Staten og bedrageriet mot eget folk

Den norske stat har brutt sin kontrakt med individet -å skulle sikre, forsvare og ivareta ens interesser.
Grunnlovens §§ 110.
Det paaligger Statens Myndigheder at lægge Forholdene til Rette for at ethvert arbeidsdygtigt Menneske kan skaffe sig Udkomme ved sit Arbeide.
Forumregler
http://www.lovdata.no/all/hl-18140517-000.html#110

Norges Grunnlov er vårt forsikringsbevis!

Staten og bedrageriet mot eget folk

UNREAD_POST BmOnline » Søn Nov 12, 2017 8:05 pm

OLA NORDMANN

Hvis Staten skulle innrømme bedrageriet, noe de holder kjeft om, ville det se slik ut....
«Vi (staten) ønsker å gjøre dere Norske borgere oppmerksomme på at fødselsattesten til hver og enkelte av dere, er vårt innarbeidede og registrerte copyright, og kun bare vårt å bruke...

Det igjen betyr at når dere bruker det, så begår dere en kriminell handling...Og det er også i vår interesse.
Grunnen til at det er slik, er fordi vi har økonomiske gevinster av det, derfor har vi også holdt det skjult for dere i mange år...Vi ber dere innstendig om å samarbeide med oss (staten) der, når vi ber om identiteten din for fremtiden, slik at du godtar å være vår eiendom.

Korrekt fremgangsmåte er f. eks. når politiet stanser deg på gaten og ber om din ID, skal du uoppfordret gi vedkommende den, ellers kan ikke vi (staten) holde kontrollen på deg. Når dere da nekter å imøtekomme dette, må vi (staten) sette hardt mot hardt og statuere et eksempel.

Det kan være at vi tar deg med til psykiatrisk bedømming, for å undersøke om du er riktig bevart?
Eller at vi låser deg inn på enecelle, for at du skal reflektere over at du har gjort noe som vi ikke setter pris på.... Det er derfor betegnelsen «verdipapir» står skrevet på attesten din, og at fødselsattesten din viser til at du er en korporasjon, og vår eiendom.

Dette er også en av grunnene til at du får lån i banken, på din fødselsattest, heretter kalt veksel.
Banken får søknaden med din signatur på; dvs den juridiske personens signatur,-for letthets skyld kalt “din”. Din signatur er knyttet opp mot fødselsattestfondet ditt og representerer derfor en verdi. (Les artklene om fødselsattest og om veksler )

Signaturen gjør derfor at lånesøknaden din blir omgjort til et kredittdokument/et verdipapir: den blir til en sjekk/veksel. På engelsk heter det at lånesøknaden blir til en “promissory note” på grunn av din signatur, og på norsk heter det at den blir til en veksel. For å kunne skape et lån, må nemlig banken ha et verdipapir mellom hendene og det har banken nå!

Du trodde kanskje at det var pantet på det du tar opp lån til som sikrer lånet, men nei, slik er det ikke. Din signatur sikrer lånet. Dette har vi ikke ønsket at du skulle vite.... men når det allikevel har gått som det har gått, og det er avslørt, må vi (staten) bare erkjenne at slik er det...

Jeg trodde lenge pengene kom fra andres oppsparte midler eller andre penger som banken hadde i et velv eller liknende. Jeg trodde virkelig jeg fikk et lån. Nå har jeg skjønt at pengene skapes i samme øyeblikk som jeg leverer en lånesøknad,- ikke ut av løse lufta, men ut fra verdien på det fondet som er knyttet opp mot fødselsattesten.

Det ikke så mange vet, og det er heller ikke lenge siden jeg skjønte det, er at banken tar betalt for lånet TO ganger ( tillegg til renter og i tillegg til at lånet flerdobles i løpet av betalingsperioden selvfølgelig).

Du må nemlig levere TO veksler, som det heter, for at det skal kunne eksistere et lån. Det betyr at bankene foretar et ran av verden i lynraskt tempo, og som har pågått i storskala siden 1933. Bankenes aktivitet er årsaken til at 85 mennesker eier halve jordkloden.

Vi beklager på det sterkeste at vi (staten) har misbrukt dere på denne måten, men det var eneste mulighet vi hadde til å kunne leve over evne, og å leve et luksusliv som dere bare kunne drømme om.

Mvh

Ola Nordmann
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Den norske stat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron