Coming soon - to a bank near YOU!!!

Selvskudd i organisasjonen NEI til EU! Hvorfor vil ikke nei til eu fortelle oss om Europabevegelsen inne på stortinget? http://bmonline.no/html/eu_69.html
Fhv Stm. Gro Harlem Brundtland måtte lyve for å innføre EØS-avtalen:
http://bmonline.no/html/eos_04.html Merk dere at DDR opphørte, og opprettet en ny union, les EU.
Forumregler
Eu spørsmålet i Norge. Folket sa NEI til EU, følgelig skulle Gro H Brundtland og Støre ikke innført EØS avtalen, men beholdt fri-handelsavtalen. Hele AP har bidratt til en forbrytelse mot statens selvstendighet ved ikke å respektere Grunnlovens §§ 1 og 112.
http://bmonline.no/html/eos_04.html
De blir derfor automatisk rammet av Strl § 83.

Coming soon - to a bank near YOU!!!

UNREAD_POST BmOnline » Tir Jul 09, 2019 7:31 pm

Folkeopplysning! Håper at der i alle fall er noe som faller i smak

Kopi: Emanuel Valand
Emne: Re: SJOKKERENDE - Fwd: RE: Coming soon - to a bank nearYOU!!!

Det jeg kan anbefale deg er å studere og forstå denne verdens pengesystem,
og sentralbanksystemet spesielt.

Se alle disse videoene til redaktør Hans Jørgen Lysglimt:

Finanskrisen forklart

Les deretter hver eneste linje i denne artikkelen:
Penger, Makt og Din Framtid

Se deretter denne videoen med norsk tekst:
Amerika; fra Frihet til Fascisme, Norske tekster

Her er en video til.
FIAT EMPIRE - Why the Federal Reserve Violates the U.S. Constitution

Dette er en begynnelse til å forstå hvorfor det her i Norge går den veien høna sparker.

Når det gjelder oljefondet vårt så kan vi definitivt ikke ta ut en eneste krone derfra.
Det står forklart i artikkelen "Penger, Makt og din Framtid".

Det store spillet i kulissene som våre redaktører ikke nevner med et ord, heter Globalisme.

Dette er den beste filmen jeg så langt har sett som beskriver Globaliseringen/Den Nye Verdensorden - NWO - meget godt.
Del 1/12 og 2/12 legger grunnlaget for den videre forståelse av denne dokumentaren.
Se alle 12 delene.

The 2012 NWO Agenda 1/12

Med vennlig hilsen

Lars Rønbeck


Den 26. mars 2010 21:48, skrev Geir Stenersen:

Hei.Takk for svar. En av grunnene til at jeg stiller dette spørsmålet,

er at jeg har på følelsen at noe er alvorlig galt med styremåten i Norge.

Jeg bor på Andøya.Begynte i første klasse barneskolen i 1970

Vi fikk ny vei med asfalt ca.1971,bru mellom Andøya og Hinnøya i 1974

Videre flyttet vi inn i ny skole på Saura i 1976. Læreren sa at vi kunne

se veldig lyst på fremtiden i Norge pga.oljeborringen de hadde begynt

med i Nordsjøen. Så når vi ble voksene å fikk barn,ville ungene våres

gå på så fine skoler at det helt sikkert ble gullbeslag på dører og hjørner.

Dette stemte ikke! Mine barn har gått på en skole som har hatt bøtter

for å ta imot alle lekkasjene fra taket. Veiene er helt nedslitte. Skolen vi flyttet

inn i 1976 legges ned nå til våren, og det blir også nedlagt på Bleik. Da har vi

to skoler igjen på øya. En i nord, og en i sør.

Når vi diskuterer dette på jobb, så er det noen som mener at ja, men tjener

hver enkelte av oss så godt, så får heller kommunen vår, og flere kommuner

i Norge være på robeklista.

Får ikke heller dette til å stemme.

Hva er det de bruker å si? En behøver ikke å være rakettforsker, for å forstå

at "noen" må ha ett vannvittig svært sugerør i olje-pengebingen vår.



Hilsen

Geir Stenersen.


Subject: Fwd: SJOKKERENDE - Fwd: RE: Coming soon - to a bank nearYOU!!!



Geir Stenersen!


Takk for din henvendelse.

Så lenge vi ennå har Grunnloven er vi fortsatt en "Selvstendig" nasjon, men undergraving av Norge har pågått og pågår fortsatt.
Den undergravingen er ikke avsluttet før Grunnloven er satt ut av kraft. "De" satser på at en slags sedvanerett skal kunne spille grunnloven ut over sidelinjen. En sedvanerett knyttet opp mot EØS/EU lovverket.

Carl I. Hagen gikk jo ut i offentlighet, for noen få år siden, sammen Jørgen Kosmo og Ågot Valle og erklærte grunnloven vår for å være gått ut på dato. Vårt Frihetsbrev har altså gått ut på dato.

Nei-, det "de" jobber for nå er å få en ny grunnlov som er tilpasset "deres" egen politikk, derfor må "de" hevde at Grunnloven vår er gått ut på dato.

Nedenstående e-post som jeg fikk, er en bekreftelse på hvordan de har bedrevet spillet sitt.

Du er velkommen til å ringe meg om du ønsker å ha en samtale om vår politikk.


Med vennlig hilsen

Lars Rønbeck
Tlf: 37 02 70 87
Mobil: 45 85 49 07

-------- Opprinnelig melding --------

Emne:
RE: Coming soon - to a bank nearYOU!!!

Dato:
Thu, 25 Mar 2010 14:39:55 +0100

Fra:
Herman

Til:
'Lars Rønbeck'
Jeg legger ved deler av en mail jeg sendte for noen uker siden, som kommentar til denne mailen vedrørende EU og som kan indikere hva slags virksomhet som foregår under bordet mens man tror at man sitter og spiser en fredelig middag.

Man skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, eller; Man må i det minste ha fullmakt for å selge skinnet (dersom man ikke eier det selv), selv før bjørnen er skutt.

Luxembourgs Jacques Santer var korrupt. Hans kommisjon gikk av en masse som følge av korrupsjonsanklager for omkring 11 år siden, i disse dager. Opptrinnet skapte antikorrupsjonskontoret OLAF, et organ innen EU som var ment å etterforske korrupsjonsanklager og som tok over for UCLAF som ikke fungerte. Santer blir fremdeles hyllet i sitt hjemland, The Great Washing Machin. Vel, til poenget:

Husker dere EU-valget? Ble ikke det gjennomført 28. November 1994? Én måned tidligere, 29. Oktober 1994, møttes EU-medlemmene sammen med Santer her i Senningen hvor porteføljen ble delt ut. Thorvald the big boss Stoltenberg møtte også som EU-medlem og fikk tildelt possisjonen ”Commissioner for Fisheries”. Stoltenberg & co var altså allerede blitt medlem av EU, og her følger dokumentasjonen: http://europa.eu/rapid/pressReleasesAct ... anguage=en

I følge denne pressemeldingen: ”...Santer announced the final division of portfolios…”, har Stoltenberg og gjengen åpenbart hatt en rekke møter i EU i forkant av dette møtet 29. Oktober 1994. Og hvem valgte Thorvald the Baddie Stoltenberg til stillingen som EU’s ”Fiskeriminister”? Ikke jeg, i hvert fall.

Tja, hva skal man si om dette, da? Stoltenberg vil vel bare si at: Vel, man må jo være forberedt. Nå gikk ikke dette, og ingen skade har skjedd selv om jeg møtte i strid med Stortingets og folkets interesser.

Hva slags andre fora tror du denne røvergjengen deltar i? Bruk fantasien godt, men selv da tror jeg at du vil få problemer med å tenke deg til hva denne gjengen driver med.

Ha en fin dag

Herman

From: Lars Rønbeck [mailto:lronbeck@broadpark.no]
Sent: Thursday, March 25, 2010 12:59 PM
To: skjulte-mottakere:
Subject: Fwd: Coming soon - to a bank nearYOU!!!



-------- Opprinnelig melding --------

Hei!

Kan EU bestemme hva slags bankgaranti nasjonen Norge skal ha?

Når ble Norge medlem i EU?

Norge stemte som kjent nei til EU i 1994,

men landsmorder og skatteflyktningen Gro H Brunt Land

tvang Norge inn bakdøra til EU gjennom EØS-avtalen.

Vil dette føre til at flere folk med penger på bok vil føle seg presset til lys-skye pengeplasseringer, finansakrobatikk og hvitvasking?

Jeg bare spør?

http://www.abcnyheter.no/nyheter/okonom ... rden-og-eu

Hva foregår egentlig i EU-parlamentet?

Får vi noengang høre om opposisjonen innad i EU fra lisensfinansiert media?

Nigel Farage fra UKIP:

http://www.youtube.com/watch?v=wHvTq6Bf_pg

Ha en fin dag!

Espen


Sist flyttet til topp av BmOnline den Tir Jul 09, 2019 7:31 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til NEI TIL EU

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron