Richard Sulik, nei til muslimer i Europa!!

Selvskudd i organisasjonen NEI til EU! Hvorfor vil ikke nei til eu fortelle oss om Europabevegelsen inne på stortinget? http://bmonline.no/html/eu_69.html
Fhv Stm. Gro Harlem Brundtland måtte lyve for å innføre EØS-avtalen:
http://bmonline.no/html/eos_04.html Merk dere at DDR opphørte, og opprettet en ny union, les EU.
Forumregler
Eu spørsmålet i Norge. Folket sa NEI til EU, følgelig skulle Gro H Brundtland og Støre ikke innført EØS avtalen, men beholdt fri-handelsavtalen. Hele AP har bidratt til en forbrytelse mot statens selvstendighet ved ikke å respektere Grunnlovens §§ 1 og 112.
http://bmonline.no/html/eos_04.html
De blir derfor automatisk rammet av Strl § 83.

Richard Sulik, nei til muslimer i Europa!!

UNREAD_POST Gertrud » Tor Nov 05, 2015 9:38 am

Den slovakiske EU-politiker Richard Sulik: »Jeg vil ikke leve i et Europa, hvor der bliver født flere muslimer end kristne«
Tyskland bliver regeret af tøsedrenge, sagde slovakisk EU-politiker i ophidset tv-debat.

Hundredvis af flygtninge og migranter venter på at blive registreret i Berlin. Foto: Markus Schreiber/AP

FLYGTNINGEKRISE
SARAH KOTT
Tv-program efter tv-program i Tyskland sætter spørgsmålet om flygtningekrisen på dagsordenen i denne tid, og senest endte det tirsdag i en ophedet debat på talkshowet "Menschen bei Maischberger" på ARD.

Temaet var de mange flygtninge i Tyskland og det pres, som det har sat regeringskoalitionen under. I studiet var politikere fra både SPD, CSU, som har været kritisk over for Angela Merkels flygtningepolitik, CDU, en journalist og endelig det slovakiske medlem af EU-Parlamentet for det borgerlige parti Frihed og Solidaritet, Richard Sulik, som han også er formand for.

Og det var netop Sulik, som sørgede for at sætte sindene i kog.

• Slovakiet klager til EU-domstolen over kvoteaftale

Han slog fast, at Europa først og fremmest har som opgave at redde sine egen befolkninger og ikke flygtninge.

»Hele verden tager sig til hovedet over, hvad Tyskland gør - landet bliver regeret af tøsedrenge,« lød dommen over Tysklands åbne asylpolitik.

Slovakiet har tidligere markeret sig i debatten, da en talsmand for den slovakiske indenrigsminister sagde, at landet kun agter at tage imod kristne asylansøgere.

Richard Sulik er slovakiske medlem af EU-Parlamentet for det borgerlige parti Frihed og Solidaritet, som han også er formand for. Foto: EU-Parlamentet
»Vi kunne tage 800 muslimer, men vi har ingen moskeer i Slovakiet, så hvordan skal muslimer blive integreret, hvis ikke de bryder sig om at være her?,« sagde talsmanden Ivan Metik til BBC.

• Slovakiet vil kun have kristne asylsøgere

Og tirsdag gjorde Sulik også sin holdning til muslimer i Europa klar:

»Jeg vil ikke leve i et Europa, hvor der bliver født flere muslimer end kristne. Og jeg er endda ateist.«

Og derfor, mener politikeren, skal Europa beskytte sig selv mod de mange, som kommer lige nu.

»100 døde børn er en konsekvens af den humanistiske politik, hvor man siger, at alle er velkomne, og så ønsker de alle at kommer hertil, og så har vi 100 døde børn,« sagde Sulik om de mange flygtninge, som er druknet på vejen mod Europa.

• Slovakiet: Migranter har gjort EU til et usikkert sted

Ordene faldt ikke i god jord hos de øvrige deltagere i debatten, som både kaldte det »populisme«, »kynisme« og »en uforskammethed«.

Slovakiet stillede sig på bagbenene, da størstedelen af EU's justits- og udenrigsministre blev enige om at fordele op mod 120.000 flygtninge i mellem sig.

»Så længe jeg er premierminister, vil de obligatoriske kvoter ikke blive implementeret i Slovakiet,« sagde premierminister Robert Fico, som fulgte op med at klage over kvoteaftalen til EU-domstolen i Luxembourg.

Kommentar BmOnline:

FULL støtte fra meg til Slovakia
Jeg vil IKKE ha EN muslim i mitt land, fordi det er en trussel imot freden og kristendommen!


Emne: Slovakietvakiske EU-politiker Richard Sulik 4.11.15:
»Jeg vil ikke leve i et Europa, hvor der bliver født flere muslimer end kristne«

Tyskland bliver regeret af tøsedrenge, sagde slovakisk EU-politiker

http://jyllands-posten.dk/international ... tne%C2%AB/

Danskere gav tidligere Ungarns modige præsident en hyldest for at vise sin vilje til at forsvare sit land og dets befolkning.

Sku' vi ikke også hylde Richard Sulik med en venlig hilsen her fra

Jo, Gertrud- når vi ser at flyktningene har våpenlagre i skjul av amnesty-care- da lukter det ille!!

http://www.standpunktet.no/avslorte-vap ... -i-hellas/

Hvor skjuler asylsøkerne sine våpenlagre i Danmark??
Gertrud
 

Re: Richard Sulik, nei til muslimer i Europa!!

UNREAD_POST Illuminati » Søn Nov 08, 2015 7:41 am

How to immigrate a country and destroy it:

The frog in the kettle

The Boiled Frog
They say that if you put a frog into a pot of boiling water,
it will leap out right away to escape the danger.

But, if you put a frog in a kettle that is filled with water that is cool and pleasant,
and then you gradually heat the kettle until it starts boiling,
the frog will not become aware of the threat until it is too late.
The frog's survival instincts are geared towards detecting sudden changes.

This is a story that is used to illustrate how people might get themselves into terrible trouble.
This parable is often used to illustrate how humans have to be careful to watch slowly changing trends in the environment, not just the sudden changes. Its a warning to keep us paying attention not just to obvious threats but to more slowly developing ones.

An example:
Let's say that every year, the local well had an inch less of water in it. A person might realize there's a problem if there's suddenly NO water, but a slowly dropping level might not be an obvious crisis until it's too late!
Can you think of other examples?
Illuminati
 


Gå til NEI TIL EU

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron