Hvordan få full pensjon?
En hjelpepleierske arbeidet på sykehuset i 1/2 stilling i mange år. Men en dag tenkte hun over dette med pensjon. Hun gikk så over i full stilling. Efter en tid sykemelder hun seg og får halvparten som sykemeldt.
Vips så har hun sikret seg stillingshjemmel som full pensjon.
Er det rart at det går adundas i kommunene omkring?
Nå får denne pleiersken full pensjon uten rett til det.
Har du en historie fra sykehussektoren?
Vips så har hun sikret seg stillingshjemmel som full pensjon.
Er det rart at det går adundas i kommunene omkring?
Nå får denne pleiersken full pensjon uten rett til det.
Har du en historie fra sykehussektoren?