Helge Lurås- er en luring...

Media i Norge formidler for det meste løgn og bedrag til det norske folk. Dem er bekjent av å formidle brød og sirkus. Både i aviser og speiselt i TV. Og denne rollen er de meget bekvemme med?
NRK er steingal med Tv2 hakk i hælene!

Den røde og blå aksen i politikk har nå blitt så like som to dråper vann- og der finnes IKKE noe forskjell på dem, akkurat det samme har skjedd hos pressen. Ingen forskjell på dem. De lyver alle så de tror på det selv.
Avisene får således betalt 12 milliarder kroner pr år- for å sove på jobben, noe de har gjort glatt siden statskuppet den 10. januar, 1940.
viewtopic.php?f=43&t=3292
Forumregler
Drapsforsøket på William Nyggard må få høyere prioritet og oppklares, ja like stor oppmerksomhet som Nokas ranet.

Helge Lurås- er en luring...

UNREAD_POST BmOnline » Ons Feb 28, 2018 6:40 pm

Norulv Øvrebotten
Det russiskkontrollerte mafianettverket bak terroren 22. juli og all annen kriminalitet fra skyggene for å beholde det fordekte russiske herredømmet videre etter at det ble etablert i mellomkrigstiden, har fra før brukt den gamle AKP -m-l'eren Hans Rustad og Document.no til å fange opp et segment i folket av misnøye og sette terrorangrep som 22. juli og andre viktige hendelser inn i en falsk kontekst, så du sofistikert blir lurt til å bli hjernevasket til å oppfatte hendelser feil. Det har jeg skrevet om før.

Å kontrollere opposisjonen er den beste opposisjon var Lenins motto og dette prinsippet gjennomsyrer også en fordekt vasallstat som Norge, og går igjen i det ene bedragopplegget etter det andre.

Det siste bedragopplegget fra skyggene i så måte er Helge Lurås med bakgrunn fra den militære etterretningen og hans nettsted Resett.no, som Hans Rustad så angriper for å gi dekningsild.

Joda, jeg må innrømme at jeg lenge ble lurt av dette siste narrespillet for å fange opposisjonen og manipulere folket, men kilder innen etterretningsmiljøet som jeg står nær er ikke mye i tvil om hva Resett.no er for noe, så i likhet med innebygd svakhet for pene damer er jeg igjen gått i en felle, siden jeg ikke straks forsto den rette konteksten, men alt som ikke dreper deg styrker deg.

Som regel spiller jeg med helt til jeg har funnet ut av ting.

I en mail skriver for eksempel en oppegående nordmann til meg:

"Jeg vet nå at Helge Lurås og Resett har motatt grundig info om flere ting som ville ha fått lesertallet deres til å skyte i været, men som de har unnlatt å skrive om.

Du har jo skrevet dine ting som ikke har kommet på og en mann har etter samtaler med en jurist sendt dem info om at Jens Stoltenberg formelt ikke var konstituert til å være statsminister slik loven foreskriver på lik linje med at norske dommere heller ikke er det.

Dermed overlot han på ugyldig vis makten til Erna som heller ikke oppfyller de formelle krav som stilles i loven for å inneha en slik stilling. Men Lurås og Resett har unnlatt å nevne dette med en setning. .

Resett er en Stay Behind konstruksjon for å fange opp den store misnøyen blant nordmenn og samtidig få oversikt over omfanget og hvem som er farligst for den dype staten.."

Greit å få forklaringer som passer inn i det store bildet.

Når noe er for godt til å være sant, er det som regel det. Norge står på kanten av en borgerkrig og frigjørinskamp og da tyr makten til alle knep. Ikke minst det korrumperte og kriminelle miljøet knyttet opp til statskassen, oljefondet og embetsverket i Oslo.

I denne bransjen skal du holde tunga bent i munnen.

Jeg har fokus mest lenger nede i Europa og ikke minst i Amerika om dagen og befinner meg i Midtøsten, så da kan oppmerksomheten glippe når det gjelder hjemlige forhold.

Nå vet du hva du trenger å vite, i alle fall. Og forstår kanskje bedre hvorfor KGB kaller faget sitt for konspirasjon.

Resett.no er nok en ny sammensvergelse mot deg. Dette spillet er og blir sublimt.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2608
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Media løgnhalsene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron