Olav Versto i VG druknet

Media i Norge formidler for det meste løgn og bedrag til det norske folk. Dem er bekjent av å formidle brød og sirkus. Både i aviser og speiselt i TV. Og denne rollen er de meget bekvemme med?

Den røde og blå aksen i politikk har nå blitt så like som to dråper vann- og der finnes IKKE noe forskjell på dem, akkurat det samme har skjedd hos pressen. Ingen forskjell på dem. De lyver alle så de tror på det selv.
Avisene får således betalt 12 milliarder kroner pr år- for å sove på jobben, noe de har gjort glatt siden statskuppet den 10. januar, 1940.
viewtopic.php?f=43&t=3292
Forumregler
Drapsforsøket på William Nyggard må få høyere prioritet og oppklares, ja like stor oppmerksomhet som Nokas ranet.

Olav Versto i VG druknet

UNREAD_POST Norulv Øvretotten » Ons Jul 31, 2013 8:36 am

Norulv Øvrebotten:

"Russlands hemmelige tjenester er kjent for å foretrekke gift fremfor pistol. Selv om begge deler blir brukt, ofte i en kombinasjon. Jeg regner for eksempel med at Anne Orderud Pausts foreldre ble bedøvet før de ble skutt i hodet på Orderud gård i 1999. Da Anne hørte skuddene, kom hun løpende ut og ble skutt.

Det har vært mange dødsfall som er maskerte som naturlige dødsfall, selvmord eller som i dette tilfelle i mer kreativ utgave som et godt planlagt oppbygget narrespill med drap av foreldre som middel til å kunne forlede andre til å tro at motivet var strid om gården.

Du kan også bli dyttet utfor både båter og annet. Eller kastet ut av et hotellvindu. For tiden er Moskva opptatt av å berge dagens storting og regjering, noe mer tjenlig redskap for Russland er vanskelig å finne, og de politiske journalistene som dekker regjering og storting regnes ikke for å være altfor oppvakte hos FSB og SVR, bortsett fra en som visste og forsto for mye.

Han finnes ikke mer. Olav Versto i VG druknet etter å ha falt ut av småbåten sin. I sommer. Kort tid før 22. juli. At ingen så hva som hendte, tror jeg ikke på. Tvert om tror jeg de gjorde mer enn å se.

Olav Versto ble 60 år. Jeg hadde ham en gang som kollega. Han er en bit som passer inn i puslespillet, og jeg har et temmelig klart bilde av hva som er hendt. Både før og etter 22. juli. Om jeg skal avgrense meg til hva som er skjedd i hva Russlands ledere kaller "det nære utland" hvor de hevder "å ha privilegerte interesser."

Å angripe pressefolk med sofistikerte metoder, er ikke noe som bare skjer i Norge, et ferskt eksempel er fra Frankrike, hvor presidenter er notorisk kjente for å benytte hemmelige tjenester mot pressefolk som de ikke liker eller kan skrive eller si noe som de mener er skadelig."
Norulv Øvretotten
 

Gå til Media

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron