EU er en russisk føderasjon

Det nye babelske tårnet og forrvirring, EU!
Det var to stemmer for lite for å innføre EØS ved voteringen
http://bmonline.no/html/votering.html Merk dere at Russland la ned sin union og opprettet en ny union, les EU.
Hele EU vil kollapse, et avtalt spill for å ødelegge landenes økonomi, jfr innføringen av det globale helvetet til globalistene.

Moderator: BmOnline

Forumregler
Det var to stemmer for lite for å innføre EØS ved voteringen i 1992.
http://bmonline.no/html/votering.html

Admin

EU er en russisk føderasjon

UNREAD_POST Russefangen » Ons Aug 07, 2013 8:41 am

Tidligere Sovjet-dissident advarer mot EU-diktatur

Den 63 år gamle Sovjet-dissidenten, Vladimir Bukovsky, frykter at EU er på vei til å bli det andre Sovjetunionen. I en tale han leverte i Brussel forrige uke kalte han EU et "monster" som må ødelegges, jo før jo bedre, før det utvikler seg til en fullverdig totalitær stat.

I sin tale refererte Mr Bukovsky til konfidensielle dokumenter fra hemmelige sovjetiske filer som han fikk lov å lese i 1992. Disse dokumentene bekrefter, ifølge Bukovsky, eksistensen av en sammensvergelse for å gjøre EU om til en sosialistisk (les: kommunistisk) organisasjon.

Vladimir Bukovsky var en av heltene i det 20. århundre. Som ung mann avslørte han den utstrakte bruken av psykiatriske fengsler mot politiske fanger i Sovjetunionen, og for dette måtte han tilbringe til sammen tolv år (1964-1976), fra han var 22 til han var 34 år gammel, i Sovjet-fengsler, arbeidsleirer og psykiatriske institusjoner. I 1976 utviste Sovjet ham til Vesten. I 1992 ble han invitert av den russiske regjeringen som ekspertvitne under rettssaken som ble gjennomført for å fastslå om det sovjetiske kommunistpartiet hadde vært en kriminell institusjon. For å forberede sitt vitnesbyrd fikk Bukovsky tilgang til et stort antall dokumenter fra sovjetiske hemmelige arkiver. Han er en av de få mennesker som noensinne har sett disse dokumentene, fordi de fortsatt er hemmelighetsstemplet. Ved hjelp av en liten håndholdt skanner og en bærbar datamaskin, klarte han å kopiere mange dokumenter (noen med høy sikkerhetsklarering), inkludert KGB-rapporter til den sovjetiske regjeringen.

Intervjuet

Paul Belien:

Du var en veldig berømt sovjetisk dissident, og nå trekker du paralleller mellom EU og Sovjetunionen. Kan du forklare dette?

Vladimir Bukovsky:

Jeg henviser til strukturer, til visse ideologier som blir innpodet, til planene, retningen, den uunngåelige ekspansjonen, utslettelsen av nasjoner, som også var hensikten med Sovjetunionen. Folk flest forstår ikke dette. De vet det ikke, men vi gjør fordi vi ble oppdratt i Sovjetunionen, hvor vi måtte studere den sovjetiske ideologi i skolen og på universitetet. Den ultimate hensikten med Sovjetunionen var å lage en ny historisk enhet, den sovjetiske folk, over hele verden. Det samme er tilfelle i EU i dag. De prøver å skape et nytt folk. De kaller dette folket "europeerne", hva enn det betyr.

Ifølge kommunistiske doktriner, og mange former for sosialistiske tenkning, skal staten, nasjonalstaten, visne bort. I Russland, derimot, skjedde det motsatte. I stedet for å visne bort, ble Sovjetstaten en veldig mektig stat, mens nasjonalitetene ble utslettet. Når Sovjet "kollapset", så man at nasjonalfølelsen og de nasjonale identitetene ikke var døde. Det var veldig skremmende.

Paul Belien:

Tror du det samme kan skje når EU kollapser?

Vladimir Bukovsky:

Absolutt, du kan bare trykke på en fjær så mye du bare vil, og den menneskelige psyke er som du vet svært motstandsdyktig. Du kan trykke og trykke, men glem ikke at det fortsatt akkumuleres en makt som kan slå tilbake. Det er som en fjær, og det ender alltid med et tilbakeslag.

Paul Berlien:

Men alle disse landene som ble EU gjorde det frivillig?

Vladimir Bukovsky:

Nei, det gjorde de ikke. Se på Danmark som stemte mot Maastricht-traktaten to ganger. Se på Ireland [som stemte mot Nice-traktaten]. Ser du på mange andre land, er de under enormt press. Det er nærmest utpressing. Sveits ble tvunget til å stemme fem ganger i folkeavstemning. Alle fem ganger har de avvist det, men hvem vet hva som vil skje sjette gang, syvende gang. Det er alltid det samme. Det er et triks for idioter. Folket må stemme ved folkeavstemninger inntil folket stemmer på den måten som er ønsket. Når riktig stemmeresultat er oppnådd, skal de slutte å stemme. Hvorfor slutte? La oss fortsette å stemme. Den europeiske union er hva amerikanere ville kalt et shotgun-marriage.

Paul Belien:

Hva synes du ungdom bør gjøre med EU? Skal de insisterer på å demokratisere institusjonen, eller bare avskaffe den?

Vladimir Bukovsky:

Jeg tror at EU, som Sovjetunionen, ikke kan bli demokratisert. Gorbatsjov forsøkte å demokratisere, og det blåste opp. Denne typen strukturer kan ikke demokratiseres.

Paul Belien:

Men har vi et Europaparlamentet som er valgt av folket?

Vladimir Bukovsky:

Europaparlamentet velges på grunnlag av proporsjonal representasjon, som ikke er ekte representasjon. Og hva stemmes det over i parlamentet? Prosentandelen av fett i yoghurt, den slags ting. Det er latterlig. Dette er som det var i øverste Sovjet. Det gjennomsnittlige parlamentsmedlem kan snakke i seks minutter per år i Parlamentet. Det er ikke et ekte parlament.

Talen

I 1992 hadde jeg enestående tilgang til Politbyrået og Sentralkommitteens klassifiserte dokumenter. Dokumentene er fortsatt hemmeligstemplet, og vil være det i 30 år fremover. Disse dokumentene viser svært tydelig at hele ideen om å forvandle det felles europeiske markedet til en føderal stat, ble avtalt som et felles prosjekt mellom de venstreorienterte partiene i Europa og Moskva. Dette ble kalt "vårt felles europeiske hjem" av den sovjetiske lederen Mikhail Gorbatsjov i 1988.

Ideen var svært enkel. Den kom først opp i 1985-1986, da de italienske kommunistene besøkte Gorbatsjov, etterfulgt av de tyske sosialdemokratene. De klaget over at endringene i verden, særlig etter at Margaret Thatcher (britisk statsminister) innførte privatisering og økonomisk liberalisering, truet med å utslette generasjoner av sosialister og sosialdemokraters prestasjoner (som de kalte det) - truet med å reversere disse prestasjonene helt. Derfor var den eneste måten å kjempe imot denne ville kapitalismen (som de kalte det) å forsøke å innføre de samme sosialistiske målene i alle land, samtidig.

Før dette hadde de venstreorienterte partiene i Europa og Sovjetunionen kraftig motsatt seg europeisk integrasjon, fordi de oppfattet dette som et middel for å stoppe deres sosialistiske mål. Fra 1985 og utover forandret de helt på sitt syn.

Sovjet konkluderte, og kom til en avtale med de venstreorienterte partiene, som gikk ut på at hvis de jobbet sammen kunne de kapre hele det europeiske prosjektet, og snu det opp ned. I stedet for et åpent marked ville de gjøre EU om til en føderal stat.

Ifølge de hemmelige sovjetiske dokumentene, er 1985-1986 vendepunktet. Jeg har publisert de fleste av disse dokumentene. Du kan også finne dem på internett. Samtalene de hadde åpner virkelig øynene. For første gang skjønner du at det er en sammensvergelse - som er ganske forståelig for dem (sosialistene/kommunistene), da de forsøkte å redde sitt politiske skinn. I Øst trengte Sovjet en endring av forholdet til Europa fordi de var i en langvarig og meget dyp strukturell krise, i Vesten var venstre-partiene redd for å bli ubetydelige, og å miste sin innflytelse og prestisje. Så det var en konspirasjon, helt åpenlyst laget av dem, avtalt, og satt ut i spill.

I januar 1989, for eksempel, kom det en delegasjon fra Trilateral Commission for å møte Gorbatsjov. Den omfattet den tidligere japanske statsministeren Yasuhiro Nakasone, den tidligere franske presidenten Valéry Giscard d'Estaing, den amerikanske bankmannen David Rockefeller og USAs tidligere utenriksminister Henry Kissinger. De hadde en veldig fin samtale der de forsøkte å forklare Gorbatsjov at Sovjet-Russland hadde å integreres i verdens finansinstitusjoner, slik som GATT, IMF og Verdensbanken.

Midt i møtet tar Giscard d'Estaing plutselig ordet og sier: "Herr President, jeg kan ikke fortelle deg nøyaktig når det vil skje - trolig innen 15 år - men Europa kommer til å bli en føderal stat og du må forberede deg på det. Du må arbeide med oss, og europeiske ledere. Du må vite hvordan du vil reagere på det, hvordan du vil tillate andre øst-europeiske land å samhandle med den føderale staten, og hvordan vil du bli en del av den. Du må være forberedt.

Dette var i januar 1989, på et tidspunkt da Maastricht-traktaten ikke engang hadde blitt utarbeidet. Hvordan i helvete kunne Giscard d'Estaing vite hva som skulle skje om 15 års tid? Og overraskende nok, ble han forfatter av den europeiske grunnloven i 2003. Det lukter av konspirasjon, ikke sant?
Den opprinnelige ideen var å skape det de kalte en samkobling, der Sovjetunionen ville bli dempet noe og bli mer sosial-demokratisk, mens Vest-Europa måtte bli mer sosialdemokratiske og sosialistiske. Slik blir det samkobling. Strukturene må passe hverandre. Dette er årsaken til at strukturene i EU ble bygget med utgangspunkt og den hensikt å passe inn i den sovjetiske strukturen. Det er derfor de to forskjellige føderale statene er så like i funksjon og struktur.

Det er ingen tilfeldighet at Europaparlamentet, for eksempel, minner meg om det øverste Sovjet. Det ser ut som det øverste sovjet, fordi det ble utformet slik. På samme måte, når du undersøker EU-kommisjonen ser denne ut som Politbyrået i Moskva. Jeg mener det likner på en prikk, bortsett fra det faktum at kommisjonen nå har 25 medlemmer og Politbyrået vanligvis hadde 13 eller 15 medlemmer. Bortsett fra at det, er de akkurat det samme, ikke ansvarlige overfor noen, ikke direkte valgt av noen i det hele tatt. Når du undersøker all denne bisarre aktiviteten i Den Europeiske Union, med sine 80.000 sider regelverk, ser det ut som Gosplan (den sovjetiske statsplanleggingskommitteen). I Sovjet pleide vi å ha en organisasjon som planla alt i økonomien, til den siste mutteren og bolten, fem år om gangen, og alltid på forhånd. Nøyaktig det samme skjer i EU. Når du ser på typen korrupsjon i EU, er det nettopp den sovjetiske typen korrupsjon, som går fra topp til bunn snarere enn å gå fra bunn til topp.

Hvis du går gjennom alle strukturer og funksjoner hos dette nye europeiske monsteret, vil du merke at det ligner mer og mer på Sovjetunionen. Selvfølgelig er det en mildere utgave av Sovjetunionen. Vær så snill, ikke misforstå meg. Jeg sier ikke at EU har konsentrasjonsleire og omskoleringsleire. EU har heller ingen KGB - ikke ennå - men jeg føler veldig nøye med på slike strukturer som Europol, for eksempel. Europol bekymrer meg virkelig, fordi denne organisasjonen trolig vil få større makt enn det KGB hadde. De vil få diplomatisk immunitet. Kan du forestille deg KGB med diplomatisk immunitet? To av forbrytelsene de skal forhindre er spesielt bekymringsfulle. En heter rasisme, og en annen heter fremmedfrykt. Noen fra den britiske regjeringen har fortalt oss at de som protesterer mot ukontrollert innvandring fra den tredje verden vil bli betraktet som rasistiske, og de som motsetter seg ytterligere europeisk integrasjon vil bli betraktet som fremmedfientlige.

Derfor har vi nå blitt advart. Samtidig innfører de mer og mer ideologi. Sovjetunionen pleide å være en stat styrt av ideologi. Dagens ideologi i Den Europeiske Union er sosialdemokratisk, statsforherligende på bekostning av individet, og en stor del av ideologien er politisk korrekthet. Jeg ser tydelig hvordan politisk korrekthet sprer seg, og blir en undertrykkende ideologi. For ikke å nevne det faktum at de forbyr røyking nesten overalt nå. Se på forfølgelsen av folk, som den svenske pastoren som ble rettsforfulgt i flere måneder fordi han sa at Bibelen ikke godkjenner homofili. I Frankrike ble den samme loven om hatefulle ytringer om homofile nylig innført. Storbritannia innfører nå "hat-lover" som omhandler uttalelser om raserelasjoner, og uttalelser om religion, og så videre og så videre. Det vi observerer, i virkelighetens perspektiv, er en systematisk innføring av ideologi som senere skal kunne håndheves med undertrykkende tiltak. Angivelig er jo dette hele hensikten med Europol. Hvorfor trenger vi Europol ellers? For meg ser Europol veldig mistenkelig ut. Jeg føler nøye med på hvem som blir forfulgt, for hva, og hvorfor, fordi jeg er ekspert på dette feltet. Jeg vet hvordan Gulag (politiske fangeleire) blomstrer opp.

Det ser ut som vi lever i en periode med rask, systematisk og meget konsekvent dekonstruering av folkestyret. Se på Regulatory Reform Bill (britisk lovgivning). Den gjør ministre til lovgivere, som kan innføre nye lover uten å bry seg med å fortelle nasjonalforsamlingen, eller noen andre.

Min umiddelbare reaksjon er, hvorfor trenger vi det? Storbritannia overlevde to verdenskriger, krigen med Napoleon, den spanske Armada, og ikke minst den kalde krigen, da vi ble fortalt at vi når som helst kunne få en kjernefysisk verdenskrig, uten at det var nødvendig å innføre denne typen lovgivning, uten behov for suspendere vår individuelle rettigheter og uten behov for å introdusere nødlover. Hvorfor trenger vi det nå plutselig? Dette kan skape et diktatur ut av landet vår (England) på kort tid.

Dagens situasjon er veldig dyster. De store politiske partiene har blitt fullstendig bergtatt av det nye EU-prosjektet. Ingen av dem er virkelig imot. De har blitt veldig korrupte. Hvem kommer til å forsvare vår frihet? Det ser ut som vi er på vei mot en slags kollaps, en slags krise. Det mest sannsynlige utfallet er at det vil bli en økonomisk kollaps i Europa, som er dømt til å skje med de stadig voksende utgiftene og skattene folket pålegges. Den manglende evnen til å skape et konkurransedyktig miljø, overreguleringen av økonomien, byråkratiseringen - vil føre til økonomisk kollaps. Innføringen av euroen var en særlig sprø idé. Valuta er ikke ment å være politisk.

For meg er det ingen tvil. EU vil kollapse, på samme måte som Sovjetunionen kollapset. Men glem ikke at når disse tingene kollapser blir det slike ødeleggelser at det tar en generasjon å komme seg på beina igjen. Bare tenk hva som vil skje hvis det kommer en ekte økonomisk krise. Gnisningene mellom nasjonene vil være enorme. Det kan komme til slag. Se på det enorme antallet innvandrere fra den tredje verden som nå bor i Europa. Dette ble fremmet av EU. Hva vil skje med dem hvis det er en økonomisk kollaps? Vi vil trolig få, som i vi så i Sovjet på slutten, så mye etniske konflikter at de fleste ikke kan tenke seg dette på nåværende tidspunkt. Ingen andre land har hatt slike etniske spenninger som Sovjetunionen opplevde, bortsett fra Jugoslavia muligens. Dette er nøyaktig hva som vil skje her også. Vi må være forberedt på dette. Dette enorme byggverket av byråkrati kommer til å kollapse ned over hodene våre.

Dette er årsaken til at jeg sier, og jeg er veldig ærlig om dette, at jo før vi avslutter EU, jo bedre er det. Jo tidligere det kollapser, jo mindre skade vil det har gjort mot oss og andre land og folk. Men vi må være raske fordi Eurokratene beveger seg svært raskt. Det vil være vanskelig å beseire dem. I dag er det fortsatt enkelt. Dersom en million mennesker marsjerer til Brussel i dag, vil disse gutta flykte til Bahamas. Dersom halvparten av den britiske befolkningen i morgen nekter å betale skatten sin, vil ingenting skje, og ingen vil gå i fengsel. I dag kan dette fortsatt gjøres. Men jeg vet ikke hva situasjonen vil bringe i morgen med et fullverdig Europol, bemannet av tidligere Stasi- eller KGB-offiserer. Alt kan skje.

Vi taper tid. Vi må beseire dem. Vi må sette oss ned og tenke, utarbeide en strategi som på kortest mulig tid kan oppnå best mulig effekt. Ellers vil det være for sent. Hva skal være avslutningen min? Konklusjonen er ikke optimistisk. Så langt ligger vi dårlig an, til tross for at vi har krefter som arbeider imot EU i alle land. Det er ikke nok. Vi mister, og kaster bort tiden.

Hør intervjuet her

Hør talen her

Du trenger ikke å akseptere planene deres.
Du har aldri blitt spurt om du ønsket dette.
Jeg har levd i din fremtid, og den fungerte ikke.


http://www.folkets.info/component/conte ... u-diktatur

EU CCCP.mp4 [ 3.04 MiB | Vist 1766 ganger ]

Russefangen
 

Re: EU er en russisk føderasjon

UNREAD_POST BmOnline » Tor Mar 31, 2016 7:13 am

Hvis dere klarer å se tegningen, nemlig at russekatankene la ned sin union og russefangeleiren DDR- og til og med tok den gamle KGB lesten Angela Merkel SOM ny russefangesjef i RUSSE-EU, så har du både tegningen og kartet 100 prosent etter dagens FSB-tyrranni- Putins nye lekegrind. Klart det er ufyselig og korrupt.

Hvor går millionene våre? Jo til krig og krig for å utvide bandittens planer om å ta resten også. Og derfor ser dere at russiske passasjerfly faller ned fra himmelen- og andre har skylda, da kan despoten lade kanonen og skyte vilt rundt seg i Syria.

Angela Merkel.jpg
Her ser dere KGB Merkel som ung russeagent- Stazi.


Her ser du KGB kjerringa- som gjerne kunne vært Gro H B. Samme ulla. A M er ringet inn. Bedrageri pluss moms.

Når skal det korrupte politiet gjøre jobben sin??

Få de i kasjotten eller skafottet!


Sist flyttet til topp av BmOnline den Tor Mar 31, 2016 7:13 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til EU og EØS

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron