Vi må komme tilbake til gamle dager, så det blir levandes for oss borgere av Norge i rødt hvitt og blått!!
Diesel kr 1 pr liter.
Bensin kr 2 pr liter.
Det er prisen som blir når jeg bestemmer!
Admin
Vi må komme tilbake til gamle dager, så det blir levandes for oss borgere av Norge i rødt hvitt og blått!!
Diesel kr 1 pr liter.
Bensin kr 2 pr liter.
Det er prisen som blir når jeg bestemmer!
Admin
Kirkens Nødhjelp
Hei Alfhild!. I 2018 har du gitt mennesker varig tilgang til rent vann og sørget for akutt nødhjelp til de som trenger det aller mest.
Du har reddet liv og forandret liv. Er ikke det fantastisk å vite? TUSEN TAKK. Vi ser fram til alt vi skal utrette sammen i 2019.
Kirkens Nødhjelp
Godt Nyttår til deg og dine!
Hilsen oss i Kirkens Nødhjelp
Norsk Luftambulanse
Takk for i år, se hva vi har fått til sammen. https://norskluftambulanse.no/ Stiftelsen Norsk Luftambulanse ønsker et trygt 2019.
Kjære Alfhild Nilssen.
Tusen Takk for din gave på kr 250,- den 3. mars 2018. Ditt bidrag er veldig kjærkomment. Hvis du vil kan du lese mer om hva ditt bidrag betyr for hjertebarna og deres familier på https://ffhb.no/stott oss.
Hilsen
Helene Thon Generalsekretær Foreningen for hjertesyke barn.
Hei Alfhild.
Takk for gaven! Vi fikk gaven din i dag, og vi er så glade for din støtte. Pga din støtte kan vi gi mer trening og opplæring.
Med vennlig hilsen fra oss i Blindeforbundet.
BmOnline skrev:Her er tildragelsen før kona døde, skjedde i juli, og frekk som flatlusa er de- da var der og da de gjorde henne dårlig. Så som med så mange andre- drepe dem i skyggen av en falsk pandemi, ja en PLANDEMI!Til slakterbenken » 22 Jul 2023 12:25 pm
Ja, det er ikke til å tro- jeg trodde at hun skulle bli tatt på alvor av sykehuset i Narvik, men den gang ei!
De nektet meg adgang til å besøke henne, da de hadde fått en fix ide i skolten, hun hadde Covid 19, tenk det mine venner.
Hva skal man med uvenner, når man har Narvik UNN "skyld" sykehus??
De krevde at jeg måtte ha maske og hansker på, da hun lå på ISOLAT, tenk det for noen BEDRAGERE!!!
Jeg fikk ikke lov å komme med roser til kona, fordi hun hadde Covid 19 og var på ISOLAT, hørte dere?
Ser dere for noen "nydelige nelliker" det er vi har i HELSELAUS SEKTOREN i dag? Helt borte vekk er de.
Jeg gav de beskjed om å slutte å tulle å lyve og bedra oss våkne mennesker om Covid19, som ikke er å finne andre steder enn i pengpungen deres og som er en oppkonstruert trussel mot vanlige mennesker for å drepe dem i neste stund med ROTTEGIFTEN Graphene Oxid og nanoboots
T. Morstad skriver om all denne nanoteknologien for å ødelegge været, jordsmonnet og menneskene.
viewtopic.php?f=28&t=4497Så dere kan glemme sykehus, det er nemlig stikk motsatt, slakterbenken er rette benevnelsen, mine venner!
Gå til Husfreden, hvor finnes den?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest