Mekka mitt på E6- høl i hodet...Oslo Taxi

Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Moderator: BmOnline

Forumregler
Her gjelder det integrering, noe som ALDRI har forekommet i Norge. http://bmonline.no/html/musl.html

Det sies at det foregår, men det er bare to av 100 som lar seg integrere. Husk hva de fremmede gjør, de vil importere sin egen kultur og religion, klart det skaper splid og hersk, og dette er noe rikspolitikerne vil skal skje.
Hvis ikke, så hadde de lyttet til Ola og Kari, men det gjør de ikke. Innvandringsstoppen av 1975 er et gedigent skuespill. Da først begynte innvandringen, Stortinget og pavens jesuitter instruerer nå eiendomsprinsippene over Norges Grunnlov. Tenk det. De som nekter å la seg integrere, skal nektes opphold i Norge, dvs sendes ut på dagen!
Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Administrator BmOnline Forum

Mekka mitt på E6- høl i hodet...Oslo Taxi

UNREAD_POST Caramba » Tor Feb 14, 2013 9:57 am

BI-professor mistet flyet fordi drosjesjåføren skulle be på E6

- Jeg var helt målløs.

torsdag 14. februar 2013, kl.07:29

BI-professor Øystein Noreng skulle rekke et fly til Uganda 31. januar og tok drosje til Gardermoen. Men midt på E6 stoppet sjåføren og gikk ut av bilen for å be, og Noreng kom for sent til flyet, skriver VG.

- Jeg var helt målløs. Det var som i en film. Sjåføren svinger plutselig inn på krabbefeltet ved Jessheim, går i bagasjerommet, tar ut bønneteppet og setter på seg bønneluen. Han ruller ut bønneteppet foran bilen og begynner å be. Bønnepausen tok ti minutter, sier Øystein Noreng til VG.

Sjåføren har en annen versjon av saken.

- Jeg gjorde min plikt som muslim overfor Allah. Mannen sa han måtte være fremme før 0720. Jeg sa han kunne ta en annen taxi, siden jeg måtte gjøre min bønn før soloppgang og derfor før vi ankom Gardermoen. Jeg sa jeg skulle rekke det før 0720. Det holdt for ham. Vi var fremme 0711. Bønnen tok ikke mer enn fire- fem minutter, sier taxisjåføren.

Framme på Gardermoen valgte Noreng å betale for turen og løpe inn på flyplassen. Der ble han fortalt at innsjekkingen var stengt for to minutter siden.

- Jeg hadde en businessklasse-flybillett og kom meg på et senere fly, men måtte fly via Istanbul. Jeg skulle ha landet 2300 på kvelden, men kom fram klokken 5 på morgenen, sier Noreng.

Drosjeeieren opplyser til VG at dette var andre gang dette skjedde med denne sjåføren, og at han ikke jobber for ham lenger. Sjåføren jobber fortsatt i Oslo Taxi, men under en annen bileier.


http://www.dagbladet.no/2013/02/14/nyhe ... /25748167/

Caramba:
Ja, det hadde ikke vært ansatt en eneste av disse i mitt selskap- og en kan undre seg på hvem som har sluppet disse inn i Norge?
Caramba
 

Gå til Innvandring/integrering

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester