Redaktøren i avisa Fremover: Valgets kvaler

Her blir makten manipulert ved hvert valg. Det illusoriske demokratiet ved v-h-aksen inne på Stortinget er i praksis et parti-diktatur. Dette er valgjukset ingen tar på alvor. Hvorfor er det et flertall for EU på Stortinget, mens folket sier NEI med 70%? Var ikke demokratiet synlig ved at Stortinget skal gjenspeile folkets vilje? Til slutt, hvem skal bistå med å få kastet Europabevegelsens stortingsgruppe ut av Stortinget? Dette er landssvikerne som ødelegger vårt demokrati ved å lytte til losjen.
Forumregler
http://bmonline.no/html/flyvebl.html
Skal ikke stortinget gjenspeile folkets vilje? Til slutt, hvem skal bistå med å få kastet Europabevegelsens stortingsgruppe ut av Stortinget? Dette er landssvikerne som ødelegger vårt land.

Redaktøren i avisa Fremover: Valgets kvaler

UNREAD_POST BmOnline » Man Sep 21, 2009 11:07 am

Herr Redaktør, jeg tør be om spalteplass i Fremover for dette innlegg om valgets kvaler.
D.s.

Vi har hatt mange stortingsvalg opp igjennom tidene. Valget vi nå står foran er på en måte en møllestein.

Hvis vi trekker historiske fakta frem i lyset, så vil vi se at det har vært svært humpete og kronglete både inne på Stortinget og i Regjeringene som har snublet og falt etter hvert eneste valg/valgløfte- og løftebrudd. Altså regjeringenes kvaler.

De lyg stort sett om alt, det er bare flaks at noe blir ivaretatt.

1. Hvilke saker har blitt forsaket i løpet av årene etter 1980?

Det er mange hundre saker som har blitt stappet i søppeldunken.

En liten oppsummering kan vise hvor ille det er, og vi kan sogar spekulere i hva som er årsaken til all lygingen?

A. Infrastruktur, både utvikling og vedlikehold er 30 år på etterskudd.

B. Helsevesenet. En eneste stor skam.

C. Elderomsorgen En enda større skam.

D. Kirke og undervisningsdepartementet hadde opprinnelig ansvaret for læring, er på jumboplass i Europa. Elevene kan knapt skrive en søknad ved utgått 9-årig skole.

Hvis vi tar en kikk på f.eks. USA, så viser det seg at det samme har skjedd der borte.

Og hva er årsaken til dette i Norge? Jo, vi gikk bort fra den gode, trygge skolen i 1967/68. Da begynte elendigheten. Men det er ikke elevenes skyld skal vite. Det er politikernes skyld. Hvem var det som ble lærere etter hvert? Jo, de som ikke kunne noen fag skikkelig, ble faktisk lærere-.

Nå skal jeg ikke overdrive, men jeg har lyst å si at den blinde har lært den seende å regne på skolene, det være seg i alle fagene-.

Jeg vil uttrykke min store bekymring for den historieløse læreren som i dag befester klasserommene i det ganske land.

Det viser seg med andre ord at det er en skjult agenda som er opphavet til forkvaklingen, elendigheten og det går raskere å ødelegge i Norge. Hvorfor tror dere det? Jo, jeg vet det- det er den utrolige innsettingen av naive femininster i toppstillinger, som lar seg manipulere av globalistene som har skylden.

Globalistene har med iver innsatt "ottars nerve" i altfor mange viktige posisjoner- og det med hensikt. Det SKAL bli slik. Det er deres ønske.

Men hva er det politikerne har vært flinke på i alle disse årene? Jo, en eneste ting har de vært meget opptatt av. Merk dere at Europabevegelsen har en egen stortingsgruppe på Stortinget, hvor Svein Roald Hansen er formanan (AP). Hvorfor er ingen AVIS interessert i å skrive om hva det er de bedriver med der? Er det ikke pussig? De sitter i vår lovforsamling med et flertall for EU enda vi har stemt NEI! Hvordan er det mulig? Hvis vi mener at vi har et demokrati, hvorfor legger ikke ja-til EU politikerne ned stridsøksa og legger seg i selen for nei siden? I stedet for å endre vår Grunnlov til det ugjenkjennelige bak vår rygg?

Grunnlovens paragraf 1 sier: Kongeriget Norge er et frit, selvstændigt, udeleligt og uafhændeligt Rige. Dets Regjeringsform er indskrænket og arvelig monarkisk. Men hva hjelper det, når vi har politikere som Jonas G Støre som var "faren" til Eøs avtalen, som ble innført imot folkets viten og vilje allerede 1. jan. i 1993, et år før Eu-avstemningen, som helt klart viste at folket IKKE ville inn i EU. Det ble flertall for ikke å gå inn i EU. Dette skulle GRO respektert, men nei, hu ble fly forbannet for at det ble nei og måtte forsvinne for godt. Da var det hun sa, Wie habe andere metoden, det var Jonas G. Støres muldvalprolle hun hadde i tankene, Eøs-prosjektet. Hvor de innførte Eu lov-verket direkte i Norsk lovgivning uten folkets samtykke. Det sier det meste om vårt demon-krati, intet annet.

Så har jeg lyst til å minne om at media i år skulle gjøre valget mer ærlig? Det stod på Txt tv. Jeg henvendte meg til Nrk for å høre meg for:

Til NrKs Geir Helljesens valgskole 2009.

Nrks- og eller alt du ikke trenger å vite om valget 2009?

Jeg ser at media denne gangen skal være med å bidra til enda mer forvirring og hemmeligholdelse om hva som egentlig foregår og skjer på Stortinget?

Jeg tror NRK kan pakke snippveska si hvis dette blir kjent for folk flest.

Når skal NRK gå ut med Europabevegelsens hemmelighold inne på det norske Storting? Hvilken hjelp hadde ikke dette vært for alle de som ønsket å stemme på et seriøst og troverdig parti? 140 av dagens stortingsrepresentanter er medlem av denne ulovlige bevegelsen som besitter det norske storting. De har til og med en egen stortingsgruppe som velgerne aldri har hørt et kvekk om. Når skal folk få vite om dette bedrageriet, Geir Heljesen?

Når skal NrK stå fram som en sannhetsdekkende rikskanal en gang for alle?

At lystløgnerne i NRK skal hjelpe lystløgnerne på Stortinget i samme stilen som for fire år siden, er ingen god nyhet for det norske folk.

Når skal NRK komme ut av skapet?

http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/val ... /1.6667244
Så derfor- om du ønsker å gjøre noe vettugt av ditt valg i år, hva bør du gjøre hvis du ønsker en forandring til det bedre?

Jo, stryk alle kandidatene på stortingslisten og stem blankt.

Da har du vist at du forakter deres politikk i å skape tapere i det norske samfunn av i dag.

Ved bare å nevne den feilslåtte integeringspolitikken i Norge- får du 3dje grads "forbrenning" på timen!

http://www.kommentar.no/xp/pub/t/hoved/450760



Med vennlig hilsen

Bjørgulf Mortensen
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

På feil side av historien

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Man Apr 11, 2016 5:37 pm

Norulv Øvrebotten

På feil side av historien


Det burde etter hvert begynne å demre for mange i eliten her i landet at den er på feil side av historien, og at konskevensene nødvendigvis må bli store for dem. Pressen for eksempel vil miste all tillit i den grad den fortsatt har noen, etter å ha løyet om terrroen 22. juli i snart fem år. Enhver sentral redaktør med respekt for seg selv og publikum, må gå av.


Jeg sitter ikke som en erfaren forsvarspolitiker og tidligere sjefredaktør og forteller hva som er sannheten om både 22. juli 2011 og Norge under fordekt russisk herredømme i generasjoner, uten at det er sant. Jeg har en unik bakgrunn for å nøste opp sammenhengene fra skyggene.

Hvis jeg hadde rapportert feil om 22. juli 2011, som var en klassisk falsk flaggoperasjon for indirekte å befeste et fordekt russisk herredømme som går flere generasjoner tilbake i tid, ville jeg fort ha hatt den notorisk korrumperte riksadvokat Tor-Aksel Busch på nakken, men det er vanskelig å ta en mann som bare sier hva sant er. På lovlige måter vel og merke.

I 2013 ble jeg trakassert på det groveste med kommunistiske metoder fra gamle øst-tyske Stasi, og jeg ble til slutt forsøkt drept uten at politiet grep inn. For å bringe meg i stillhet.

Dette er ikke noe ukjent fenomen for journalister innen russisk interessesfære, men forskjellen fra innen selve moderlandet Russland, er at i denne fordekte vasallstaten av en russisk datter, er journalister og redaktører allierte med overgriperne og ikke offeret innen egne rekker. Ingen skal anklage pressefolk i Norge for å være modige og stå opp for ytringsfrihet og sannhet.

Så jeg vet hvilket land jeg lever i, og hvem både presse og myndighetene tjener. Det er ikke egen befolkning, slik det skulle ha vært. Til det har Kreml hatt den reelle makten for lenge i Norge.

En gang må det ta slutt på å leve i en løgn, og når jeg har sluppet ut sannheten, vil den, hvis ikke den bli sensurert bort, før eller senere gjøre jobben selv, ettersom den betyr så mye for befolkningens liv og sikkerhet.

Jeg har postet en reportasje fra canadiske CBC News før om da de hemmelige russiske tjenestene i 1999 gjennomførte en liknende falsk flaggoperasjon som 22. juli 2011 hjemme i eget land for å lure den russiske befolkningen til å slutte opp om den da nokså ukjente Vladimir Putin. Han sto fram som svært handlekraftig etter terroren og ble populær som meningen var og snart ny president i Russland.

Jeg poster reportasjen igjen for nye lesere. Terroren i Russland i 1999, da flere boligblokker ble blåst i luften mens folk sov, kostet over tre hundre mennesker livet og over 600 andre ble skadet.

Populær som Vladimir Putin i 1999, ble også Jens Stoltenberg i 2011, etter å ha medvirket i en godt rigget kombinasjon av massemord og kontinuerlig bedrag etter samme gamle stalinistiske oppskrift for å styrke seg selv, det gamle politiske systemet fra Stalins tid under fortsatt fordekt russisk herredømme. Så både fremgangsmåte og følger har store likhetstrekk. Ingen tvil om forbindelsen.

Gå tretten minutter ut i denne reportasjen og følg med. Hvis du ikke ser likheten i handlingsmønster, må du skaffe deg sterkere briller.

Du trenger for øvrig ikke dem for å lese norske riks- og regionaviser. For de er allerede så godt som stein døde. Hvorfor skal folk fortsette å la seg fore med løgn og bedrag om forhold som angår deres liv og helse på det mest alvorlige?

At Norge har en regjering og et storting som spiller hasard med innbyggernes liv og sikkerhet med løgn og bedrag som blir spunnet på maltrakterte lik av barn og ungdommer, og det snart på femte året, er dog det mest alvorlige. Det er regelrett høyforræderi.

Det er gjennom nye medier at det djevelsk utspekulerte norske komplottet er blitt avslørt. Om aviser som VG og Dagbladet med flere blir borte for godt, er ikke det noe stort tapt for nasjonen. De tilhører en fortid som de febrilsk klamrer seg til. Deres plass er på historiens søppeldynge.

Journalistene og redaktørene kan reise til Moskva og lete seg etter nye jobber, siden de tydeligvis elsker Russland mer enn eget fedreland. De får ha en god tur. Her hjemme er de ikke på rett side av historien. Så de vil ikke bli savnet.
Norulv Øvrebotten
 


Gå til Stortingsvalget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron