine, er det en reaksjon. Hva annet kunne ha skjedd? Vi vil at publikum skal vite hva som har skjedd med Tim, så han døde ikke forgjeves. Alvorlige reaksjoner er sjeldne. I virkeligheten er COVID en mye mer dødelig kraft enn reaksjoner fra selve den potensielle vaksinen.
Av TERI SFORZA | tsforza@scng.com | Orange County RegisterPUBLISERT: 26. januar 2021 klokken 16.44| OPPDATERT:26. januar 2021 klokken 20:01

Tim Zooks siste innlegg på Facebook full av optimisme. «Aldri vært så spent på å få et skudd før,» skrev han 5. januar, over et bilde av Plaster-Aid på armen og vaksinasjonskortet hans COVID-19. «Jeg er nå full vaksinert etter å ha mottatt min andre Pfizer-dose.»

Zook, 60, var røntgenteknolog ved South Coast Global Medical Center i Santa Ana. Et par timer senere hadde han vondt i magen og pustevansker. Klokka 15:30 var det så ille at kollegene på jobben gikk ham til legevakten. «Bør jeg være bekymret?» hans kone, Rochelle, sendte en sms når hun fikk nyheten. «Nei, absolutt ikke,» sendte han en tekstmelding. «Tror du dette er et direkte resultat av vaksinen?» hun skrev. «Nei, nei,» sa han. “Jeg er ikke sikker på hva. Men ikke bekymre deg. ”

Det var mistanke om COVID og en diagnose av hjertesvikt. Zook ble satt på oksygen, så – bare fire timer senere – en BiPAP-maskin for å presse luft inn i lungene. Flere tester kom tilbake negative for COVID.
”Budskapet er, vær trygg, ta vaksinen – men tjenestemennene må gjøre mer undersøkelser. Vi må vite årsaken. Vaksinene må være så trygge som mulig. Hvert liv betyr noe. ”

Zook hadde høyt blodtrykk, men det hadde blitt kontrollert med medisiner i årevis, sa hun. Han var litt overvektig, men ganske sunn. “Han hadde aldri vært innlagt på sykehus. Han ville bli forkjølet og være over det to dager senere. Influensa, og vær over den tre dager senere, ”sa hun.

Hans død er rapportert til det nasjonale rapporteringssystemet Vaccine Adverse Event Reporting System, drevet av Food and Drug Administration og Centers for Disease Control. Orange County coroner har sagt at dødsårsaken ikke er avgjørende for nå, og ytterligere toksikologisk testing vil ta måneder.


«Familien ønsker bare nedleggelse,» sa Zooks fetter, Ken Polanco fra Los Angeles. ”’Ufattelig’ er ikke nedleggelse. Familien vil at farmasøytiske selskaper skal undersøke mer. Hvis det er noen form for DNA som ikke fungerer med denne vaksinen, hvis episoder som dette kan forhindres, må de gjøre det de kan for å teste det. ”

Andre dødsfall etter vaksine

Zooks død kommer i hælene til en lege i Florida som døde 3. januar, uker etter at han fikk sitt første Pfizer-skudd. Gregory Michael, en 56 år gammel fødselslege og gynekolog i Miami Beach, led idiopatisk trombocytopenisk purpura (ITP), en sjelden immunforstyrrelse der blodet ikke koagulerer normalt. Hans død er under etterforskning.

I California sa tjenestemenn i Placer County at en mann døde kort tid etter å ha mottatt en COVID-19-vaksine 21. januar. De identifiserte ikke vaksinen eller personen, men sa at han hadde testet positivt for COVID i slutten av desember, og at vaksinen ikke var gitt av Placer County Public Health Department. Facebook-innlegg sier at mannen var en 56 år gammel medhjelper i eldreboliger. At døden også er under etterforskning.


Kommentar Bmo:
Ja, det ser ikke ut som det hjelper at folk kreperer på rekker og rad? Men det er hva Covid 19 og Corona handler om, å drepe flest mulig på kortest mulig tid. Derfor, ligg langt unna disse djevelvaksinene til blodbadsglobalistene!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Helsearbeider døde etter 2. gangs Pfizer vaksine

UNREAD_POST BmOnline » Lør Feb 13, 2021 11:11 am

Her finner dere alle de MUTERTE COVID 19- svin som NRK lanserer daglig fra fjerne himmelstrøk akkurat som med masseimporten av massemordere til landet Norge.

Ser dere disse muterte virusene vi nå får høre om hos lystløgnerne?

Corona løgner.jpg
Muterte Erna Virus fra Holmlia pluss moms og bomringer!


Hvor kommer de egentlig ifra?

Her er listen over hvor de stammer fra: Bruk gjerne LUPE!

Asia- mutert virus
Afrika- mutert virus
Måne- mutert virus
Russe-mutert virus
KGB- mutert virus
Moskva- mutert virus
Stortings-mutert virus
ErnaSolberg- mutert virus

Alle disse muterte virus har sitt opphav i følgende meget syke områder:

A: Stortingets kantine og presidentskapet.
B: AP, SV, V, H, Rødt, Mpdg, FrP og SP.
C : Alle de korrupte avisene, Tv2 og Nrk.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Sykepleier er sjokkert over at folk dør av vaksiner

UNREAD_POST BmOnline » Ons Feb 24, 2021 8:35 pm

Sykepleier, : (delt med tillatelse)
Laila Svendsen
«Jeg er utdannet sykepleier, men jeg må innrømme at jeg er glad jeg ikke kan jobbe på gulvet som sykepleier pr. dags dato, det er grunnet en arbeidskade jeg pådro meg i ryggen hos en pasiente 01.03.2011.
Det er skremmende det som nå skjer.
Jeg utdannet meg til sykepleier for å hjelpe mennesker, ikke for å ta livet deres.
Det inntrykket jeg nå sitter med er at alle de av mine kolleger som setter vaksinen kan indirekte være med på å drepe eldre. Den vaksinen de setter er en vaksine som forsatt er under utprøvning de neste to år. De som får vaksinen er forsøkspersoner, og blir fulgt med de neste to år, med hensyn til dødsfall, bivirkninger, sjeldne og vanlige, det kan dukke opp senbivirkninger, det kan dukke opp sjeldne sykdommer, det kan komme flere krefttilfeller, ingen vet hva som kan skje fra 6 måneder etter vaksinen er satt, da vaksinen IKKE har vært prøvd ut lenger enn dette.

Nå er det også satt vaksiner på gravide, Hva vil skje der? De skal begynne å sette vaksiner på små barn? Hva vil skjed der? Ingen vet, alt er på testestadiet, hva er det som får foreldre og gravide til å være med på slike forsøk??
Jeg er glad jeg ikke har små barn. Bare det at de nå forlange å teste barn og disse blir stukket langt opp i nesen med pinnetesten, dette traumatiserer barna så mye at de kan ødelegges for livet med hensyn til å stole på leger/sykepleier. Hvem utsetter sine barn for slikt? Jeg vil gå så lang som å si dette er barnemishandling, og vold mot barn.

Hvorfor skal folk testes, dette er en influensa, ja en som har skiftet navn til COVID 19 og faktisk under navnskiftet så viser det seg også at dette er en influensa som har tatt mindre liv. Se vekk fra de som nå dør etter vaksinering, for vaksinen den dreper, den har til nå tatt livet av 93 personer i Norge, men det er sikkert flere, mørketallene kan være store. Det blir forlangt at vi alle skal stille opp og ta vaksinen, jeg kaller den likvideringsvaksinen, og jeg er ikke redd for å si dette, som jeg sa innledningsvis, jeg ble sykepleier for å være med på å hjelpe folk, ikke være indirekte med på å ta livet av dem.


Hadde jeg satt en vaksine/injeksjon og vedkommende døde så hadde jeg aldri kunnet levet med dette. Nå er det gått så langt at arbeidsgivere er begynt å pålegge sine arbeidstakere om å ta vaksinen, om ikke så kan de bli omplassert eller i verste fall miste jobben sin. Nå er det IKKE lenger snakk om å ta en vaksine FRIVILLIG, nå begynnet tvangen, en tvang pakket inn i en form for FRIVILLIG TVANG, gjør du ikke så og så, så skjer mest sannsynlig det og det. Hvor mye skal vi finne oss i?
Nå er jeg en av dem som mest sannsynlig vil vise seg at IKKE kan ta likvideringssprøyten, men jeg hadde uansett IKKE tatt den.

Jeg oppfordrer ingen å ta den, men jeg fraråder heller ikke noen å ta den, dere må selv bestemme dere for hva dere vil gjøre, jeg ber dere bare sett dere inn i hva vaksinen består av, og hvordan den fungerer. Samt husk alle vaksineprodusenter har fraskrevet seg alt ansvar og alle som tar den gjør det FRIVILLIG. Dette som skjer nå er FRIHETSBERØVELSE og TVANG mot befolkningen.»


Nå har det kommet for en dag at disse PCR test pinnene er blitt innsatt med kreftfremkallende medikamenter med navnet Ethylene Oxide, hvor kvinner får brystkreft-. Disse laaaange bomullspinnene hvor de gnir svineriet opp i ganen din. Ellers er også vaksinene tilsatt morgelons, nanoteknologi. De kan se deg bevege deg på sin Iphone, og overvåke deg som en "nyttig sau", GPS tek.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Ivermectin works very well- against global illness

UNREAD_POST Ivermectin » Lør Des 25, 2021 8:13 pm

Her finner dere lenker som viser at Ivermectin er ideel for å ta knekken på fienden.

https://dailyusa24.com/2021/09/27/break ... reatments/
Ivermectin
 


Gå til Det norske helsevesen- bedre enn sitt rykte?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron