Oppgi din identitet.

Kommunene og Terra gambler med våre midler på børs.
Skal ikke staten sikre våre verdier?
Forumregler
Regjeringen innskrenker banktjenester i bankene. Nå kan du ikke sette inn penger når du selv vil, men når banken vil. De har også kommet med forslag om å avvikle banktjenester i posten. Tenk for noen nazi metoder vi nå begynner å få på "brødskiva".

Oppgi din identitet.

UNREAD_POST Støvelskaftet » Ons Jun 26, 2024 6:43 pm

SVINDEL svin i sving.

Fra denne E-post adressen kan vi lese: <noreply@sbbkontopass.demenz24.eu> Som ALDRI er fra noen bank id.

DU må bekrefte din identitet, tenk det dere for noen dumskaller. Han må da ha demenz x opphøyd potens null!!

Kjære kunde,

Vi må dessverre begrense noen funksjoner på kontoen din inntil du oppdaterer informasjonen din.

Informasjonen du tidligere har gitt oss er ikke lenger gyldig. Fordi du ikke har oppdatert identiteten din i tide.

Hvordan kan jeg oppdatere informasjonen min? Mottatt den 26.06.24.

Klikk på lenken nedenfor for å åpne den sikre siden.
Sørg for at all nødvendig informasjon for verifisering er oppgitt.
Du kan nå begynne! Fra nå av vil nettbanking være enda mer praktisk.

Verifiser identiteten din her: Så kan du klikke på lenken for å få virus gratis på din pc.
Støvelskaftet

Re: Oppgi din identitet.

UNREAD_POST Ja, det er Sjefen! » Tor Jun 27, 2024 1:31 pm

Ennu en tosk har sendt fake mail om at de er fra Sparebank1. He he. For noen klovner. Og når du klikker på detaljer på lenken som skal være Sparebank1, så kommer mannskjiten for en dag: https://tinyurl.com/2znrgb9g
Og merk dere at de ikke går av veien å drite seg ut- til og med bruker de bmonline i stedet for mitt navn.

De som ikke skjønner tegningen må ALDRI klikke på slike lenker.

Kjære kunde bmonline,

Vi skriver for å gi deg beskjed om at nye forskrifter krever at vi samler inn informasjon fra deg.
Hvis vi ikke samler inn ytterligere informasjon, vil kontoen din være begrenset, og du vil ikke kunne bruke kontoen din.

Warning om svindel, la dere ikke lure!

Admin BmOnline Forum.
Ja, det er Sjefen!

UNREAD_POST Ja, det er Sjefen! » Tor Jun 27, 2024 1:33 pm

Ennu en tosk har sendt fake mail om at de er fra Sparebank1. He he. For noen klovner. Og når du klikker på detaljer på lenken som skal være Sparebank1, så kommer mannskjiten for en dag: https://tinyurl.com/2znrgb9g
Og merk dere at de ikke går av veien å drite seg ut- til og med bruker de bmonline i stedet for mitt navn.

De som ikke skjønner tegningen må ALDRI klikke på slike lenker.

Kjære kunde bmonline,

Vi skriver for å gi deg beskjed om at nye forskrifter krever at vi samler inn informasjon fra deg.
Hvis vi ikke samler inn ytterligere informasjon, vil kontoen din være begrenset, og du vil ikke kunne bruke kontoen din.

Warning om svindel, la dere ikke lure!
Rosinen i pølsa, jeg er slett ikke kunde i den røverbanken i Tromsø.

Admin BmOnline Forum.
Ja, det er Sjefen!

UNREAD_POST Pengebingen » Fre Jun 28, 2024 8:33 pm

One group of people makes living of stealing your money. And they claim that you will receive a lot of money, but no.

They are located in Spain, in Belgium and in US. This mafia colleague count around 50 different "workers" who collecting money from people, to enrich themselves. And they are keeping it running for 4 years by looting peoples money.
Pengebingen

Gå til Økonomi

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest