Aftenposten og AKP (m-l) Hilde Haugsgjerd og H S

Media i Norge formidler for det meste løgn og bedrag til det norske folk. Dem er bekjent av å formidle brød og sirkus. Både i aviser og speiselt i TV. Og denne rollen er de meget bekvemme med?

Den røde og blå aksen i politikk har nå blitt så like som to dråper vann- og der finnes IKKE noe forskjell på dem, akkurat det samme har skjedd hos pressen. Ingen forskjell på dem. De lyver alle så de tror på det selv.
Avisene får således betalt 12 milliarder kroner pr år- for å sove på jobben, noe de har gjort glatt siden statskuppet den 10. januar, 1940.
viewtopic.php?f=43&t=3292
Forumregler
Drapsforsøket på William Nyggard må få høyere prioritet og oppklares, ja like stor oppmerksomhet som Nokas ranet.

Aftenposten og AKP (m-l) Hilde Haugsgjerd og H S

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Tir Des 06, 2011 1:41 pm

En avis og terror 6.12.011 Aftenposten, russlands beste avis i Norge

Aftenposten har en sjefredaktør fra det gamle stalinistpartiet AKP (m-l), Hilde Haugsgjerd og en politisk redaktør som heter Harald Stanghelle, som i tillegg til en frynset fortid, er giftet inn i familien Gerhardsen. Sammen lager de Russlands beste avis i Norge.

Før 22. juli hadde avisen et leserforum som het "Debattsentralen". Jeg skrev aldri noen innlegg der, men før terroren i sommer var jeg ofte innom for å lese om meg selv. Det ble ført en intens kampanje mot meg i lengre tid på bakgrunn av meningene mine og hva jeg fortalte om norsk politikk. Jeg fikk den ene diagnosen etter den andre heftet på meg. Uten hold og uten noen forbindelse med virkeligheten. En partisekretær i Arbeiderpartiet, Bjarne Eikefjord, førte an i hetskampanjen mot meg. Den var godt organisert.

At kampanjen mot meg var satt i gang på grunnlag av at jeg fortalte om de virkelige maktforholdene og Russland bruk av Norge til etterretning mot andre land, forsto jeg, men ikke hvorfor dette hardkjøret skulle komme den gang og da. Svaret fikk jeg altså senere på sommeren. Da det sa pang.

Det var i et mål i seg selv å prøve å ødelegge troverdigheten min slik at jeg ikke skulle ødelegge de falske problemstillingene som Aftenposten blant andre har vært de ivrigste til å befeste etter bomben og massedrapene. Terroren 22. juli er ikke relevant for innvandringsdebatten, den er forsøkt gjort relevant på et usant grunnlag som er laget og bevisst dratt i gang. For å maskere det virkelige målet som er å befeste Russlands maskerte kontroll over Norge. Denne prosessen medvirker særlig Aftenposten og TV 2 til, og det skjer under dekke av presse- og ytringsfrihet.

Alle narrespillene over samme lesten etter Berlin-murens fall, Lundkommisjonen var sentral i så måte, snudde utfallet av den kalde krigen på hodet, med ditto følger for det politiske livet i Norge. De som hadde tapt den kalde krigen ute, vant den her hjemme, og de som hadde vunnet ute, tapte den her hjemme. Jeg hørte til den siste gruppen. Siden jeg sto godt plassert på høyresiden i Arbeiderpartiet med hensyn til forsvars- og sikkerhetspolitikk.

Jeg var en disiplene til tidligere forsvars og utenriksminister Johan Jørgen Holst, og jeg er i tvil om at han ble drept på en maskert måte da han fikk en rekke hjerneblødninger og døde i 1994. Året etter i 1995 var turen kommet til meg, hardkjøret ble satt inn for alvor tidlig i 1996. Jeg var da sjefredaktør for Rogalands Avis i Stavanger, en avis innen A-pressen. Det ble kort tid etter satt i gang en operasjon mot en annen av Johan Jørgen Holsts tidligere sekretærer, Anne Orderud Paust. Hun ble til slutt skutt sommeren 1999. Jeg vet hvem som utførte disse drapene. Jeg kjenner mange av russiske FSBs folk.

Hvilket grunnlag hadde Aftenposten for å mobbe meg i spaltene før terroren? Det er helt riktig at jeg i 1996 endte opp på psykiatrisk sykehus, og at jeg i årene fram til 2005 regelmessig endte på sykehus. Jeg fikk også noen diagnoser som nå er fjernet. Hvorfor fikk jeg diagnosene? Fordi jeg var forferdelig syk og psykiatere ikke forsto at jeg var forgiftet og manipulert med gamle sovjetiske metoder som alltid er blitt brukt når psykiatri benyttes til politiske formål. Det ble ikke forstått før etter 2005.

Hva skjedde i 2005? Året var en milepæl Jeg var da kommet så langt i etterforskningen av hva som var hendt med meg og andre at jeg kunne fortelle stadig mer detaljert om fremgangsmåten som russerne bruker fra skyggene. For å beholde kontrollen over Norge. USA oppdaget som følge av mine funn at Norge var en russisk dobbelagent, at supermakten var nettopp lurt med teknikkene innen bedrag som jeg hadde identifisert og hva psykiatere og andre i Norge hadde ment var vrangforestillinger ble oppfattet som briljante forestillinger innen vestlig etterretning. Jeg hadde løst et mysterium som vestlige land hadde strevet med i alle år. Nemlig hvordan Moskva gjennomførte perfekte bedrag. De perfekte forbrytelser.

Det ble i 2005 slutt på all politisk forfølgelse ved hjelp av norsk psykiatri. Det var ille nok at den kunne ha latt seg bruke så lenge som ni år, jeg får aldri disse årene tilbake i livet. Ikke det at jeg levde trygt i Norge etter 2005, det skal gudene vite at jeg ikke har gjort, men den personlige sikkerheten er blitt mye bedre og jeg blir igjen sett på som et menneske. Uten merkelapper som kan brukes mot meg.

Likevel gjorde Aftenposten det rett før terroren 22. juli. Noe så voldsomt, kampanjen mot meg varte i ukevis på Debattsentralen. Avisen hentet opp informasjon fra tiden da russiske FSB lyktes å benytte psykiatri mot meg og benyttet følgene mot meg i nåtid. Aftenposten gikk med andre ord seks år tilbake i tid og presenterte dette falske grunnlaget fra den gangen som om det skulle ha vært et sant grunnlag i dag. I 2011. Noe som ikke gjør fundamentet for en slik svertekampanje sannere.

Dette fundamentet er like usant, men teknikken er å lappe nye bedrag over gamle, og lapper du lenge nok blir løgn oppfattet som sannhet. Dette er det klassiske opplegget innen kommunistisk fremgangsmåte. Kommunisme som ideologi kan være død de fleste steder, men ikke teknikken. Den lever. Blant annet i Aftenposten, hvor sjefen sjøl er en gammel kommunist. Hva som var usant i går, kan da presenteres som sant i dag. Hvis du ikke er bundet av noen av rasjonalitetens lover. Hvis du bedrar lesere. Når hensikten helliger ethvert middel.

Hva som var bemerkelsesverdig med Aftenposten før terroren var blant annet denne målbevisste terroren mot meg med fullt navn i spaltene på Debattsentralen på grunnlag av bare usannheter. Noe slikt har aldri hendt før i norsk presse. Hva skjedde med Debattsentralen etterpå? Den ble stengt som følge av sorg, først midlertidig, men ettersom det midlertidige bare er noe som ennå ikke er gjort permanent hos russiske FSB, ble hele Debattsentralen rett og slett borte her i høst. Også denne graven ble kalket - i bedragoperasjonen med innlagt terror - som begynte før 22. juli og fortsatte etterpå.

I narrespillet mot Politiets Sikkerhetstjeneste siste ukene under skalkeskjul av at sjefen er for dårlig, er det plutselig gått langt tilbake i tid i hendelsesforløpet i sommer for å finne en knagg å spinne på. Med den følge at nåtiden blir kamuflert.

Slike hopp i tid er karakteristisk for fremgangsmåten innen denne typen russisk bedrag. Jeg har altså opplevd å bli forsøkt drept av FSB og mobbet inn på sykehus, denne metoden med disse følgene ble benyttet mot meg med jevne mellomrom fra 1996 til 2005, og forbryterne henter altså opp skadene som de selv påførte meg i ni år, og fordi tid flyter sammen for folk, er de frekke nok til å benytte dem mot meg igjen seks år etter i 2011. Som en del av en enda større bedragoperasjon hvor blodet skulle flyte i et omfang som vi ikke har sett siden krigen.

Aftenposten er en avis som dekker over blodflekkene som følge av å medvirke til kontinuerlig bedrag, avisen skjuler virkeligheten. Ikke tro heller at aviser som denne vil skrive mye om at russiske krigsskip er langt oftere å se i norske farvann enn vestlige. Det er ikke til slike formål som Aftenposten er til for. Egentlig.
Norulv Øvrebotten
 

Lett å falle for narrespill

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Tir Des 06, 2011 2:54 pm

Lett å falle for narrespill

Et karakteristisk trekk med disse bedragoperasjonene med asiatiske røtter, er at de ofte blir innledet med drapstrusler. Det er for så vidt et godt tegn, for hvis de har tenkt å drepe deg, får du ingen beskjed på forhånd. De kan ombestemme seg hvis du gjør for mye motstand. Anne Orderud Paust og Per Paust er gode eksempler på det.

Jeg opplevde flere drapstrusler våren 1995 som innledning på hva som skulle komme, det samme gjorde Gerd-Liv Valla som LO-leder i 2006 og 2007. Hvis du har behov for å befeste en illusjon om en falsk problemstilling, slik russiske FSB og sentrale norske medspillere har som en integrert del av bedraget rundt terroren 22. juli, setter du fram drapstrusler mot en stortingsrepresentant fra Fremskrittspartiet som har uttalt seg sterkt negativt om innvandring. Da legger folk lettere til grunn en falsk forutsetning om terroren slik at det egentlige målet blir maskert enda bedre.

Det virkelige målet er å befeste Russlands kontroll over Norge, men du skal narres til å tro at det er en konflikt mellom tilhengere av innvandring og motstandere av innvandring. Hvis du kan avlede oppmerksomheten til publikum, kan du marsjere en elefant over scenen uten at noen merker det.

Slik er de magiske grepene innen bedrag, men nå har jeg pekt på elefanten. Som står fast midt på scenen. Hvis du har fokus og kunnskap hvor du skal ha det.

Norulv Øvrebotten
Grete Faremo knebler politiet

Russland har indirekte strammet grepet om Norge kraftig de siste ukene. Jens Stoltenberg ble som en del av denne innstrammingen, instruert til å skifte ut Knut Storberget som justisminister med Grete Faremo, som Moskva de siste årene har benyttet som forsvarsminister. Forsvarstrukturen de siste seks årene er lagt om til russiske strategisk mål og denne prosessen er skutt fart under Faremo.

Hensikten med skifte av statsråd i Justisdepartementet, var at bedragoperasjonen med innlagt terror 22. juli, ikke skulle bli kompromittert, koste hva det koste ville, men følgene derimot bli befestet. Slik Moskva ønsker.

Narrespillet mot sikkerhetspolitiet er bare ett av tiltakene som Grete Faremo har spilt en viktig rolle for å gjennomføre siste ukene i den nye rollen som justisminister. Ifølge vestlige kilder er det norske politiet nå blitt kneblet og stanset i etterforskningen av både terror og en rekke andre saker som kunne avsløre det russiske narrespillet. Som har som formål å befeste kontrollen over Norge.

Spillet i det negative rom har paradoksale følger. Når dette spillet er oppskriften kan du gjennomføre terror for noen, ved å gjøre det mot andre. I dette tilfelle er blant annet 68 ungdommer blitt ofret i en terror mot befolkningen for å redde dagens regjering og et etablert system under russisk kontroll i Norge.

Vestlige land følger nøye med på utviklingen i Norge, hvor voldtekt også er et middel for å skremme befolkningen generelt. Mens Russland befester kontroll og herredømme. Canada er et land som lenge har visst hvem som har den virkelige makten i Norge og et land som jeg har hatt mye kontakt med opp gjennom årene.

I en advarsel fra canadiske myndigheter til egne borgere, heter det blant annet i dag:

"There has been an increase of rape in Oslo. Authorities have increased the frequency of patrols and have made arrests. Women should remain highly vigilant, particularly at night and when clubs and pubs are closing. Avoid walking alone through parks and poorly lit areas of the city. Do not, under any circumstances, use "pirate taxis" or other unofficial transportation."

http://www.voyage.gc.ca/countries_pays/ ... ?id=225000


Norulv Øvrebotten Absurde Norge

Når Stasi skal svare om Stasi, blir det igjen absurd. Likevel er det nettopp denne absurditeten som oppstår i spillet i det negative rom. Det er absurd, det er sprøtt og det har ditto følger.

Fortid er ikke fortid, dette er nåtid. Like mye. I den russiske dobbelstaten Norge.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... xtor=RSS-3
ap.no > Her er nøklene til Stasis hemmeligheter
http://www.aftenposten.no
Nedlåst i USA ligger dokumenter som avslører DDRs operasjoner i Norge. På Stortinget tirsdag spør Høyre hva justisministeren vil gjøre for å hente dem hjem.



Norulv Øvrebotten / 07 nov. 2011
Et solid bevis på bedrag
Samarbeidet som Russland og Norge har om å åpne grensene fritt for russerne i Nord-Norge, er ikke bare ett av mange bevis på at et maskert herredømme i 73 år, blir gradvis snudd til et åpent russisk herredømme, og storting og regjering blir benyttet til å gjennomføre prosessen. Som allerede er kommet langt. Etter at USA effektivt fjernet alle forutsetninger for å yte oss militær hjelp i 2006. Som følge av svik i alle år.

Jeg skal bruke den nye russisk-norske avtalen som utenriksminister Jonas Gahr Støre har uttalt seg om i NRK, for å bevise hvor lett du kan la deg lure av bedrag som følge av spillet i det negative rom. Finnmark er et klassisk brohode, det er nå så i andre sammenhenger også, men å si Finnmark i stedet for hele Norge, blir du lurt til å slutte deg til at dette er en lokal sak, sprunget ut av et lokalt forhold i Kirkenes, nå med gatenavn på russisk også, og slike tilstøtende områder. Jonas Gahr Støre vet utmerket godt at er du først kommet inn i Norge, finnes det ikke passkontroll mellom fylkene. Så han og den russiske kollegaen sier Finnmark. Det er den slue vrien.
Så resten av landet, særlig Sør-Norge skal bli lurt. Helt bevisst bedrag.

Dagens regjering og storting underlegger oss stadig mer Russland med bedrag og narrespill, de medvirker til å gjøre noe som har vært skjult lenge til å bli helt åpent. Å fragmentere entydige forhold har illusjoner til følge. Smart bruk av Finnmark i denne sammenhengen, løsrevet fra resten av Norge, noe som er rasjonelt umulig, slik det i dag er, er et eksempel på slikt smart bedrag. Av eget folk. Det rasjonelt umulige blir gjort selv om det er rasjonelt umulig. Følgen er en illusjon, og når det blir handlet og besluttet på den, blir virkeligheten skapt. Denne virkeligheten blir gradvis tvunget fram. Av handlinger fra dem som blir bedratt og går fem på.

De som blir lurt av bestemmende organer som Stortinget er godt eksempel på, begår svik både mot seg og andre som følge av denne intelligente fremgangsmåten. Magi, et godt eksempel på politisk magi er hva du ser i eksempelet med Jonas Gahr Støre og visumfriheten mellom Norge og Russland. Det handler om å falle eget folk i ryggen og fremstille det som det motsatte. Slik det er gjort i over 70 år. Nå blir det bare gjort mer åpent.
Norulv Øvrebotten
 

Re: Mafiastyrte Norge - tilbakeblikk 2010

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Tir Feb 16, 2016 9:58 pm

Norulv Øvrebotten‎
til
Arne Treholt
10 min ·

Denne kommentaren postet jeg på Facebook for to dager siden:

Med redaktør Harald Stanghelle opp i et hjørne

Harald Stanghelle gjorde som politisk redaktør i Aftenposten er formidabel jobb for å fremme usannhet og hindre sannhet etter den falske flaggoperasjonen ble satt i gang i 2011 for indirekte å styrke det gamle politiske systemet her i landet under Russlands fordekte herredømme. Sammen med sjefredaktør Hilde Haugsgjerd med kommunistisk fortid i AKP (m-l), gjorde han nærmest det blodige narrespillet til sitt.

Enhver innvending mot den offisielle historien ble strengt sensurert bort fra spaltene som om Lenin og Stalin skulle ha eid avisen. Løgnen om 22. juli 2011 ble hamret fast. Dag ut og dag inn. Uke etter uke, måned etter måned, år etter år. Det har ikke vært journalistikk. Det har vært indoktrinering og hjernevask. Til sommeren er det pågått i fem år.

I dagens avis fratar Harald Stanghelle en annen journalist all troverdighet, og det gjør han muligens med rette, men det singler i glass når han skriver følgende:

"Så kan vi bare spekulere i hva som får en dyktig og erfaren journalist til å krysse grensen over i løgnens verden. Det kan være overdreven tro på seg selv eller et personlig uføre på livsveien. Det finnes nok av eksempler på at mennesker finner på de underligste ting når man er presset opp i et hjørne.

Slikt inviterer ofte til mer sammensatte reaksjoner enn de instinktive fordømmelser."

Sitat slutt.

Harald Stanghelle er giftet inn i familien Einar Gerhardsen, og du må anta at han ikke vil bidra til å avsløre den såkalte landsfaderen som den store landsforræderen som han var, rive ned byster av ham i Oslo og i Moss og døpe om Einar Gerhardsens plass i Oslo til noe helt annet. Selv om "det finnes nok av eksempler på at mennesker finner på den underligste ting når man er presset opp i et hjørne."

For øvrig har jeg aldri hørt om denne journalisten som han fratar all ære før han dukket opp i nok et narrespill som var spunnet på Arne Treholt. Så erfaren og dyktig kan han umulig være.

At KGB direkte eller indirekte plantet pengebevis og andre beviser på Arne Treholt, og benyttet sitt herredømme over Norge til å plassere ham på Forsvarets Høyskole for å skape et grunnlag for å ofre ham som venn for indirekte å styrke seg selv og andre venner, og på denne smarte måten skape ny autentisk kamuflasje for den kontinuerlige bruken av hele den norske stat som spion mot alle og enhver i Vesten, er helt opplagt ble gjort. Når du kjenner fremgangsmåten og bruken av kommunistiske kontradiksjoner i det nokså brutale spillet om global makt. Hensikten helliger alltid midlene.

Når staten som du er borger av er selve den digre muldvarpen i systemet, er ikke små muldvarper like interessante. Ikke under noen omstendighet. De kan verken av rasjonelle eller juridiske grunner kalles muldvarper eller spioner en gang. Det er umulig.

Jeg venter spent på neste kommentar fra redaktør Harald Stanghelle. Den har neppe tittelen "Den store 22. juli-bløffen." Noen andre må skrive den kommentaren. Når hva som sant er skal fortelles.
Norulv Øvrebotten
 


Gå til Media

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron