KGB-DNB fjerner sedlene, dvs pengene i banken

Kommunene og Terra gambler med våre midler på børs.
Skal ikke staten sikre våre verdier?
Forumregler
Regjeringen innskrenker banktjenester i bankene. Nå kan du ikke sette inn penger når du selv vil, men når banken vil. De har også kommet med forslag om å avvikle banktjenester i posten. Tenk for noen nazi metoder vi nå begynner å få på "brødskiva".

KGB-DNB fjerner sedlene, dvs pengene i banken

UNREAD_POST BmOnline » Søn Aug 21, 2016 8:39 am

Det høyst utrolige skjer, KGB Banken DNB som skal leve av å håndtere penger, fjerner pengene fra sine skranker.

Hvilke nyttige idioters drøm er det KGB- DNB banken nå etterlever?

Har du penger eller forretninger med DNB, så kutt de ut i dag!

DNB_cccp.jpg
KGB banken DNB fjerner pengene etter påtrykk fra Putin.


Det er ikke bare pengene som skal forsvinne, våpnene i samme farten!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: KGB-DNB fjerner sedlene, dvs pengene i banken

UNREAD_POST Insider » Tor Aug 24, 2023 6:41 am

«PROSESSEN» ANNO 2023
Hvis man i disse dager i det hele tatt klarer å ta ut kontanter fra sin egen bankkonto, så blir man automatisk underlagt full granskning av bankene og myndighetene. Bankene krever nå full dokumentasjon på hva man bruker sine egne penger på.
Ved å ta ut sine egne penger ender man altså på tiltalebenken som en forbryter, og man må selv bevise sin uskyld. Bevisbyrden legges over på den tiltalte.
Hvordan har man kommet dit at en så invaderende og kafkask praksis har blitt en realitet? Har ikke mennesket lenger krav på et privatliv? Er det ikke lenger slik at påtaleansvarlig faktisk må bevise at det i det hele tatt har funnet sted en forbrytelse? Hvor i all verden skal dette overformynderiet ende?
Det paradoksale er at myndighetene ved Norges Bank for bare kort tid siden gikk ut og ba folk om å ta ut og oppbevare kontanter privat...
Det følgende innlegget er skrevet av Jostein Krogsgård Meen (link i kommentarfeltet):
Har hatt en interessant dialog med banken de siste dagene, og jeg tenkte likegodt jeg skulle dele den fordi det i mine øyne er meget inngripende og jeg er litt nysgjerrig på hva andre mener om saken.
Jada, du må gjerne si at "det er bra at de passer på"...men det synes ikke jeg...
Overformynderiet har nådd nye høyder...og jeg er redd toppen ikke er nådd ennå...
Dialog:
Hei,
Sparebanken Sør er pliktig til å gjennomføre kundetiltak og etterleve "kjenn din kunde"-prinsippet både ved etablering av kundeforhold og ved løpende oppfølging av kundeforholdet. Dette innebærer at banker må undersøke hvor pengene i banken kommer fra eller hva de skal brukes til.
Vi ser at du i løpet av juni og juli 2023 har tatt ut kr. 39.600 i kontanter.
Vi har behov for å vite litt mer om disse transaksjonene, og ber derfor om en redegjørelse for hva som er årsaken til at du tyar ut så mye kontanter og hva midlene skal benyttes til.
Viktig: Legg ved dokumentasjon som underbygger svaret ditt.
Besvarelsen må gjøres skriftlig ved å svare via sikker nettpostkasse (som svar på denne meldingen).
Frist: 23.08.2023.
Videre så må du oppdatere dine Kundeopplysninger slik at de reflekterer din bruk av våre tjenester.
Nettbank / Mobilbank: -> Meny -> Ditt kundeforhold -> Din egenerklæring.
Vi takker for hjelpen og hører fra deg.
Svar:
Det er såre enkelt...
Jeg foretrekker og sitte på mine egne penger istedet for at dere skal "ta vare på dem".
Jeg registrerer at banker går over ende (USA) og jeg stoler rett og slett ikke på systemet eller at Bankenes Garantifond skal klare og dekke alle tap om "uhellet" er ute.
Jeg bruker også kontanter i det daglige da jeg virkelig håper at vi ikke vil se et kontantløst samfunn, de som ikke evner å se problemene rundt det er naive og kunnskapsløse i mine øyne..
Nå er det ikke så mange igjen som kan bekrefte det, men om du hadde spurt noen som var "voksne" med penger i banken under "the great depression", om de skulle ønske de tok ut noen penger før det var for sent så hadde de nok utvilsomt svart "JA" på det.
Ser egentlig ikke hva dere har med å gjøre hva jeg bruker MINE penger på i det hele tatt...om jeg vil dele de ut eller spyle de ned i dass så er vel det opp til meg? Jeg ser ikke hvorfor jeg skal "dokumentere" noe av dette for dere. Dere har full oversikt over alle mine uttak og om dere går tilbake til ca 2018 (+ - ) eller noe deromkring vil dere se at jeg tok ut 200 og 100k ved forskjellige anledninger. Det er lenge siden jeg hadde tillit til banksystemet, og det føler jeg at det kan være god grunn til.
Da jeg fikk beskjed av dere om at jeg lenger ikke kunne ta ut større beløp, og at jeg måtte ta ut i minibank, maksimalt 9900 i uka ble ikke mine mistanker noe mindre. Jeg leste senest i går om en som ble nektet og ta ut 80k av sine egne penger...hva er det dere holder på med egentlig?
Du som måtte motta og lese denne mailen burde løpe og ta ut noe penger selv...og investere i noe gull og sølv ..jeg forventer ikke at du gjør det men da husker du kanskje denne mailen den dagen du sitter der og angrer.
Så jeg sørger for å beskytte meg selv etter beste evne, og om det er problematisk for dere så finner jeg gjerne en annen bank.
Her avslutter jeg denne saken og forventer at dere gjør det samme...dette er meget påtrengende i mine øyne.
Banken:
Hei igjen og takk for e-post.
Ut i fra din e-post så leser vi at du er skeptisk til banker i Norge og at du oppfatter det som risikabelt å ha penger stående i banken.
Risikoen for at norsk banker skal gå konkurs er minimal og dessuten er innestående midler sikret via sikringsfondet. Dette kjenner du sikkert til.
Men det må bli en annen diskusjon.
Vår henvendelse til deg gjelder uttak av kontanter og tilhørende dokumentasjon til dette.
Vi ser at du har tatt ut kontantbeløp kr. 39.600 i løpet av juni og juli måned.
I tillegg ser vi at du utfører kontantuttak fra firmakonto og at disse kontantbeløpene tilbakeføres til samme konto som en overførsel.
Vi ønsker gjerne en forklaring hva som er årsaken til at du gjør dette.
Vi ønsker at du forklarer hva du benytter kontantene til og at du samtidig dokumenterer kontantbruken.
Vi ber om at du besvarer denne e-posten og vedlegger dokumentasjon innen en uke og senest innen 26.08.2023.
Svar:
Jeg har allerede forklart dere klart og tydelig hva som er årsaken og jeg kommer ikke til å dokumentere noe som helst.
Pengene har jeg på tryggt forvart i eget eie.
Du må gjerne påstå banken er så trygg du bare vil men det stoler jeg altså ikke på...
Jeg anser meg med dette ferdig med saken.
Er det våre penger eller ikke...??
Litt spent på utfallet av ikke å følge disse "ordrene"... :|
Kjenner jeg har lyst til å bytte bank, men skjønner jo at de igjen bare følger ordre, og alle banker i Norge er en del av "verdensbanken", så det hjelper nok lite...
Insider
 


Gå til Økonomi

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron