Tromsø kommune mobber sine ansatte

Korridorpasienter, dass-pasienter, demens-pasienter
Hvilken sykdom, diagnose, pasient ivaretar et norsk sykehus?

Moderator: BmOnline

Forumregler
Er Norge verdens beste land å bo i?

Tromsø kommune mobber sine ansatte

UNREAD_POST BmOnline » Søn Aug 08, 2021 9:06 am

Dette er ment til ordfører Gunnar Wilhelmsen AP Tromsø Kommune.
Etter å vært i kontakt med deg tidligere vil du ikke svare meg på volden og ødeleggelse av mitt liv som Nordøya Hjemmetjeneste Tromsø kommune står for.
Når det gjelder vold jeg er påført av Nordøya Hjemmetjeneste og Tromsø Kommune vil jeg påpeke å ikke ha taushetsplikt for vold Tromsø Kommune har utøvet mot meg som arbeidstaker med hjelpesmenn i flere aktører som har gått på meg i deres kameraderi .Nå skal hele hendelsesforløpet komme frem hva Tromsø kommune driver på med av vold og grusomme hensynsløse trakasseringer av meg som arbeidstaker ved Nordøya Hjemmetjeneste Tromsø Kommune.
Jeg startet å arbeide nattevakt på Seminaret Omsorgssenter 12 november 2001 og da er Åshild Stokkvold Moen enhetsleder ved enheten.
Jeg opplever videre å være trakassert av enhetsleder Åshild Stokkvold Moen og avdelingsleder Lisbeth Karlsen i grusomme møter som forgår på min fritid uten betaling der disse trakasserer meg som null dott og ingenting med sin truende atferd og mye baktaling og forfølgelse. Jeg var fratatt flere ulike goder som er vanlig ved en arbeidsplass og snakket nedsettende om. Jeg er ikke integrert i arbeidsmiljøet men hold på utsiden i hersketeknikker som andre ansatte er gitt tillatelse å trakassere meg med på mine nattevakter.
Jeg får heller ikke medhold av Åshild Stokkvold Moen i å være utsatt for trakasseringer av assistenter som er satt på vakt med meg og da Tove Haugholdt og Arne Thon. Denne Arne Thon fra varmestua skulle jeg arbeide nattevakt med som truer meg og angriper meg under flere nattevakter og truer meg med bank etter endt nattevakt. Grunnen er fordi jeg spør om hjelp med en pasient.
Helvetet fortsetter under svært uverdige forhold der det opprettes et samarbeid med 5 etasje personale der jeg fortsatt er truet av personale der å skal bli kastet ned trapper om jeg ikke huter meg ned der i fra. Da jeg ber om hjelp til en pasient i hjemmetjenesten som rehabiliteringen har avtale med er vernepleier Elin Berg svært aggressiv i imøtekommelse av dette.
Samarbeidsavtalen på Seminaret Omsorgssenter fungerer ikke og det er svært aggressivt når jeg ber om hjelp til bruker i hjemmetjenesten mens 5 etasje Rehabiliteringen mener jeg skal gjøre stell og pleie hver vakt som jeg gjør mens disse ikke gjør det gjensidig å overholde avtalen på huset i tilknytning Nordøya hjemmetjeneste. Dette vet enhetsleder Åshild Stokkvold Moen om og avdelingsleder Lisbeth Karlsen men gjør ikke noe med dette store problemet som gjør arbeidsforholdene for meg til en slavejobb og at dette går hardt utover min helse. Jeg kontakter ny avdelingsleder Jarle Johansen uten at noe er gjort.
Det er møte med 5 etasje Rehabilitering og Hjemmetjenesten uten at enhetsleder Åshild Stokkvold Moen deltar på møtet i samarbeidsproblemene med 5 etasje Rehabiliteringen. Rehabiliteringen mener de ikke skal gjøre min jobb og er ikke ansatt i Nordøya Hjemmetjeneste i følge dem. Det resulterer i at jeg har 60 pleieoppdrag for natta der jeg er alene med alle brukere som enhetsleder Åshild Stokkvold Moen fornekter arbeidspresset jeg er utsatt for som jeg mener er arbeidskriminalitet og brudd på arbeidsmiljøloven.
Jeg er utsatt for vold av andre ansatte og av ledelsen som ikke tar mine henvendelser alvorlig. Det jeg registrer er at 5 etasje Rehabiliteringspersonale i 3 stykker sitter i lenestoler og sover med pute og teppe uten å løfte en finger for å hjelpe meg med brukere i Nordøya Hjemmetjeneste på tross av avtale på huset. Det er voldelige svar jeg mottar ved å kontakte disse når det er behov for hjelp. Når jeg kommer opp i 5 etasje Rehabilitering blir jeg jaget ned av Haldis Olsen og fortalt jeg ikke har lov å sitte i stolene der fordi disse er nattevaktene der sine. Blir utsatt for utfrysing og utspekulerte hersketeknikker som er skremmende i et voldelig arbeidsmiljø. Og jaget til en annen stue. Dette er varslet i fra om til enhetsleder Åshild Stokkvold Moen og avdelingsleder Lisbeth Karlsen som fortsetter trakasseringen av meg som arbeidstaker på sine måter.
Det er et arbeidsmiljø som er en krigsarena der det er trusler om vold og at jeg må bare passe meg som jeg finner fryktinngytende.
Det er en rød tråd gjennom alle år der jeg er mobbet og trakassert av andre ansatte og av ledelse ved Nordøya Hjemmetjeneste.
Det er rene slavedriften som forventes av meg der jeg ikke er hørt for svært uverdige arbeidsforhold som har skadet meg alvorlig helsemessig.
Jeg er i kontakt med fagforbundet som ikke gjør noe for meg men sitter i kameraderi med ledelsen i Nordøya Hjemmetjeneste Tromsø Kommune i deres iver etter å påføre meg mer vold og grusomheter.
Arbeidsmiljøloven er ikke anvendt som sier det er forbudt å trakassere arbeidstaker på arbeidsplass. Jeg får ingen rettigheter som arbeidsmiljøloven omhandler så det er klart lovbrudd som må kalles en arbeidskriminalitet.
Så i år 2011 tiltrer ny enhetsleder Bodil Skotnes som fortsetter samme trakassering i et mønster slik tidligere enhetsleder Åshild Stokkvold Moen utøver. Det viser seg at disse to enhetsledere samarbeider i volden mot meg som arbeidstaker ved Nordøya Hjemmetjeneste. Og er direkte fokusert mot meg mer aggressiv.
Jeg er uthengt på vaktlista (Notus) som suspendert uten lovlig grunn sånn at de andre ansatte kan mobbe og trakassere meg i deres onde måte å se ned på meg og gitt instrukser av enhetsleder Bodil Skotnes og daværende avdelingsleder Mona Hagensen å ha lov til å utøve trakasserende vold mot meg.
Jeg tar dette opp med fagforbundet Ingrid Lettrem Olsen som stiller seg solidarisk til at denne volden utøves mot meg i kameraderi med enhetsleder Bodil Skotnes. Jeg har ingen som stiller opp for meg og snakker min sak så fagforbundet ved Ingrid Lettrem Olsen og Bjørn Willumsen har gjort vold mot meg.
Volden mot meg bare fortsetter og jeg er sykemeldt fordi det er allianser og klikker som mobber meg systematisk der det er direkte farlig å oppholde seg på jobb i en krigsarena.
Det viser seg at ansatte drikker mye og utøver dårlig handling mot brukere og stjeler vanedannende medisiner fra brukere og hygiene ikke er ivaretatt på en skikkelig hygienisk måte. Og på wc og tøyrom for arbeidsklær ligger det brukte sprøyter som ledelsen ikke reagerer på ved varsling av disse avvikene som er rystende.
Både enhetsleder Bodil Skotnes og avdelingsleder Nina Dahl Olaisen retter fokuset i vold mot meg fordi jeg sier i fra om farlige forhold på arbeidsplassen som er kriminelt.
Dette tar jeg opp med Ingrid Lettrem Olsen og Ragnhild Hakkebo og Kerry Macallan i fagforbundet som allierer seg mot meg og bruker tiden mot meg da jeg også er innestengt på et av mange aggressive møter der jeg ikke får gå ut av rommet er skremmende og trakasserende og voldelig. Ingrid Lettrem Olsen sitter foran døren og stenger passasje så jeg ikke skulle få gå ut og tvunget å være på møtet. Disse i fagforbundet allierer seg mot meg som jeg er fagorganisert i og hjelper meg ikke men driver psykisk terror som klart er en straffbar handling utøvet mot meg.
Altså jeg sitter alene med alle disse aggressive personene som ikke tar ansvar men påfører meg planlagt strukturell vold der disse raner jobben fra meg samt lønna mi med andre rettigheter.
Jeg mottar oppsigelse som er ugyldig da jeg ikke har gjort noe som kan grunngi årsak til oppsigelse.
Jeg blir lovet juridisk hjelp av fagforbundet Ragnhild Hakkebo der jeg skulle motta dette skriftlig som er løgn og terrorisering av meg som medlem og arbeidstaker og har ikke mottatt noen ting. Disse personer i fagforbundet som Ingrid Lettrem Olsen og Ragnhild Hakkebo og Bjørn Willumsen og Kerry Macallan driver nedpsyking av meg med trakassering som er svært alvorlig og medvirkende til å ødelegge livet mitt og rane jobben fra meg og min AFP på usaklig grunnlag som er straffbart. Jeg har gjort krav om å lese mappe i Tromsø Kommune og Fagforbundet som jeg er nektet uten gyldig grunn da også papirer er fjernet av mappene og etterlyst av meg ved gjennomsyn tidligere jeg ikke får svar på. Viser til mail og kontakt med Eivor Haukeland.
På et møte med Bjørn Willumsen på fagforbundet roper han aggressivt til meg. Du må for fan ikke tro at du kan komme til fagforbundet å få hjelp.
Du er uthengt på byen av ledelse og Tromsø Kommune prater seg i mellom. Og at ryktene går på byen og at jeg måtte legge ting i skuffen når jeg ble mobbet. Og at ryktene blir å forfølge meg sier Bjørn Willumsen.Dette er et grovt brudd på taushetsplikten i fagforbundet og Tromsø kommune som stigmatiserer meg i onde hensikter for å skade meg direkte som arbeidstaker.Fagforbundet driver samme type vold mot meg som ledelsen i Tromsø kommune.
Avdelingsleder Nina Dahl Olaisen bryter sin taushetsplikt og forteller direkte til ansatte om rapport av avvik så disse kan drive vold mot meg. Etter det jeg vet har ledelsen Nina Dahl Olaisen taushetsplikt overfor meg som ho direkte bryter og blir premiert over det av andre i ledelse og fagforbundet ved å få ny enhetsleder stilling med andre goder.
På arbeid er det grusomt der Bernadett Laurent roper høyt Fisken shitt til alle og angriper meg fysisk der ho kommer opp i ansiktet mitt og truer meg med vold. Ho kaller meg for idiot med mer grovt. Ho slår også til annen arbeidstaker og sloss som det ikke er reagert på av enhetsleder Bodil Skotnes. Det samme gjelder Guro Figenschou som er aggressiv og voldelig mot meg på nattevakt der ho truer meg og viser til at ho har fått lov av avdelingsleder Nina Dahl Olaisen å påføre meg trakassering.
En annen ansatt Solveig Robertsen Forberg går til angrep på meg verbalt og aggressivt kjører senga på meg i en pleiesituasjon så jeg er klemt mellom seng og rullestol der jeg får et stort kjøttsår og skade i knær på grunn av aggresjonen i at a ho måtte hjelpe meg med en bruker. Dette tar heller ikke ledelsen alvorlig og vil ikke skrive skademelding til forsikring ifølge Ingwill Hveding Andreassen og Bodil Skotnes. Solveig Robertsen Forberg forteller meg hun er min sjef da hun relaterer til Bodil Skotnes å være hennes beste venninne og at ho har får lov av henne å utøve vold mot meg.
Når det gjelder NAV så har disse utøvet vold mot meg i motarbeiding og systematisk nedpsyking og trakassering. Ved å kriminalisere meg å måtte gjennomgå hjerteoperasjon og å være sykemeldt for den skade disse i kriminelt rått samarbeid har påført meg. I deres utspekulerte vold og viser da til umenneskelig behandling av NAV ansatte Bente Henriksen og Bodil Bjørnå og Brith Sørensen. Torturen er et faktum hva slags kalde og farlige personer som arbeider i NAV som påfører andre vold etter deres syke behov av å fremstå som psykopater for å ødelegge for meg. De samarbeider med Tromsø Kommune og fagforbundet i volden som bestod i forfølgelse og kontrollerende negativ maktbruk for å skade mitt menneskeverd brutalt og ansvarsløst.
Fastleger spiller spill på galleriet i dette kriminelle som har visst om volden i årevis uten å ta tak i dette.Disse fastleger opptrer likegyldig og fraværende og respekterer ikke mitt menneskeverd som viktig. Der jeg kunne vært forsvunnet fra jordas overflate for deres del.Dette er konspiratorisk maktbruk.Der fastlegeordningen er eid av Tromsø komme i et negativ maktmisbruk for å berge sin egen bakdel og uærlige posisjoner tillater disse å skade meg som pasient og menneske og arbeidstaker. Det hele er korrupt og menneskefiendtlig.
Fagforbundet viser til å vært i kontakt med Verneombudet i Tromsø Kommune og varslet Håvard Sandberg å ikke reagere på min henvendelse for å motarbeide meg og makulerte mine papirer jeg leverte inn hos hovedverneombudet.Arbeidstilsynet er varslet flere ganger uten å reagere fordi fagforbundet har stoppet min rett til hjelp hos arbeidstilsynet for å kontrollere alt i negativ maktbruk.
På Nordøya Hjemmetjeneste er det ikke verneombud men ble da jeg etterlyser det. Så blir Ailin Singarjaja verneombud der ho må hele tiden spørre avdelingsleder Nina Dahl Olaisen om råd der det er kameraderi og motarbeiding på en stygg måte. Jeg står altså alene med alle maktutøvere som ikke kan fortelle meg hva årsaken er til usaklig oppsigelse da jeg ikke får vite grunnen.
Kerry Macallan fagforbundet oppfører seg hensynsløst og jeg får ikke snakke med LO advokat Edvart Bakke alene der Kerry Macallan styrer det hele i kontroll. Disse tvinger meg til rettsmekling i Nord-Troms Tingrett og tilbyr meg kr 300.000 brutto der Kerry Macallan sitter og bestemmer jeg skal ta pengene akkurat som om jeg er en unge. Det er ingen forklaring på jobben og lønna de raner fra meg. Når det gjelder sluttvederlaget på kr 300.000 brutto som Bodil Skotnes foreslår likegyldig er pengene borte og stjålet av Tromsø kommune i et bedrageri som må komme frem. På denne falske måte unndrar fagforbundet seg ansvar i rettsak LO advokat Edvart Bakke som jeg ville ha og jeg står ranet uten hjelp tilbake. Så kontakter jeg Tom Erik Lunde Codex advokat for rettsak som smisker og lurer meg og trakasserer meg systematisk og presser meg til forlik ved å psyke meg ned så både han og Tromsø Kommune og Fagforbundet stjeler jobben og lønna fra meg og alle rettigheter i et stort bedrageri.Han opererer i kulisser på sin uærlige måte. Jeg er svindlet stor sum penger og påført vold av kriminelle som er offentlige tjenestemenn som har det til sport å utøve kriminelle handlinger for å hevde seg selv som helt klart er kriminelt. Det er direkte psykisk vold og trakassering og kriminalitet jeg opplever av advokat Tom Erik Lunde som sitter på sakspapirene mine fortsatt som han har stjålet.Denne advokaten bruker et nonverbalt og verbalt språk som ikke er tvil om å være ekstrem voldelig.Han kjører kameraderi med Tromsø kommune og fagforbundet og LO advokat Edvard Bakke. Det er klaget inn til advokatforeningen og disiplinærnemden i Oslo der disse mener volden er forsvarlig.
Altså vi har et samfunn som består av kriminelle som utøver grotesk organisert planlagt vold for å skade meg som menneske og som norsk statsborger og arbeidstaker. Det er flere brudd på menneskerettigheters regelverk da dette er vold og ran av grov art som er straffbart og går direkte på meg for å påføre meg skade og tortur.
Saken er anmeldt til politiet som er henlagt og skylder på at etterforsker er sluttet i jobben sin og er en merkelig grunn.
Denne urett og menneskefiendtlige handling jeg er utsatt for vil jeg aldri gi meg på og jeg vil snakke om og vil kreve Tromsø Kommune for erstatning og oppreisning for den vold og trakassering og tortur jeg er utsatt for av Tromsø kommune med flere. Siste ord er ikke sagt da ordførere Kristin Røymo og Gunnar Wilhelmsen er overordnet i denne maktbruken som er kriminell og menneskefiendtlig og korrupt som må få konsekvenser i dens alvorlighetsgrad i å også være svært diskriminerende.
Tromsø Kommune er direkte en voldskommune og svindler kommune som skader sine innbyggere og ansatte etter kriminelle holdninger hvor det handler om å gjøre den verste handling som er bestialsk og grusom.
Jeg anbefaler ingen å stemme Arbeiderpartiet eller Høyre !

Mvh

Elin Sørensen
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Tromsø kommune mobber sine ansatte

UNREAD_POST BmOnline » Søn Aug 08, 2021 10:56 am

Ja, Elin Sørensen- din opplevelse med Tromsø Kommune er billedlig grusom og forkastelig. Jeg kjenner meget godt til disse ålene som befinner seg bak gardinene i losjene i den byen, hvor narkotikaen flommer over og pengesekken bare blir større og større. Purken er fortsatt skurken!

Her er mye å ta tak i, og det kan ennå skje at disse ålene blir satt fast. Jeg skal bidra til at så skjer i høyeste grad.
Nå finnes det følgelig hederlige unntak, bl.a Lensmann Frank Sletten i Sørreisa som meldte seg ut av losjen, etter at en frimurer suste forbi radaren i ei viss fart uten å betale noen bot.

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Det norske helsevesen- bedre enn sitt rykte?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron