Det såkalte Valg-2009 er historie.

Her blir makten manipulert ved hvert valg. Det illusoriske demokratiet ved v-h-aksen inne på Stortinget er i praksis et parti-diktatur. Dette er valgjukset ingen tar på alvor. Hvorfor er det et flertall for EU på Stortinget, mens folket sier NEI med 70%? Var ikke demokratiet synlig ved at Stortinget skal gjenspeile folkets vilje? Til slutt, hvem skal bistå med å få kastet Europabevegelsens stortingsgruppe ut av Stortinget? Dette er landssvikerne som ødelegger vårt demokrati ved å lytte til losjen.
Forumregler
http://bmonline.no/html/flyvebl.html
Skal ikke stortinget gjenspeile folkets vilje? Til slutt, hvem skal bistå med å få kastet Europabevegelsens stortingsgruppe ut av Stortinget? Dette er landssvikerne som ødelegger vårt land.

Det såkalte Valg-2009 er historie.

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Søn Mar 07, 2010 10:32 am

Overskriften skal antyde at valget slett ikke var reelt – først og fremst fordi noe vesentlig manglet: Et for borgerne demokratisk, norsk parti med basis i Grunnloven og dens intensjoner.

ALLEREDE i dag vil kanskje mange derfor si – at hvis et slikt alternativ fremdeles mangler også ved Stortingsvalget i 2013 – er sannsynligheten stor for at antallet blanke stemmer og hjemmesittere blir rekordstort. Det vil i tilfelle være svært beklagelig – men logisk – for det går en grense for hva mange aksepterer av unorsk oppførsel fra politikere.

HOVEDGRUNNEN for mitt vedkommende – som hjemmesitter – er nevnt. Og jeg tror at flere er av samme mening etter hva som i årevis har foregått, og mer opplysningsvirksomhet omkring dette må derfor fortsette – der det er mulig å komme til.

DET SISTE vil mange tolke som at jeg har lite til overs for den såkalte ytringsfriheten i norsk presse. Det er helt riktig tolket. Jeg synes at alt for mange har gått alt for lenge på gummisåler. For ikke å legge seg ut med politiske myndigheter og få ubehagligheter?

FAKTA omkring også vår tids galskap finner profesjonelle journalister og redaktører på flere steder. (Det er bare å grave – slik vi amatører må gjøre). Men for all del – min kritikk av mediefolk må ikke mistolkes til å være generell. Eksempelvis vil jeg sterkt fremheve Per-Aslak Ertresvåg – som selv har en bred journalistisk bakgrunn. Som også forfatter av bøkene ”Makten bak makten” og ”Sov – mitt lille Norge” avslører han ting som alle må reflektere over. Ikke minst våre politikere – både på lokalt og sentralt plan – og selvsagt de som har valgt de samme politikere. Følgende sitat er hentet fra sistnevnte bok: ”Landet Norge var en vakker illusjon som ennå holdes oppe ved hjelp av hykleri, løgn og skjulte handlinger. Mektige krefter utenfra er i ferd med å erobre oss innenfra, med hjelp fra norske medløpere.”

ONDETS ROT synes jeg redaktøren i tidsskriftet ”innsyn” – Åsmund Kaspersen – har beskrevet på en tankevekkende måte:
Verdensledere rådslår med hverandre og bevilger ”krisepakker” i håp om at det skal avhjelpe situasjonen i verden.
Men det hjelper ikke.
Politikere velter seg i valgflesk og store løfter under valgkampanjer, men etter valget skrumper valgflesket inn til skinnmagre bein. Det hjelper ikke. Det blir undertegnet talløse internasjonale og regionale avtaler, traktater og overenskomster. Det hjelper ikke.
Det blir dannet bevegelser og stiftet nye politiske partier i håp om at dette vil rette opp samfunnsproblemene . ”Bare vi kommer til makten, så vil alt bli bra”. Men det gjør ikke det. Det hjelper ikke.

ATLE JOHAN LØVAAS skriver på sitt nettsted – http://www.atlejohanlovaas.com - bl.a.: Du hører kanskje til gjennomsnitts-Ola eller Kari med lyseblå øyne, og med troen på at vi lever i et demokrati, og at verden er slik vi ser på TV, eller leser om i avisene. Men dessverre er dette bare et stort bedrag. Ingenting av dette er sant. Vi lyges for i mediene hver eneste dag. Heldigvis har vi fortsatt et fritt Internett som gjør det mulig å gå utenom mainstream-mediene, med sine løgner, underholdning, sport og såpe. Sannheten er at vi styres fra toppen av en styrtrik skjult maktelite. Denne makteliten består av 3-5 % av verdens befolkning, og som eier 95% av all kapital. Disse kapitalkreftene er tvers gjennom onde og egoistiske, og har til hensikt å skape en verdensregjering.. De skyr ingen midler. De kaller sin virksomhet for ”frihandel” og noe så fint som ”globalisering”. Men den eneste friheten de forfekter, er ønsket om friheten til å gjøre seg selv enda mer styrtrik, for lettere å kunne kontrollere oss andre, som de avskyr som ”unyttige etere”. Deres mål er å utrydde 90% av verdens befolkning, for å slippe å fø på oss. Derfor deres ønske om global kontroll. New World Order.

HVA MÅ TIL? Det spørsmålet mener jeg bør oppta alle. (For egen del nevnte jeg innledningsvis savnet av et demokratisk alternativ basert på Norges grunnlov). Et slikt alternativ misliker politikerne, selvsagt – for det vil jo måtte innebære en skikkelig ryddesjau og sanering av mange stillinger i det overadministrerte systemet som er bygget opp i Norge gjennom lang tid. (At man kan se samme utvikling også ellers i verden – er ingen trøst. Tvert imot). Ordet ”globalisering” er derfor etter hvert blitt en kjent betegnelse på galskapen. Og at denne skulle være så utbredt som den er - i selveste Norges nasjonalforsamling - er godt skjult. Imidlertid er avsløringer fremkommet etter hvert. Eksempelvis av nevnte personer, men det er flere som bør nevnes etter å ha utført en imponerende opplysningsvirksomhet.

TOTALITÆRE tilstander er nå blitt resultatet – et fascistisk system jeg mener må fjernes. Hva andre mener om de forhold vi alle er manipulert inn i, kunne også være interessant å vite - dessuten forslag om hvilken fremgangsmåte som må brukes for å fjerne galskapen.



Thorbjørn Andersen.
Halden.
Thorbjørn Andersen
 

Re: Det såkalte Valg-2009 er historie.

UNREAD_POST BmOnline » Tor Sep 16, 2021 7:45 pm

Arvid Gimre
Simen Terje Lauvli Det er trolig en større utfordring rent mentalt denne injeksjonen medfører også hos noen, opplever så mye underlige folk og meninger politisk syn.
Utfordringen er at dem alle fleste er ikke klar over hva dem er med på . Men svært mange er en del av dette økonomiske maktspillet. og lar seg kjøpe for en billig penge. (judas).
Snakket med bonden på sola nå i dag, dette over går fantasien, i pur rent ondskap fra et makt overgrep.
Som noen offentlige personer er med på , Politiet hadde stått vakt hele natten, Dem som vanlig driver livdyr transport. Nektet og være med på dette denne gangen , så MT hadde leid inn noe utenforstående, som ikke brydde seg og sikker fått bra betaling for jobben. Eller er dem så i økonomisk uføre, en selger seg til høyst bydende. Dette er urovekkende virkelig .
Eg håper virkelig an sånne personer som selger sin transport tjenester, virkelig får følge på kroppen selv, hvordan det er å være en sviker i 2021. For noe medlidenhet og empati har dem tydelig ikke. over for andre en seg selv.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Stortingsvalget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron