Ytringer i Halden Arbeiderblad

Media i Norge formidler for det meste løgn og bedrag til det norske folk. Dem er bekjent av å formidle brød og sirkus. Både i aviser og speiselt i TV. Og denne rollen er de meget bekvemme med?

Den røde og blå aksen i politikk har nå blitt så like som to dråper vann- og der finnes IKKE noe forskjell på dem, akkurat det samme har skjedd hos pressen. Ingen forskjell på dem. De lyver alle så de tror på det selv.
Avisene får således betalt 12 milliarder kroner pr år- for å sove på jobben, noe de har gjort glatt siden statskuppet den 10. januar, 1940.
viewtopic.php?f=43&t=3292
Forumregler
Drapsforsøket på William Nyggard må få høyere prioritet og oppklares, ja like stor oppmerksomhet som Nokas ranet.

Ytringer i Halden Arbeiderblad

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Tor Nov 10, 2016 6:22 pm

Hei Thorbjørn Andersen!

Jeg gjentar et budskap du har fått av meg før fordi det åpenbart har gått i glemmeboka di.

I en årrekke har du sendt Fritt Ord-innlegg til HA der budskapet ditt er det samme; sosialismen = nazismen, og politikere over hele verden driver i bunn og grunn en sammensvergelse for å mislede folket.

Opp gjennom årene har du fått publisert flere av disse innleggene. Jeg har skrevet til deg før at den tid er forbi. Budskapet ditt er kommet ut. Jeg ser ingen grunn til at du skal gjenta og gjenta dette i stadig nye innpakninger. Jeg har oppfordret deg til å skrive om andre temaer. Det har du ikke gjort.

Det er derfor du IKKE blir publisert i HA. Når du kommer med det samme budskapet i kommentarer på våre nettsider, og skremmer bort andre debattanter med dine avsporinger, så stenges du ute.

Dette er å utøve redaktøransvaret. Det er ikke trykkeplikt i norske aviser.

Du er hjertelig velkommen til å skrive Fritt ord-innlegg om andre temaer, men ditt stadig gjentagende budskap slipper ikke til i HA. Du kan likegodt slutte å sende disse leserbrevene til oss.


Hilsen

Hans-Petter Kjøge

Ansvarlig redaktør i HA


Vennlig hilsen

Hans-Petter Kjøge

Ansvarlig redaktør/daglig leder

Halden Arbeiderblad

mobil: + 47 928 40911

e-post: hans.petter.kjoge@ha-halden.no

Kommentar bmo:

Ja, Thorbjørn- dette er PK jounalistikk- du skal ikke skrive nedsettende om sosialistene som har hatt hovedansvaret for å rive ned det norske samfunnet etter 1945.

Hvor mange Jens C Hauge & Co tok livet av- da de bl.a skjøt ned mange gode nordmenn som kjente til statskuppet i 1940 den 10. januar- skulle vært belyst. Kai Holst var en av dem som ble henrettet.
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Media

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron