Lovlydige hos BV er nesten som nåla i høystakken

Menneskerettigheter bare et skalkeskjul?

Moderator: BmOnline

Lovlydige hos BV er nesten som nåla i høystakken

UNREAD_POST BmOnline » Tor Des 13, 2018 11:31 am

Elin Ingebrigtsen har delt et innlegg.

Hvor mange flere ORDENTLIGE og LOVLYDIGE mennesker som Anne Torild Bru fins egentlig I Bv? Skremt vekk og kneblet de fleste gode... Så sitter det stort sett likegyldige, sadistiske eller rett og slett 'enfoldige' igjen og innbiller seg de gjør en 'god' jobb...

Anne Torild skriver dette;

Brev til min øverste sjef
Linda Hofstad Helleland.


Du er grunna stilling som statsråd min øverste sjef.Alle har rett å få samtale/medarbeidarsamtale med sin øverste sjef. Bed om å få innkalling. Du kan starta med å senda meg pm .

Eg er som du ser utdanna barnevernpedagog med fordjupning i fleire barnevernstemaer, div relevant høgare tilleggsutdanning. Har i tillegg 4 nasjonale og internasjonale fagområder på CV.

Når deg gjeld hets, sjikane, trusslar etc presiserer eg følgjande:

Blir sjølv utsatt for det same av mine kollegaer fordi :
1. Min faglige integritet tilseier at eg ikkje kan forsvara praksis i fagfeltet.
2. Eg nektar å konstruera ein virkelighet som ikkje eksisterar.
2. Eg nektar å skriva fiktive journalnotat.
3. Eg nektar å forfalska dokumenter.
4. Eg nektar å dela ut falske patologiske diagnosar på barn og foreldre.
5. Eg nektar å skriva bestillingsverk frå offentlig samrøra for å dekka over svikt i systemet og frå mine kollegaer.
6. Eg nektar å misbruka makta i offentlig stilling. Lovkrav til tiltak skal vera tilstades.
7. Eg nektar å uttala falsum i møter, skriftlig og under ED.
8. Eg nektar å unndra dokumenter fordi det passar samrøra og ønske om utfall på saker.
9. Eg nektar å makulera dokumenter for å gi ryggdekning til offentlig part dvs mine kollegaer.
10. Eg nektar som behandlingsansvarlig å gjera ulovlig retting og sletting.
11. Eg nektar som behandlingsansvarlig å krenka personvernet til den registrerte.
12. Eg nektar å unndra dokumenter som privat part har rett å føra som bevisførsel og dokumentasjon.
13. Eg nektar å ikkje journalføra innkomne dokumenter.
14. Eg nektar å føra nulldokumenter enten fordi det ikkje passar som ønska utfall i ei sak eller fordi det dokumenterer at offentlig forvaltning dvs mine kollegaer har gjort urett.
15. Eg nekter å bidra til samrøra og systemkolaps i offentlig forvaltning og rettsapparatet.
Etc etc.....

Stiller spørsmål til deg Linda Hofstad Helleland som er min øverste sjef.

I mitt pågåande Dr.Philos studium med tittel " barnets beste blir det ivaretatt i tverrfaglig samarbeid ?" er eg ført inn i ein verden som ikkje er ein rettsstat verdig.

Kvifor er det slik at uansett tematikk har eg enda opp med å forska på samrøra og systemkolaps i offentlig forvaltning og rettsapparatet??

Kvifor er min særnorske korrupsjonsmodellen basert på inhabilitet, kammeraderi og korrupsjon dekkende for samtlige fag og rettsområder?

Kvifor skal mine barn, eg og ærlige fagfolk bli utsatt for maktovergrep, hersketeknikkar og bestillingsverk frå det som skal vera mine kollegaer?

Kvifor er det INGEN som setter stoppar for tilsette som tar personlige valg med etisk og moralsk kompass ute av kurs??

Kvifor får det INGEN konsekvenser for kollegaer som bevisst gjer urett, kritikkverdige og mange gonger straffbare handlingar i jobben sin?

Kvifor blir våre krav om å få snakka med vår øverste sjef avvist??

Alle har rett å få samtale/medarbeidarsamtale med vår øverste sjef. Bed om å få innkalling.

Kvifor er gjeldande lover og forskrifter samt rettsikkerhet bare retorikk og gir bare eit illusorisk vern?

Forventar snarlig innkalling til medarbeidarsamtale.

Mvh
Anne Torild Bru
Barnevernpedagog med mykje relevant tilleggsutdanning og på rette side av lova
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Farvel Amnesty

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron