Admin bmo » Man Mar 16, 2026 12:03 am
Ja, nu e nok tiden inne for å snu på flisa. Hvem var det som skrek høyest om at folk måtte vaksinere seg?
Bare bit dere merke i hva jeg skriver- i 2019 sa jeg ifra om at INGEN måtte la seg stikke med giftige nåler de navngav som vaksiner. Uheldigvis arbeidet jeg ikke i NRK, fordi da hadde dere sannelig hørt hva jeg hadde advart dere om, nemlig nanoboots i vaksen- som samarbeider med 5 Ghz basestasjoner slik at blodet koagullerer og blodpropp er som kveld i stua. Vondt i brystet begynner det med. Så det er en god ting å si imot dette- hvis du ikke allerede har tatt motgift, så er metoden her.
Kjøp inn 3 grapefrukt og 3 sitroner- en stor kassrotte med 3 liter vann, ta skallet av fruktene med nevene- i kasserollen med det, og skjær fruktene i små deler og ha i kasserollen sammen med skallet. La det ikke stormkoke, men på plate 1 etter at du har fått opp dampen, så skrur du ned til plate 1. Slik skal det stå i 3 timer på plata. Med lokk på. Så ikke godsakene fordamper.
Som en liten opplysning, vil jeg bare si at alle som har lurt på hva det er de ser oppe i skylaget, mange lange striper høyt oppe, ca 2 km oppe. Jo, det er fly som slipper ut denne giften som alle skal daue av. ChemTrails på folkemunne. De har holdt på med dette i massevis av år. ja, 60- 70 år. Og merk dere dette. Det er akkurat samme driten de hadde i disse vaksinene alle måtte ta. La de aldri få stikke ei nål i dine barn!! Menneske kroppen trenger ikke denne giften. Amen!
Bare husk å ALDRI ta noen vaksiner!!!
Dette fikk jeg tak i fra Geoengeenering.com- Morstad.
Når 3 timer har gått- ta den store kasserollen til sides for 2 timers svalning.
1. Så skal du sile godsakene oppi Norgesglass el. lignende med pakning.
2. Neste dag skal du ta to sskjeer av medisinen om morgenen formiddag- og på kvelden i 20:00 tiden tar du to spiseskjeer til. Altså 4 sskjeer pr. dag så lenge det rekker.
3. Når du/ dere har brukt opp denne ladningen, så er det å lage en ny ladning medisin.
Dette bør man gjøre i 6 mnd. De som hadde vondt i brøstet i begynnelsen, ble krute god etter en runde. Men for sikkerhets skyld fortsetter vedkommende ennu, fordi hadde tatt 4 døds stikk fra disse over-ivrige morderne.
Det er ikke pent gjort av div leger og helsepersonell i Norge. Nå blir de satt fast pga "sin brøde".
Forteller du denne sannhet til folk flest- så har de vanskelig for å skønne det, men det var også meningen fra de impliserte. Så galt at man nemlig ikke kunne komme på tanken om at det var et massemord på folket i Norge og i verden som var på beddingen.
Disse partiklene er så småe, nano- så man må ha kjempe instrument for å se de. Og de tåler varme, kulde og trykk. De er bygget på aluminiums basis.
Admin BmOnline.
Sist flyttet til topp av Anonymous den Man Mar 16, 2026 12:03 am