NRK og FAKE NEWS, falske nyheter.

Media i Norge formidler for det meste løgn og bedrag til det norske folk. Dem er bekjent av å formidle brød og sirkus. Både i aviser og speiselt i TV. Og denne rollen er de meget bekvemme med?

Den røde og blå aksen i politikk har nå blitt så like som to dråper vann- og der finnes IKKE noe forskjell på dem, akkurat det samme har skjedd hos pressen. Ingen forskjell på dem. De lyver alle så de tror på det selv.
Avisene får således betalt 12 milliarder kroner pr år- for å sove på jobben, noe de har gjort glatt siden statskuppet den 10. januar, 1940.
viewtopic.php?f=43&t=3292
Forumregler
Drapsforsøket på William Nyggard må få høyere prioritet og oppklares, ja like stor oppmerksomhet som Nokas ranet.

NRK og FAKE NEWS, falske nyheter.

UNREAD_POST BmOnline » Søn Feb 17, 2019 8:34 am

Ja, i morges hørte jeg på NRKs løgn kanal radio hvor de hadde et spørre quis og spørsmålene var politisk korrekt relaterte for å befeste FAKEN om at det finnes noe å stemme på bl.a. Nemlig om AP lå på en av yttersidene i "Velger ruta" til kjernevelgerne.

Svaret var selvfølgelig NEI, fordi det er V og H som ligger på de to ytre fløyene. Men så glemmer da NRK å fortelle lytterne at det ikke finnes noe å velge mellom i det hele tatt- nemlig at det har ingen betydning hvem av løgn halsene du stemmer på- så har FOLK flest ALDRI noen nytte ved å stemme på V-H aksen, fordi det er kun et skuespill, hvor det er Kartellet inne på stortinget som gjør akkurat som dem vil bak ryggen på folket i Norge. Det kalles for OPPTUR i NRK, men er en DIGER NEDTUR! Demokratiet har ALDRI eksistert, det var noe som NRK skulle formidle, i stedet for Å lyve folket huden full, slik de gjorde ved Geir Helljesen i 2009 ved NRKs VALGJUKS SKOLE. Hvor NRK skulle hjelpe velgerne å velge rett parti å stemme på, ser dere- for noen løgnhalser. Jeg tok Helljesen med buksene nede- da han fikk en e-post hos meg.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Media

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron