Ikke dødsdom i Norge?

Den norske stat har brutt sin kontrakt med individet -å skulle sikre, forsvare og ivareta ens interesser.
Grunnlovens §§ 110.
Det paaligger Statens Myndigheder at lægge Forholdene til Rette for at ethvert arbeidsdygtigt Menneske kan skaffe sig Udkomme ved sit Arbeide.
Forumregler
http://www.lovdata.no/all/hl-18140517-000.html#110

Norges Grunnlov er vårt forsikringsbevis!

Ikke dødsdom i Norge?

UNREAD_POST Stalin » Ons Des 03, 2014 8:09 pm

Her om dagen slo NRK seg på brøstet og viste en glissen reportasje fra US med en norsk deltaker, som var på besøk i et fengsel.

Neida, i norge finnes ikke dødsdommer, her blir de bare skutt rett ned!

Finn ut hvorfor de skyter folk rett ned i Norge, så kan du klikke her, og klikke her, og klikke her .
Stalin
 

Re: Ikke dødsdom i Norge?

UNREAD_POST Elmer Solberg » Ons Jan 29, 2020 7:50 am

To:
Nrk - S og F - 1<sfj@nrk.no>;Nrk - S og F - INFO<info@nrk.no>;Nrk - S og F - POSTMOTTAK<postmottak@nrk.no>;Christian politi Algrøy-Vegheim<Christian.Algroy-Vegheim@politiet.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;

c/c
10-AGDERPOSTEN<tusentips@agderposten.no>;11-NATIONEN<alexander.gjermundshaug@nationen.no>;12-GLÅMDALEN<tips@glomdalen.no>;13-TONSBERGS BLAD<sigmund.kydland@tb.no>;1-HARDANGER FOLKEBLAD<eivind@hardanger-folkeblad.no>;Marianne Bugge<mannemi73@gmail.com>;Sande VF Ordfører Elin Gran Weggesrud<ordforer@sande-ve.kommune.no>;SFFKM – Maria Collett Knagenhjelm<fmsfmck@fylkesmannen.no>;SFFKM – Tore Larsen<fmsftla@fylkesmannen.no>;VFFK - Vestfold Fylkeskommune<firmapost@vfk.no>;Åshild Kjelsnes<ashild.kjelsnes@sfj.no>;Asker og Bærum Tingrett<abtingrett@domstol.no>;Klæbu Jarle Martin – Klæbu Kommune<postmottak@klabu.kommune.no>;SFFKH – Ingrid Fåberg<fmsfifa@fylkesmannen.no>;SFFKJ – Elisabeth Lund Iversen<fmsfeli@fylkesmannen.no>;Tor Åge Berglid<taberglid@gmail.com>;Albert Smith<contact@ebusinesshall.com>;2-VARDEN<redaksjonen@varden.no>;3-HADELAND<ssb@hadeland.net>;4-Sør varanger avis<redaksjon@sva.no>;5-NORHORDLAND<redaksjonen@nordhordland.no>;6- OPPLAND ARBEIDERBLAD<tips@oa.no>;7-GUDBRANDSDØLEN DAGNINGEN<redaksjonen@gd.no>;8-AVISA NORDLAND<tips@an.no>;9-FREDRIKSSTAD BLAD<tips@f-b.no>;14-GJENGANGEREN<redaksjonen@gjengangeren.no>;17-LAAGENDALSPOSTEN<redaksjonen@laagendalsposten.no>;18-LIERPOSTEN<redaksjonen@lierposten.no>;19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24 AVISEN<24avisen@gmail.com>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;Hanne Kløvig<nymail26@yahoo.com>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;Buskerud-Helen Bjørnøy<fmbuhob@fylkesmannen.no>;Hans Kristian Gaarder<hansgaarder@gmail.com>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Per Stensland<fmsfpst@fylkesmannen.no>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Anne Britt Kilen<anne.britt.kilen@luster.kommune.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;Advokat Evelyn Egile<ee@smco.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Buskerud Fylkeslege Ketil Kongelstad<fmbukko@fylkesmannen.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;postmottak@hod.dep.no<postmottak@hod.dep.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;haakon.fredrik@advokatborgen.no<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Mona Sogn Tingrett Sjøvoll Vangstad<Mona.Sjovoll.Vangestad@domstol.no>;Slottet<Post@slottet.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Fjordane Tingrett<softpost@domstol.no>;Sigfred Statens-vegvesen Sivertsen<firmapost-vest@vegvesen.no>;Sogn Avis<desk@sognavis.no>;Sivilombodsmann Sivilombodsmann<postmottak@sivilombudsmannen.no>;Unni Justisdep-politiavd Gunnes<unni.gunnes@jd.dep.no>;Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Domstoladministrasjonen<postmottak@domstol.no>;Vidar Novemberfilm AS<post@novemberfilm.no>;Vestre Viken Helseforetak<postmottak@vestreviken.no>;norvoice@online.no<norvoice@online.no>;Karina Hyggen Amland<karina_hyggen_amland@hotmail.com>;Ziv Elisabeth<zivelizabeth@gmail.com>;Tor Helge Solberg<th_solberg@live.no>;Hanne Bisgaard<hanne.bisgaard@nav.no>;Nav Sogn og Fjordane<nav.sognogfjordane@nav.no>;Nav klage og ankesorgan<nav.klageogankesor@nav.no>;Anders Bak<andersbak@acephali.one>;Dag Erik Karlsen<djdagix@gmail.com>;


Gokveld.

Vi registrerer at NRK mottek og arkiverar våre epostar. Vi ynskjer derfor å informere NRK tesette, deira plikter til å videreformidla til omverda informasjonen dykk mottek om ikkje dykk alle skal bli medkrimminelle, og dermed risikere at Det Norske Folk, som vitterleg held dykk gåande ved den pålagde NRK - lisensen, skal konfiskere alle NRK kontora over det ganske land. Det er vi nemleg i vår fulle rett til, når dykk agerer som kriminelle alle.

Ja dykk risikerer faktisk fleire år i fengsel, ved ikkje å bistå med at terroristane vi navngir og fortel dykk om vert teken hand om av sine eigne i "POLITI" et og fengsla.

Kan hende litt av ei utfordring for dei redelege iblant dei, men likefullt eit must, om ikkje dei alle skal bli tekne hand om av individer i Det Norske Folk over det ganske land, som no har fått meir enn nok av trakasseringa desse terroristane som går rundt i "POLITI" uniformar, legefrakkar, dommarkapper, og andre utan drakter som forgrip seg på oss ein mengde av individer i Det Norske Folk.

Men altså eg kom over dette og ynskjer å meddele det dykk alle.

UTDRAG-Nå sertifisert av psykiatrien som riktig altså slett ikke gal

Elmer Solberg

november 2018 kl. 12:47·
Kjære alle sammen. Da er jeg fri til å dra, etter samtale med en advokat som aldrig ble tildelt oppdraget, men han trodde på meg. Samt at jeg hadde ingenting her å gjøre. Det samme gjorde psykologene jeg snakket med i dag. Det var nok en mening med denne opplevelsen. Tusen takk for massiv støtte fra dere alle. Jeg tenker det var medvirkende til avgjørelsen. Det er å håpe på at dette vekker opp mine nærmeste. Jeg er glad i dem alle, og jeg Elsker kona mi over alt på jord. Det er å håpe på at hun ombestemmer seg med tanke på å forlate meg. Må Gud Faderen velsigne dere alle mine venner og søsken i Jesus Kristus.

33 kommentarar

45 delingar

Marius Reikerås

november 2018 kl. 11:14·
Elmer Solberg,
tvangsinnlagt.
Begynner å bli alvorlig mange av de som kjemper mot urett, som får ulike reaksjoner fra myndighetene

14 kommentarar

85 delingar

109Du, Jeannette Sunshine Solstråle, Anne Shrestha og 106 andre

Espen Erfaring fra dette sjøl. Viktigste er at du ikke lar deg tvinges til å spise giftpillene dems

Renate Slik henger det sammen. Bv fjerner ungene foreldre får ikke hjelp og tvangsinnlegges på psyk. Belteseng tortur isolasjon....maktvirkemidlene er mange. Medisin.......

Espen Jeg har vært tvangsinnlagt i tilsammen 8 år. På grunn av falske beklager. Jeg har ofte blitt nektet å klage til kontrollkommisjonen. I 2010 ble jeg heldigvis forlangt utskrevet av statsadvokaten. Mine problemet startet etter å ha prøvd å anmelde en politiker i Oslo. Etter mange år har jeg fått bekreftet muntlig fra politiet at alt jeg hadde sagt fra om faktisk var 100% korrekt. Hadde vært fint å få det skriftlig.

Espen L Espen P hvilken politiker, hvilken sak?

Espen P Espen L Hvis jeg nevner det frykter jeg å bli tvanginnlagt igjen.

Bente bare slik blir de kvitt de brysomme menneskene som våger å sette seg opp og spre sannheter vettu Marius! dette er langt fra noe engangstilfelle, vet om mange flere som blir tvangsinnlagt og deretter gitt alvorlige diagnoser som igjen gir myndigheter rett til å bl.a umyndiggjøre enkelte og ta over styringen av deres økonomi. behøver ikke være hverken kjent eller veldig frampå for å bli puttet unna, men tråkker en på de "feile" tær, så er det gjort......

Anita Ytringsfriheten står for fall....."Hold kjeft og gjør som vi sier ellers blir man tvangsinnlagt "...
Sannheten skal på død og liv ikke komme frem....

Brynhild Dette vet vi her i huset ALT om, men nå lar ikke psykiatrien i Bodø seg lure, for de gjennomskuet politiet herjing med min sønn som trenger en ærlig rettssak og ikke psykiatrisk behandling.

Dennis Bowen er i lag med Eva Bowen og 5 andre.

november kl. 13:20·
Elmer Solberg - Budbringeren - er ute igjen.

Vi tar våre menneskerettigheter tilbake. Nå!

Kjell Nå, sertifisert av psykiatrien som "riktig" altså "slett ikke gal."

Kirsten Leikny Femundsenden

november kl. 00:09·
Til alle som ønsker kontakt med Elmer Solberg, - det være seg venner/bekjente og ikke minst advokater.

Jeg har nettopp hatt en samtale med han, - den inneholdt både humor og alvor.
Jeg kan referere noen av momentene fra samtalen, slik jeg oppfattet den:

Behandlingsansvarlig lege, ved Førde sentralsykehus, psyk avd., har besluttet å konfiskere Elmer Solberg sin telefon. Altså bryte gjeldende lover, ved å begrense ytringsfriheten.
Dette har den konsekvensen, for de som ønsker kontakt med Elmer Solberg,
- at all kontakt må gå via Førde sykehus.

- Direkte nr. til avdelingen er:
57 83 94 88

- (Sentralbordet tlf. 57 83 00 00)

Til orientering;
Elmer Solberg har sagt, at han er tilgjengelig for å ta alle samtaler. (Det kan være kjekt å vite.)

Dette er spesielt viktig nå, i prosessen med at han er i behov for hjelp, til å fremskaffe en dyktig advokat.

Elmer kunne opplyse, at han har det etter forholdene greit og at han har orientert de ansvarlige om gjeldende lovverk, inkl. aktuelle konvensjoner vedrørende maktovergrepene han er utsatt for.

Jeg kan nevne er par av de momentene jeg tok opp under samtalen, vedrørende situasjonen Elmer nå var i.

1)
Jeg sa, at jeg kunne se, at Elmer kan betegnes som "eksentrisk".
- Nettopp DET er han imidlertid på ingen måte alene om ....,
- og det er slett ikke psykisk sykdom, som krever verken tvangsinnleggelse eller tvangsmedisinering.
- Slikt krever bare en smule åpenhet. Hvilket også kan beskrives, som mindre trangsynt og fastlåst i egen "visshet" om å ha eierskap til KUN EN SANNHET.

2 )
SÅ, dersom familiemedlemmer eller behandlere er engstelige for eksentrisk oppførsel, varslere og folk med "meninger ut over A4", - så må kanskje DE behandles!?
... IKKE den, som oppfører seg slik, at noen oppfatter dette som eksentrisk.
Det blir altså feil av legen, å innlegge Elmer Solberg for andres reaksjoner på Elmer.
- Det er da virkelig de med eventuell angst, som trenger hjelp...... etter mine begreper.

3 )
Det er mange her, utenfor Førde sykehus, som jobber for Elmer Solberg sin sak og for å få han ut av tvangs-situasjonen han befinner seg i for tiden.
Dette er folk, både innen og utenfor familien.

4)
Elmer Solberg tar i mot besøk.

Dette er en kamp, som dessverre ikke er enestående, men gjelder oss alle. Dette viser med all tydelighet hvordan enkelte ansatte myndighetspersoner lar seg korrumpere for å tekkes staten, "arbeidsgiveren" og stoppe alle avsløringer på urett.

Del gjerne.

Kjell Nå, sertifisert av psykiatrien som "riktig" altså "slett ikke gal."

Så kva om NRK kontaktar "POLITI" et, og spør kvifor dei stengte sertifikatet mitt den 12.05.2016, der dei altså kom heim til meg Svein Inge Harberg og Jorunn Furuheim, den 17.06.2016, ca kl. 22.30, der dei drog meg ut av huset, trøkte meg ned i bakken, hadde på meg handgjern på ryggen, ene og eleine for å stjele sertifikatet frå meg, med bakgrunn i ein rapport frå ein rettspsykiater, som eg har to lydfiler med, der han seier at den rapporten kan "POLITI" ikkje anvenda til å ta frå meg sertifikatet. Men tenk så gjorde dei det likevel. Eg hadde i tillegg gyldig helseattest, da eg hadde tenkt å køyre opp på buss, innanfor gyldigheita av teorieksamen som eg tok i 2013, sama året som eg og køyrde opp på Lastebil og Vogntog, tok Maskinførarkurs og sertifikat på fleire maskiner og truckar. NAV har i tillegg stoppa alt av stønad, fordi nokon har konkludert med at eg skal ha varig nedsatt arbeidsevne.

Kan eg telata meg å spørje dykk alle. Har dykk følelse av at dette stemmer etter alle epostane dykk har motteke frå meg ? Ja det kunne vore artigt å fått ein tebakemelding på.

Dykk veit vel det alle, dette.

Det var desse to "POLITI" individa eg nevnte i ei sending eg hadde, der eg informerer om lovverket vårt om at vi har lov å forsvara oss mot slike terroristar når dei angrip oss i våre eigne heimar.

Som NRK veit, så hadde dykk ei reportasje vedrørande den saka, der dei altså kom ein 12 til 15 tungt bevepna med automatvåpen og handvåpen den 16.072019 i "POLITI" uniformar, pågreip meg, transporterte meg til Førde der dei helt meg på glattselle i 2 døger, før dei transporterte meg til Ålesund i ytterligare 53 døger før dei slapp meg ut.

NRK var altså på saken og vart informert om overgrepet av min broder i Jesus Kristus og ven Ola Nordmann.

Kvifor sjekka ikkje NRK ut den saka straks, og dermed hadde medverka til at eg slapp ut før? Det at ikkje dykk gjorde det, gjer dykk medkriminelle forstå det. Videoen der Ola kontakta dykk, er spreidd for alle vindar på youtobe, og mange har sett den, samt mange andre videoar, der terroristar i "POLITI" uniformar, har vore heime og henta meg.

Denne informasjonen vart sendt Rådmann i min kommune. Og til trass i det, så freista dei fortsatt å framstilla meg som sjuk og valdeleg. Altså er dei like lite inteligente som satan er ? Charles Capps antydar at den "Dysfunksjonelle " kjeltringen fortsetter å slost etter at han har forstått at han har tapt.

Det samme synes at hans disipler og "Ormeyngel" iblant oss og gjer. Dei må da no alle forstå at dei er avslørt. Og at det kun er kort tid før dei vert tekne ut og stilt til ansvar for sine ugjerningar.

Eg har status som offisiell «VARSLAR», og vert av den orsak utsatt for gjentekne og vedvarande overgrep frå ei skjult og kriminell elite, som styrer det meste av samfunnet vårt, og det uavhengig av regjeringskonsultasjonar.

Metodebruken deira har dei no avslørt for mange av oss! Dei missbruker "POLITI", påtalemakter, PST, helsevesen, psykiatri, domstolar, dommara og fengsel for å hindra oss Dissidentar OG VARSLARA frå å spre sanninga om kva denne kriminelle eliten begår av overgrep mot det Norske Folk og Land.

Og dette til trass i at eg har informert rådmann i Luster Jarle Skartun om dette. Dei har nok sett det terroristane i «POLITI» et og tenkjer eg.

VARSLING til RÅDMANN i Luster om at eg er i fare

Eposten vart sendt Dato
06.10.2017 18:12

Ja det ble den da virkelig. Der eg ga utrykkelig beskjed om dette!

"Derfor vil eg presisera at eg har INGEN AMBISJONAR OM Å ANVENDA VALD av nokon art, men ene og aleine lovene våre, for å forfølga sakene mine."

Og tenk det har vi tenkt å fortsetta med!

Eg tenkjer dei fleste iblant dyk har sett dette før. Tykkjer dykk det er rett at "POLITI" individer og andre skal kunne fortsetta å terrorisere meg og andre i dette landet? Tenk om det var deg det galt.

Med ynskje om ein velsigna fin kveld til dykk alle.

Venleg Helsing


Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Medlem av FAMPO (Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)

Kommentar bmonline:
Ja, vi har Juklerød og Taftøsaken pluss mva og eindomsskatter mine venner. Det er disse som trenger psykofarma som driver på med sin illegale virksomhet- å sette uskyldige mennesker i et dårlig lys for selv å bli ren og pen, Vipps- helt gratis!!
Elmer Solberg
 


Gå til Den norske stat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron