Hvilket Norge vil vi egentlig ha?

Media i Norge formidler for det meste løgn og bedrag til det norske folk. Dem er bekjent av å formidle brød og sirkus. Både i aviser og speiselt i TV. Og denne rollen er de meget bekvemme med?

Den røde og blå aksen i politikk har nå blitt så like som to dråper vann- og der finnes IKKE noe forskjell på dem, akkurat det samme har skjedd hos pressen. Ingen forskjell på dem. De lyver alle så de tror på det selv.
Avisene får således betalt 12 milliarder kroner pr år- for å sove på jobben, noe de har gjort glatt siden statskuppet den 10. januar, 1940.
viewtopic.php?f=43&t=3292
Forumregler
Drapsforsøket på William Nyggard må få høyere prioritet og oppklares, ja like stor oppmerksomhet som Nokas ranet.

Hvilket Norge vil vi egentlig ha?

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Tir Feb 16, 2016 9:10 pm

Hvilket Norge vil vi egentlig ha?

2017 er et spesielt år. Det er et politisk valgår, der også retningen fremover på mange - for tiden viktige områder for Norge - pønskes ut av tidens såkalte Elite.
Spørsmålet i overskriften bør av den grunn også engasjere flere.

ENGASJERT er tydeligvis skribenten Arno Madsen. For i byens lokalavis, 12.februar, fikk han spalteplass for et innlegg som var skrevet i befriende klartekst. Flere aktuelle temaer i tiden – som innvandring, arbeidsløshet og sosiale forhold - ble satt i fokus. Og takk for det.

FRA innlegget tillater jeg meg å gjengi følgende fra det siste avsnittet: ”Vi har stortingsvalg 2017, flertallet bestemmer veien videre her til lands om man er enig eller ikke…”

TILSTANDER i virkelighetens verden er det som nå venter oss alle sammen - tilstander som krever fornuftige mottiltak. Slike tiltak vil neppe begeistre partipolitikere og byråkrater. Og jeg tenker slett ikke bare på ett bestemt politisk parti, men på HELE den såkalte Elite.
ETTER den utførte snikrevolusjonen som lenge har ridd verden som en mare - og som også det norske folk dermed har blitt offer for - stilles spørsmålet: Kan vi makte et skippertak?
SPØRSMÅLET kommer opprinnelig fra advokat Kristofer Almås. (Østlendingen, 7.3.05). I mange år advarte han nordmenn mot det uføret vi alle i dag erfarer. Det som jeg i tillegg sikter til – er det narrespillet som lenge har foregått på kryss og tvers mellom politiske partier, og innenfor politiske partier. Har vi derfor norsk tæl til den store, og nødvendige ryddeaksjon som nå må gjennomføres i dagens overadministrerte, sosialistiske system? (les: nazisystem).
FORVIRRING – fullstendig forvirring(!) - er et dekkende ord for alt det som har foregått. Og det hele, påstår også jeg, er planlagt - nettopp for at flest mulig skal begripe minst mulig.
LESERE som kan, tør, og vil se – har derfor all grunn til å fundere på om tidsåndens pendel vil svinge eller ikke. For fortsatt totalitært tankegods etter 2. verdenskrig, er rett og slett feil medisin for tidens galskap. Det er min mening - og sikkert mange andre nordmenns mening.
FORNUFTIGE tiltak i den sammenheng er riktig nok for lengst fremsatt som løsnings- forslag - nettopp fra nevnte advokat. Men hva hjelper det? Bare deler av media har bidratt med opplysninger. (Mange andre har også gjort en positiv innsats i den forbindelse. La det være sagt). Fakta må velgere, som har tenkt å møte frem ha klart for seg - og ta innover seg. Det er fremmøtte velgere som til syvende og sist gir grønt lys til det hele. Ingen andre.

SPØRSMÅLET i overskriften krever et svar, og bør fremtvinge en debatt om tingenes virkelige tilstand. Dette siste er ment som en oppfordring og utfordring. Foretas ikke en slik antydet debatt før valget i 2017 – bør det sørges for i hvert fall umiddelbart etter! Det synes jeg er et logisk, tidsmessig ønske fra en hjemmesitter. Jeg har i årevis ventet på et seriøst forslag til en norsk, realdemokratisk, aktuell og fornuftig helhetsløsning. Kommer den?

. Thorbjørn Andersen.
Halden.
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Media

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron