Narkolangere i politiet

Øst- vest- hvem er best, nord og sør dør som før?
Forumregler
Mange tror at Helsevesenet vil oss det beste, men nei ikke nå lenger. Bare se på hva som har skjedd, det er pengene som pleies i stedet for pasientene i verdens rikeste land. EN SKAM!!

Narkolangere i politiet

UNREAD_POST BmOnline » Man Okt 10, 2016 6:20 pm

Det e r intet nytt under solen. Hvorfor styrker ikke politiet eget arbeide mot narkolangere i politiuniform? Det er visstnok nok å ta av, både i Nordland og Troms fylke efter hva jeg hører på ryktebørsen.

Jeg har stor sans for Eirik Jensen som nå har balletak på purken i hovedstaden. Han kjenner til hvilke svin som finnes skjult under "lovens lange arm", banditter og lystmordere. Jeg tror de har plantet bevis og drevet med utstrakt lobbyvirksomhet, da det brenner kraftig under ræva på disse. Noe ala det samme som vi så i USA i 1994 da en meget dyktig baseballspiller ble tiltalt for mord av sin kone, men så var det et purksvin som var morderen.

Det er forstemmende å se hvor ynkelig politiyrket er blitt, en gjeng med banditter- spør du meg.

Denne saken føyer seg pent inn i mange andre saker, slikt som fhv NRK journalist avslørte falske dommer mot flere mennesker fra langt tilbake i tid- v/privat efterforsker Tore Sandberg, hvor de var blitt urettmessig dømt for mord.

I Norge finnes det en dødsskvadron, som politiet og TABush vet meget godt om, og prøver på alle vis å unngå at de skal bli avslørt. De er blitt brukt ved flere bedrag i Norge, ja også på Utøya på ordre fra SMK. (Statsministerens kontor)
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Narkolangere i politiet

UNREAD_POST BmOnline » Tir Aug 25, 2020 7:24 am

- Jeg aksepterer at dommen er knusende, men ikke at det er blitt slik at det ligger et faktum i bånn som ingen har brydd seg om å etterprøve, sier han til Nettavisen.

24.08.20 21:14 24.08.20 21:19

KONGSVINGER (Nettavisen): Eirik Jensen leverte for fem uker siden en anmeldelse på tre sider til Riksadvokaten der han anklaget nestleder i Spesialenheten Guro Glærum Kleppe og etterforskningsleder Liv Øyen for grov uforstand i tjenesten.

Det var i midten av juli, under et fengslingsmøte i Oslo tingrett, at det ble offentlig kjent at Jensen har anmeldt Glærum Kleppe og Øyen til Riksadvokaten.

Opplysningene vakte stor oppsikt og var store nyheter i de aller fleste riksdekkende mediene.

Se videointervju med Eirik Jensen øverst i artikkelen. Under kan du se en lengre versjon av intervjuet.

Her kan du lese mer om Eirik Jensen-saken.

Dømt til 21 års fengsel
- Det som er grunnen til at jeg anmelder er fordi verken retten eller aktoratet på noe tidspunkt har registrert at vi er kritiske til utgangspunktet for selve saken. Den bygger på en rekke påstander som er fremsatt av Gjermund Cappelen mot meg. I en sak hvor man har to forskjellige forklaringer med to forskjellige retninger, stiller Riksadvokaten noen strenge krav til objektivitet til hva som skal etterforskes og hvilken måte dette skal gjøres på. Dette er instruksfestet, sier Jensen i et intervju med Nettavisen i Kongsvinger fengsel.

- Jeg mener å kunne påvise at forklaringen til Cappelen, alle påstandene, ikke er etterforsket av Spesialenheten. Dette er et brudd på objektiv etterforskning. Det jeg registrerer er at veldig mange tror ikke dette kan være tilfelle, at det ikke er mulig å gjøre slike feil i en så alvorlig sak, men heldigvis, så nær sagt, er det avdekket systematiske feil i Nav-sakene. Det er ganske identisk med hva jeg påviser.

https://www.nettavisen.no/nyheter/eirik-jensen-leverte-anmeldelse-fra-cellen-dette-er-de-ti-punktene-han-tar-opp/3424006108.html?fbclid=IwAR2GX5QZaUQqERdUQ8TDhmwVKtQiJ_i-cPD0oNC9o-Fb6N3BQQeDvErusHQ
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Helsevesenet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron