Støtte til M. Hermansen i Dagbladet

Media i Norge formidler for det meste løgn og bedrag til det norske folk. Dem er bekjent av å formidle brød og sirkus. Både i aviser og speiselt i TV. Og denne rollen er de meget bekvemme med?
NRK er steingal med Tv2 hakk i hælene!

Den røde og blå aksen i politikk har nå blitt så like som to dråper vann- og der finnes IKKE noe forskjell på dem, akkurat det samme har skjedd hos pressen. Ingen forskjell på dem. De lyver alle så de tror på det selv.
Avisene får således betalt 12 milliarder kroner pr år- for å sove på jobben, noe de har gjort glatt siden statskuppet den 10. januar, 1940.
viewtopic.php?f=43&t=3292
Forumregler
Drapsforsøket på William Nyggard må få høyere prioritet og oppklares, ja like stor oppmerksomhet som Nokas ranet.

Støtte til M. Hermansen i Dagbladet

UNREAD_POST BmOnline » Tir Des 01, 2015 1:17 pm

BmOnline • for 3 minutter siden

Morrosamt at PK-media og deres brønpissere skal fremstå som en slags høggstabbe for høyreekstremister som bare fins i deres eget hode i Norge? Jeg ler meg skakk av pøbler som bl.a. tidligere politimester Willy Haugli skrev i sin bok, Tøffe år. Til stor avveksling fra dagens plt mestere og dillettanter i rikspolitikken, så sa Willy Haugli akkurat det samme som M Hermansen. Og jeg har skrevet ned referater fra boken hans på min hjemmeside, som forteller sannheten om dette og hint. Nemlig at det er en global "politisk pk idioti" og "media k idioti" på gang, Se hva de bedriver?

Jo, de skal tie ihjel all motstand som globalistene tyner ned igjennom halsen på folkeslagene- altså en "global dott"- eller global fjott?

Willy Haugli la ingenting imellom da han skrev sin bok.- Og det var en meget fornøyelig bok å lese for oss som er nordfra, fordi det stemmer på en prikk som Haugli skriver. Bla skriver han om besteborgernes avkom i Oslo- de fornemme fruene i Bærum osv. Og han navngir alle. Det er liksom kremen innenfor politikk i spikersuppa, i dag oslostan.

Så kommer dette som jeg skal ripe inn i lakken på samtlige aviser her i Norge (riksaviser). Noe større prostitusjon enn det disse avisene står for skal du jaggu lete lenge etter. Jeg leser ikke en eneste avis med øye for annet enn å finne ut hvor gale avisene er med sin presse støtte i ryggen. Ytringsfriheten er således kjøpt opp av Medietilsynet. Så vi har ingen fri presse eller frie rikspolitikere. De er alle kjøpt og betalt. Derfor leser jeg ikke i disse pravda tidene i Norge noe mer.

Så tilbake til Hauglis utmerkede bok, Tøffe år.
Jeg fikk merkelig nok flere e-poster fra foreldrene til den yngelen som hadde vært med i SOS ras og Blitz huset på Pilestredet i oslostan. Joda, de søyt og bar seg.. skulle tro de hadde sittet inne i 20 på glattselle :) Ka e det dokker surmule for, sa jeg. Det er deres egne avkom- som dokker har oppdratt til å bli ulkutivert og ufin- ja til og med politimester Haugli sa at det ikke var silke-rampen deres som fikk juling, men politiet, sitat slutt.

Så dere ser, Hermansen bare sier det som mange nordmenn har sagt i masse år. Problemet er at media er blitt betalt for å gjøre dette, ja vi snakker om korrupsjon og prostitusjon. Det gjelder både VG, Dagbladet og Aftenposten. Jeg vet at denne pressestøtten ble gitt til Stor-avisene i Norge den 7. mai 1969 av Europabevegelsens stortingsgruppe. Og vaktbikkja er Medietilsynet.

Nå begynner dere å få så mye kjøtt på beinet at dere ser hele kamelen som alle avisene i Norge har svelgt på tversj,
Det finnes ikke grunnlag å hevde at vi har en eneste høyre exstremist i dette landet - utenom dem i det tverrpolitiske ulovlige kartellet, europabevgelsens stortingsgruppe inne på stortinget.

Denne tverrpolitiske "treenighet" er det KMB støttet seg til da han bidro å bombe Jugoslavia til steinalderen i 1999. Han har enda til gode å fortelle oss at det var mange kristne som ble drept, men muslimer fikk fritt spillerom. Og i dag arbeider Kristian Kahrs med å få kloa i fhv stm Km Bondevik for bombingen.
viewt...

Her kan dere lese om både boka til Haugli og fhv pressetalsmann i forsvaret Kristian Kahrs.
Sannheten om SOS rasisme Vi vet at de ble godt bøtelagt.
http://bmonline.no/html/sos_1....

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Media løgnhalsene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron