Bønn til Herren

Her kan det hende at du finner noen gode ord

Moderator: BmOnline

Forumregler
Bibelhenvisninger og salmeversj

Bønn til Herren

UNREAD_POST BmOnline » Søn Mai 24, 2009 11:11 am

Herre, du ser all galskapen som skjer ute i verden. Jeg ber om at du setter inn din Hellige Ånds kraft imot de negative kreftene, spesielt i Norge, men også over alt der satan jobber imot det gode.
I Norge er det så galt at mange, mange av våre sentrale politikere og journalister har gått over til fienden, dvs sjøgen- pavens sorte får, katolikkene og jesuittene.

Nå har de herjet lenge for å få innført pavens eiendomsprinsipp i Norge. Jeg ber om at du drager hjertene i Norge, Herre slik at de blir fylt av den Hellige Ånds kraft og ild i din kjære Sønns navn ber jeg om det, Amen!
Vatikanets alt-omluttende mørke truer mange liv, de skjøtter intet og "sluker individer" i sin iver å få tuktet Norge under EU, pavens "lekegrind". Dette skjønner ikke mange folk, de ser det ikke. Jeg ber deg Herre instendig om kraft til å hjelpe til med å få åpnet øynene på dem som ikke ser, i Jesu Kristi navn Amen!

Jesaia 53:5
5 Men han ble såret for våre overtredelser, knust for våre misgjerninger. Straffen lå på ham, for at vi skulle ha fred, og ved hans sår har vi fått legedom.

Vennligst

Bjørgulf
i Herren Jesus Kristus.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin

URL: bmonline.no

Re: Bønn til Herren

UNREAD_POST Christer1997 » Tir Jun 13, 2017 5:46 pm

Amen!

Sist flyttet til topp av BmOnline den Tir Jun 13, 2017 5:46 pm
Christer1997