EØS avtalen- Norges Forbannelse nr 2

Det nye babelske tårnet og forrvirring, EU!
Det var to stemmer for lite for å innføre EØS ved voteringen
http://bmonline.no/html/votering.html Merk dere at Russland la ned sin union og opprettet en ny union, les EU.
Hele EU vil kollapse, et avtalt spill for å ødelegge landenes økonomi, jfr innføringen av det globale helvetet til globalistene.

Moderator: BmOnline

Forumregler
Det var to stemmer for lite for å innføre EØS ved voteringen i 1992.
http://bmonline.no/html/votering.html

Admin

UNREAD_POST BmOnline » Tir Jul 09, 2019 7:00 am

Ja, nå ser jeg at almuen bør få seg et aldri så lite perledykk i EØS -arkivet, jfr Jonas G Støre- Eøs- avtalens opprinnelse og forbannelse.

Jeg var en av de heldige som fikk brev fra Synnøve Fjellbakk Taftø som arbeidet i UD som jurist. Hun ble som kjent overraskende tvangsinnlagt på Osloakutten i 1992- etter at hun avslørte juks og fanteri i forbindelse med inngåelsen av EØS avtalen. Hun skulle ha et intervju i NRK om saken med daværende NRK medarbeider, Terje Svabø.

Da Gro H Brundtland fikk snusen i at Taftø hadde skumle hensikter og kunne torpedere både GHB og AP- fikk hun Anne Ferder ved Osloakutten til å få henne erklært sinnsyk.
Det gikk fort på ryktebørsen, som ble spredt via nrk.

Det kan skrives at hennes arbeide for Norsk rett er et av de meget få lyspunkt i Norsk historie noen sinne. Ingen i dag ønsker å skrive rosende ord om mennesker som har sett globalistenes djevelske påfunn, jfr EØS-avtalen, som Synnøve virkelig så hva innebar for lille Norge.

HELE Eøs-avtalen er ikke noe annet enn en bakstreversk oppfinnelse for å ta ifra oss våre egne menneskerettigheter og Grunnlovgitte natur ressurser til både land og vann pluss fisken i havet, gass og olje.
Men i tåkeheimen, dvs stortinget er den fortsatt ugjennomtrengelig- ja- sundt bondevett. Det er som å kaste perler for svin- intet mindre.
Vi kommer alle i håg GHB på krakken med EU kua på sjåveggen. Hadde det enda bare vært på sjåveggen- men det er piskade havnet på alle toalett rundt i landet i lag med kongen.

Dette er rett og slett morderiske planer som er satt u i livet, jfr EØS-avtalen. Det finnes IKKE grunnlag å hevde at norges befolkning, eller kjernevelgere noen sinne har ønsket seg et slikt ÅK hverken før eller siden EØS avtalens inngåelse- som ble inngått ULOVLIG.

Ja, du leste helt korrekt- inngått mot Grunnlovens Ånd og Principer, utført av dem som kalles folkevalgte, ser dere? ER dere sikker på at de er folkevalgte? Nei- de har valgt seg selv- det er sannheten om Stortinget. Og videre skal dere nå høre, Verdens Beste Demokrati- skriver norske tidninger opp og ned- tror dere på det?
Aldri har det blitt presentert noe større Askeladden eventyr- enn akkurat det om hva Norge er best i? Det skal jeg si dere- JUKS og BEDRAG er hva Norge er best i, intet annet. Norge har det beste DIKTATURET i verden- det er sannheten.

Jens Bjørnebo var en som også likte å skrive ordrett og korrekte sitater, han gikk ikke rundt grauten, nei. Og akkurat noe slikt gjorde også General Carl G Fleischer. Det er slike menn jeg fremsnakker- som har ord på seg å gjøre ting rett. Knut Hamsun like så. Jeg kan ramse opp noen få- også Oberst Eriksen på Oscarsborg Festning var av denne meget skjelne sorten som serverte sannheten, og senket tyskernes Blucher i 1940. Det er da man retter seg opp i ryggen- og liksom føler seg norsk som noen. Tror dere jeg rangerer dagens politiske elite blandt disse? Nei, de rekker ikke opp til skosålen, og jeg skryter ikke, jeg bare forteller sannheten. Sannheten om EØS avtalen er mine Fremoverlesere- at det manglet TO stemmer for at den skulle kunne inngåes. Vidar Kleppe som var nestleder i FrP i 2001 stemte IMOT inngåelsen av EØS avtalen. Karl Sørmo FrP stemte også imot Eøs-avtalen. Ser dere hva jeg sikter til? INNGÅTT ulovlig i strid med Norges Grunnlov. Til dere som har lyst å lese dokumentene pluss mva og bomringer- kan bare klikke på denne lenken for å lese om EØS havariet mot lille Norge utført av mytterister.

Jeg kan "brodere" om dette i 10 år til ende- så galt fatt er det i dette landet. Det beste diktaturet eller demon krati er hva vi har. FOLKET er ALDRI blitt tatt med på råd, noen sinne. De eneste gangene vi- folket er med, det er når skyhøye skatter, avgifter, bøter og bompenger skal betales. Tenk for en grisebinge Norge er blitt. Det er en skamplett på denne jord!!

http://grunnlovens-vektere.com/html/eosb.html

Og Synnøve Taføs bok Skjoldmøya:

http://grunnlovens-vektere.com/html/ssagaen.html

Sist flyttet til topp av BmOnline den Tir Jul 09, 2019 7:00 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin

Norsk er best: 0

Gå til EU og EØS

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest