Media FAKEs- bli lurt av NrK og de røde

Media i Norge formidler for det meste løgn og bedrag til det norske folk. Dem er bekjent av å formidle brød og sirkus. Både i aviser og speiselt i TV. Og denne rollen er de meget bekvemme med?
NRK er steingal med Tv2 hakk i hælene!

Den røde og blå aksen i politikk har nå blitt så like som to dråper vann- og der finnes IKKE noe forskjell på dem, akkurat det samme har skjedd hos pressen. Ingen forskjell på dem. De lyver alle så de tror på det selv.
Avisene får således betalt 12 milliarder kroner pr år- for å sove på jobben, noe de har gjort glatt siden statskuppet den 10. januar, 1940.
viewtopic.php?f=43&t=3292
Forumregler
Drapsforsøket på William Nyggard må få høyere prioritet og oppklares, ja like stor oppmerksomhet som Nokas ranet.

Media FAKEs- bli lurt av NrK og de røde

UNREAD_POST BmOnline » Ons Mar 22, 2017 2:29 pm

Media FAKEs- bli lurt av NrK og de røde

Klart det, de som blir lurt, de KLARER ikke å svelge den sure råtne pillen, og det er akkurat det som er meningen med bedrag. Det er så frekt og freidig at folk flest ikke kan tro det. Men det er bare sannheten som kommer for en dag.

De som er med på dette, de gjør alt de kan for at INGEN andre skal tørre å mukke. Men de har ikke truffet meg ennå. De kan gjerne betale sin NRK-lisens med glede, ja betale for å bli infisert av propaganda djevlene på Marienlyst.


Her kan dere lese hva Norulv Øvrebotten forteller om drapsforsøk mot seg selv.
Og her kan dere lese om da jeg tok Synnøve Fjellbakk Taftø i forsvar for mange år siden.

Da dukket NRK opp, 19. Januar 1999 dere- og gav meg en invitt i nrk Finnmark- les mer:

De fikk sannelig så øra flagret- kan jeg si dere. Hadde dere forventet noe annet?

Merk dere at Terje Svabø skulle ha et intervju med Synnøve i Dagsrevyen om Gro H B`s Eøs- bedrageri- Eøs avtalen. Ingolf Håkon Teigene som hadde ordnet at Synnøve skulle intervjues i NRK døde i etterkant av dette. Tror dere han døde pga alderdom eller sykdom? Nix, som så ofte før- kgb syra er flittig brukt, noe også Steinar Bastesen fikk erfare. Men han overlevde mirakuløst- enda han hadde store indre blødninger.



Medialyver.jpg
Her er det samme innlegget på Fb


Og her kan dere lese om Steinar Bastesen som jeg ba for- da han hadde fått blåsyre i kaffekoppen sin på tinget. Skal jeg nevne flere?

http://bmonline.no/html/betrayers.html

Og dette er samme ulla som vi ser i dag på Utøya.

Til slutt- en liten påminnelse. Til de av dere som har piller eller gode råd å komme med, ta dem selv. Fordi det har dere gjort i mange år nå. Anne Ferder heter legen som tvangsinnla Synnøve F Taftø på Oslo akutten i 1992.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Media FAKEs- bli lurt av NrK og de røde

UNREAD_POST BmOnline » Søn Apr 02, 2017 7:04 am

Her ser dere de virkelige H-ekstreme nemlig NRK-

som skjuler seg bak en illusjon om at ALLE de som nrk- omtaler, rakker ned på- er Høyre-ekstremister. Men det har de aldri vært- det er nemlig Nrk som er høyre ekstremisten.


Nrk støttet opp om bedraget mot det norske folk i 2011 da de var med på å skjule hva som egentlig skjedde på Utøya. Hele greia om drapene på Utøya er rigget, da det skulle være et skrekkens eksempel at INGEN skulle tørre å snakke rosende om ABB, men rosende om NRK- ser dere hvordan man skal gjøre det for å bedra egen befolkning- å la de "drukne" i kniver og gafler importert via russland- sharia?

Jusst presis.

Mange gode nordmenn er blitt grundig lurt og bedratt- ja de kaller seg sogar journalister. Men er stokke blinde på begge øya.

H Radikal demo.gif
Fake news fra NRK. De bryter totalt og formidler et vrengebilde av hva som er Høyreekstremisme. Og det er de som NRK vil skjerme, nemlig muslimenes lange kniver.
De gjør bare det vonde, jfr innføringen av New World Order, jfr hurpa GHB.


På denne txt meldingen kan dere lese at Britain First klassifiseres av NRK å være høyreekstrem?
Stemmer det? Nei, det stemmer overhodet ikke- de er vanlige engelskmenn som vil beholde sin nasjonale identitet. Noe og jeg vil gjøre i Norge. ALLE som ikke er enig om å bevare sin egen kultur og art, beskrives altså av NRK å være høyreekstreme. Ser dere Fake news fra NRK? Jusst presis- ikke la dere anfekte av nazi svina i NRK- som virkelig er høyreekstemistene- som tiet da de skulle fortelle hvem det var som drepte ungdommene på Utøya. Nemlig regjeringen selv, Jens Stoltenberg.

naziax.jpg
Her ser dere V-H aksen- hvor NRK definerere nazi vennen sin Adolf å være en høyregreie. Har aldri vært slik, fordi en nasjonal sosialist er en sosialist, ser dere.
Derfor er nazisten er venstre tosk- aldri hatt noe med høyre å gjøre. Så Nrk kan dere bare skrinlegge nå. Nazipakk er hva nrk er. De var det i 1940 også se lenken under.


Her ser dere både Stalin og vennen Adolf Hitler på samme sted, nemlig venstreeksteme.
Men her kan dere lese om NRKs nazi vennlige holdning fra 1940- de er ikke gode i skolten.
Les dere opp!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Media FAKEs- bli lurt av NrK og de røde

UNREAD_POST BmOnline » Ons Apr 05, 2017 11:34 am

Ja, det haster nå med å FAKE oss opp- nå i dag morges kom NRK på banen med en spilleny Fake. Nemlig at norstat har funnet ut ved målinger at Jonas er en mye bedre slakter enn Erna S.

Dette skal dere IKKE lite på. Ingen av dem er noe bedre enn den andre, de er LIKE dårlige og LIKE korrupte, da de begge to er medlemmer av det ulovlige kartellet på stortinget.

Det var også dette kartellet som godkjente nedslaktingen av flere hundre mennesker i Jugloslavia- hvor også fhv stm KMB fortalte at han hadde FULL tverrpolitisk støtte til å bombe Jugoslavia til steinalderen i 1999.

Ser dere mine venner. Grunn riktig lenge på dette. Og ta så videre turen mot Krigen i Libya i 2011 hvor de også slaktet ned Gadaffi, jfr "skuespilleren" Grete Faremo med sin "operasjon kgb Maskirovka.

Jensemann ble premiert etter nedslaktingen- med topp jobb i Nato- som er Stalins oppfinnelse.
Ingen fare med Faremo som fikk seg topp jobb i FN etter nedslaktingen. FN er også Stalins oppfinnelse.

Altså ser dere at dette er alt sammen et planlagt skuespill, som mot Knut Hamsun på 40 tallet.
Hamsun ble rundstjålet- og de hevdet at han var nazi vennlig. Ser dere mine venner? Det var han absolutt ikke, men det var Einar Gerhardsen og resten av ape kattene inkl Jens C Hauge. Massemordere og banditter. Samme som i dag- dere. Les dere opp om svikerne og sveklingene i AP, glem ikke en bokstav!

Ser dere tegningen bedre nu?
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

HRS, skal si vi er overrasket, Fake nyheter i NRK ??

UNREAD_POST BmOnline » Man Aug 14, 2017 5:57 pm

Pressen i Norge har etablert og investert i sure 8 millioner kroner for å understreke at de etterprøver sin egen AGENDA- for å avsløre eget juks. Hvilke dumskaller tror disse nissene i NRK og øvrige media at folk er??

https://www.rights.no/2017/08/skal-si-v ... rrasket-2/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Oppretter FAKE tlf linje fra purk til Forsvaret

UNREAD_POST BmOnline » Søn Mar 25, 2018 10:38 am

Ja, om ikke Donald Duck kan gjøre det bedre, så fikk jeg meg en kjempeskratt når jeg leste TxTv fra Nrk om at Purken skulle få direktelinje til Lotte-Forsvaret pga Utøya drapene som de selv planla i 2011 den 22. juli. Er det virkelig noen som tror på dette "eventyret om rødhette og ulven" på Utøya??

Om der var 100 direktetelefoner- så hadde de ungdommene blitt skutt av dødsskvadronen til regjeringen i Norge uansett. Akkurat på samme viset som de skjøt Olof Palme, og tok Litvinenko, Orderud drapene og Usas president Kennedy, Jan Wiborg i Danmark som avslørte vaselin på instrumentene i Hurum i forbindelse med ny hovedflyplass på østlandet. Hurum var det perfekte sted-, mens Gardermoen var et dass til sammenlikning. Men russebunkerne under den gamle flystripa på GM måtte sprenges og bevisene fra Kreml måtte bort. Derfor ble GM valgt av KGB infiltratørene i Regjeringen og storting.

purk_forsvar_tlf.gif
Tenk, Nrk faker ennu om Utøyadrapene.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Mar 25, 2018 10:38 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Media løgnhalsene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron