Side 1 av 1

Hvordan få full pensjon?

UNREAD_POSTSkrevet: Tor Mar 10, 2011 6:28 pm
Pleiersken
En hjelpepleierske arbeidet på sykehuset i 1/2 stilling i mange år. Men en dag tenkte hun over dette med pensjon. Hun gikk så over i full stilling. Efter en tid sykemelder hun seg og får halvparten som sykemeldt.

Vips så har hun sikret seg stillingshjemmel som full pensjon.

Er det rart at det går adundas i kommunene omkring?
Nå får denne pleiersken full pensjon uten rett til det.

Har du en historie fra sykehussektoren?