Har vi et storting som er valgt av folket?

Her blir makten manipulert ved hvert valg. Det illusoriske demokratiet ved v-h-aksen inne på Stortinget er i praksis et parti-diktatur. Dette er valgjukset ingen tar på alvor. Hvorfor er det et flertall for EU på Stortinget, mens folket sier NEI med 70%? Var ikke demokratiet synlig ved at Stortinget skal gjenspeile folkets vilje? Til slutt, hvem skal bistå med å få kastet Europabevegelsens stortingsgruppe ut av Stortinget? Dette er landssvikerne som ødelegger vårt demokrati ved å lytte til losjen.
Forumregler
http://bmonline.no/html/flyvebl.html
Skal ikke stortinget gjenspeile folkets vilje? Til slutt, hvem skal bistå med å få kastet Europabevegelsens stortingsgruppe ut av Stortinget? Dette er landssvikerne som ødelegger vårt land.

Har vi et storting som er valgt av folket?

UNREAD_POST BmOnline » Tir Feb 07, 2017 12:55 pm

Hvilket parti som får mest å si, eller som er høyest på målinger gjort av globalistene selv?
Det som er enda mer utrolig, jo at SV eller Mpdg, de Kristne eller demokratene eller AP alene har ikke noen verdens ting å si-. Dette er skuespillet hvor folket blir ført bak lyset. Fordi vi har ikke noe demokrati.

Fordi det norske folk er blitt GRUNDIG lurt i over 76 år på tinget. Hva er det lureriet består i?

1. Vi liker å tro at vi har et flott land, ja verdens beste land å bo i?
Vi liker å tro dette, men sanneheten er faktisk stikk motsatt. Vi liker å tro at vi har et demokrati.

2. Her kan dere som ikke har fått lest sannheten om stortingets KARTELL, som har vært kjent siden 1969, den 7. mai-. Da de etablerte dette ULOVLIGE kartellet under europabevegelsens fane inne på tinget. Ser du.- Stikk i strid med Norges Lover. Stikk i strid med Grunnloven og grunnlovens prinsipper og HELE det norske folkets vilje- nemlig å stemme på nytt ting hvert 3. år- slik Paragraf 112 i Grunnloven krever, men som fhv stm Johan Nygaardsvold var med på å endre til hvert 4. i 1939, uten å rådføre seg med folket, slik foran nevnte paragraf i Grunnloven krever. Så tilbake til 1969, den 7. mai hvor også 120 av daværende 150 representanter var banditter som hadde meldt seg inn i dette kartellet. Svein Roald Hansen i AP var formann i 2005.

FME_SRHansen.jpg
Her ser dere Aps Svein R Hansen fortelle om Europabevegelsen inne på stortinget foran mikrofonen og blir intervjuet av Visjon Norges tv reporter Frank Caleb Jansen.


http://bmonline.no/html/eu_69.html

Og her er bilde galleri av Europabevegelsens formann Hansen m flere da Folkeaksjonen Mot Eu medlemsskap var på besøk der:
http://grunnlovens-vektere.com/html/galleri.html

3. Dette kartellet sager av grenen som representantene for hvert FYLKE er blitt stemt inn ved. Men, pga Statskuppet den 10. jan 1940, ble det ikke avholdt noe valg, da de tryllet bort stortingsvalget i 1939. Og videre forlenget de stortingsperioden fra 3 til 4 år- uten å spørre FOLKET som er myndighetene, jfr § 112 i Norges Grunnlov. (Den opprinnelige)

4. Når dette er brakt i erfaring, dvs blitt offentlig kjent- burde samtlige stortingsrepresentanter i kartellet fratre sine posisjoner. Norge har ALDRI hatt noe demokrati, men et suverent parti diktatur- hvor kartellet på stortinget bestemmer alt UTEN at folket får si noe som helst. Det største synlige beviset er Referendum om EU i 1994- hvor folket var imot dette. ET demokrati betyr at Stortinget skal avspeile FOLKETS vilje-. Er det da betimelig å stille dette spørsmålet? Yes it is. Nå er altså dette kartellet blitt avslørt- og likeså falsk spillerne på dagens storting.

5. Vi ser da at folkeavstemningen i 1994 hadde et flertall MOT EU.
Men på stortinget var det er FLERTALL for EU, nemlig at av 167 representanter var hele 140 med i kartellet. En liten overraskelse?

Du ser- folket i Norge er blitt holdt for narr siden statskuppet. Og de er MEGET dyktig til at LYVE- det er hva de kan- alt annet er for dem fremmed. Vi vil så gjerne tro at Norge er verdens beste land å bo i.

6. Så kommer dagen da du får se hvem det er best å bo i for? Nemlig ikke oss som bor her, men for alle muslimene til Paven i rom er det det. Ååååå- nå skjønner jeg- sier du-. Paven i ROM er det dypeste mørket du kan forestille deg-. HAN er i sengen til fanden selv. Her ser dere paven kysse koranen, ja opphavsmannen- paven i ROM. Han benytter muslimene som bombeføde til sin nye verdensordning. NWO.

Stortinget er IKKE hva folk flest tror:
http://bmonline.no/html/stortinget.html

Og "Gro Gate" sier det meste:
http://bmonline.no/html/grogate.html

Så kan man begynne fin-lesingen riktig grave dypt:

viewtopic.php?f=92&t=2451

Folket vårt sover, og det er MEDIA som NRK, TV2 og samtlige Riks aviser med på. Les VG, Dagbl og Aftenposten. De fikk betalt millioner for å holde kjeft om dette- og i stedet skrive tøv og støv- les propaganda, samme som Goebbels, bare ennu værre.

viewtopic.php?f=88&t=3150

På plakaten under ser dere hvordan Johan Nygaardsvold gjorde det.

Statskuppet.jpg
Her ser dere hvordan statskuppet ble gjennomført. AP har i ALLE år undergravet RIKETS sikkerhet. Nå er det på høy tid å få dem ALLE i kasjotten, pga Kartell virksomheten. De drap glatt 77 barn på Utøya i 2011-.
Dere må ALDRI la dem få bygge dette mord monumentet som liksom skal rettferdiggjøre drap på våre barn ute på Utøya 22 juli 2011. Samtlige har blod på sine hender. Og det gjelder også Erna Solberg (H)


BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Har vi et storting som er valgt av folket?

UNREAD_POST BmOnline » Fre Des 01, 2017 7:15 pm

Elmer Solberg la ut litt info om GHB bakom gitter. Så svarer Rigmor M B.

Rigmor Margrethe Berg
Beklager - slike totalt usaklige og usanne hatytringar vil eg ikkje ha. Eg er rett nok imot medlemsskap i EU, men slikt kan eg ikkje vera med på. Eg har vore tett på denne prosessen heilt sia det var rådgjevande avstemming om medlemsskap i EEC via EFTA. EEC eller EØS var den europeiske, økonomiske samarbeidet som var forløparen til EU. Fleirtalet - meir enn AP var FOR at me via EFTA skulle bli med til tross for resultatet av det rådgjevande valgresultatet. Det var ikkje gjort. stortingsfleirtalet hadde full rett til dette - dei var lovleg valgt av folket den gongen som no. Den siste avstemminga var om me skulle bli med i Unionen. Da lova Gro Harlem Brundtland at folkemeininga skulle vera rådande. Og slik vart det - me vart ikkje med i Unionen. Me er berre med i det økonomiske samarbeidet med fornya særavtaler. EFTA eksisterar også framleis. Google EFTA, så får du veta meir. Eg kan ikkje nekte nokon å dele slikt søppel, men ta bort meg når du deler.

Bjørgulf Tronens Ambassadør Mortensen Rigmor Margrethe Berg.

Du skriver:
"Det var ikkje gjort. stortingsfleirtalet hadde full rett til dette - dei var lovleg valgt av folket den gongen som no. Den siste avstemminga var om me skulle bli med i Unionen. Da lova Gro Harlem Brundtland at folkemeininga skulle vera rådande. Og slik vart det - me vart ikkje med i Unionen. Me er berre med i det økonomiske samarbeidet med fornya særavtaler. EFTA eksisterar også framleis. Google EFTA, så får du veta meir. Eg kan ikkje nekte nokon å dele slikt søppel, men ta bort meg når du deler."

Da må jeg virkelig spørre deg, INTET av det du har sitert over her er korrekt. Gro H B skrev under EU avtalen sommeren 1994 på Øya Korfu sammen med Bjørn Tore Godal.

http://www.ena.lu/ceremony_held_mark_signing_treaty...

Altså driver GrO H B med juks.

http://vgd.no/samfunn/norge-og-eu/tema/1571946/innlegg/

Rigmor Margrethe Berg Beklager, men denne underskriften er ikke ratifisert og derfor ikke gyldig. Derfor har vi ikke de "setene" vi kunne hatt i EU, og derfor betaler vi ikke fullt så mye (vi betaler mer en nok som det er) som vi skulle. De som skrev under hadde flertallet på stortinget bak seg så akkurat landsforrædere blir det alt for drøyt å kalle dem. At GHB et co var vel kjepphøye er en ting, landsforræder blir helt galt. Man hverken bør eller skal bruke slike uttrykk uten at en er villig til å anmelde og stille for retten.

Bjørgulf Tronens Ambassadør Mortensen Rigmor Margrethe Berg. Du trenger ikke å beklage deg. Men det du trenger å gjøre, jo det er å spørre deg selv, hvorfor undergraves ALLE lover og regler om Statens selvstendighet? Hele straffelovgivningen på dette om å beskytte statens selvstendighet er jo fjernet.

https://lovdata.no/.../NLO/lov/1902-05- ... TTEL_2-1...

Vi vet også at stien til rikspolitikerne IKKE er redelig.

Straff og dom

Jeg ser at du har en mening, men den er nærmest fraværende? Jeg stiller sogar et spørsmålstegn ved ALLE sider i AP og senere andre parti, som nå er så like at du ikke behøver dem lenger.

Den Fhv Straffelovgivningen og ALLE andre lover som var laget for å beskytte Norges Lover og Grunnloven er fjernet.

Hvem er det som er HOVED arkitekten bak dette røvertoktet?
Fellesnevneren er iøyenfallende, globalister.

Hvis du også er en globalist, så er vår diskusjon over.

Her ser du forresten en liste over hvem som er bekreftet å være landsforrædere i Norge. Jeg tror også at våre domstoler, politi eller påtale makt er en dårlig skjult vits, da de faktisk beskytter disse, unnskyld uttrykket- landssvikerne. Slik går det når svikerne skal passe på svikerne. Skjønner du hva jeg peker på? Alt er gjennomsyret korrupt, men utad blank og innad krank.

Her er svikerlisten du ikke kjenner til:
http://bmonline.no/html/kgb.html

Hvis Norge hadde hatt et demokrati, så hadde Norge vært verdens beste land å bo i, men ikke i dag, pga vitsene fra FN, hvor Grete Faremo Fhv forsvarsminister bidro til ulovlig nedslakting i Libya i 2011, samme året som nedslaktingen på Utøya ble utført av de samme kreftene.

Vi står nå ved et veiskille. Skal vi kaste disse i kasjotten og få oss nye koster? Min anbefalning: Yess indeed.

viewtopic.php?f=43&t=200

videre:

Nå har jeg lyst å belyse det FAKTUM at dette flertallet som du nå henviser til er FAKE! Ja, juks.

Hvilket forteller oss AT Norge ikke har noe demokrati. Fordi som du så pent henviste til den rådgivende folkeavstemningen. Merk deg ordene rådgivende.

Hvis FOLKET i Norge hadde hatt et snev av demokrati, så er minste felles multiplum den at DA skulle NØYAKTIG dette avspeiles i FOLKET, dvs for eller imot EU på tinget. Det skulle vært flertall for NEI til EU. Ser du?

Hva finnes da på tinget? JO, et meget høyt flertall FOR EU.
Av 165/167 representanter så er hele 140 av stortingsrepresentantene medlemmer av Europabevegelsens stortingsgruppe på stortinget. Er ikke dette merkelig? Her er den hemmelige listen over dem:
http://bmonline.no/html/eu_69.html

Hvordan kan FOLKET vite noe som helst om stortingets gjøren og laten- all den tid media tier stille om dette overfor folket? Fordi pressestøtten ble innført den samme dagen som europabevegelsens stortingsgrupppe ble etablert den 7. mai 1969 inne i stortingsbygningen.

Dette burde få alle oppegående jurister til å gripe etter sverdet, for mange år siden. Hvorfor skjer ikke noe? Fordi de er i samme sekken som globalistene, PST, Forsvaret og stortingets presidentskap m/ frimureriet som er ULOVLIG til stede i nasjonalforsamlingen, jfr Straffelovens § 330.


Og når du så ser at denne loven også er opphevet. Hva forteller det oss? Jo, AT FOLKET aldri har blitt tatt med på råd, annet enn å betale skatter, avgifter i søkk og GEVÆR!

https://lovdata.no/.../NLO/lov/1902-05- ... TTEL_3-2...

På bildet under ser du de billedlige avgifter vi er overøst med.
Vedlegg
avgifter.jpg
Folket har ingen påvirkning på dagens storing, annet enn å ha blitt nedlasset i avgifter som er både mget urimelig høye og sikkert ulovlig innført i landet.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Fre Des 01, 2017 7:15 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Stortingsvalget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron