«Svarte telt»

Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Moderator: BmOnline

Forumregler
Her gjelder det integrering, noe som ALDRI har forekommet i Norge. http://bmonline.no/html/musl.html

Det sies at det foregår, men det er bare to av 100 som lar seg integrere. Husk hva de fremmede gjør, de vil importere sin egen kultur og religion, klart det skaper splid og hersk, og dette er noe rikspolitikerne vil skal skje.
Hvis ikke, så hadde de lyttet til Ola og Kari, men det gjør de ikke. Innvandringsstoppen av 1975 er et gedigent skuespill. Da først begynte innvandringen, Stortinget og pavens jesuitter instruerer nå eiendomsprinsippene over Norges Grunnlov. Tenk det. De som nekter å la seg integrere, skal nektes opphold i Norge, dvs sendes ut på dagen!
Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Administrator BmOnline Forum

«Svarte telt»

UNREAD_POST Hans Rotmo » Søn Jan 26, 2014 7:41 pm

«Han er en tøff mann som tør å stå for sine meninger»
Twitterstorm etter albumslipp fra Hans Rotmo. Men på Facebook er folk positive.


Kan du fortæl meg ka det er fer slags / Politikk nu te dags Dem sei at et stort innvandringskick / er bra distriktspolitikk.
Nei dæven han ta dem kan itj hold på son Det går itj an å få te integrasjon Med folk som går i svarte telt når sola skin Og nekte å drekk vin
Asylsøkeran kryr som lopp og lus og bur i forsamlingshus Der det va dans musikk og ville fan er det bønnestund fem gong fer dag`n
Odelsguten min han for te Afghanistan og sloss imot Taliban Han vart såra i ei hoft og såret er betent Han skull da vel aller ha vørti sendt
Dem snakke om å bygg moské her om ei tid Men fan itj på tomta mi Så sei dem skolen ska få eget bønnerom Koss går det an å bli så dom?
Men det som gjer dagens politikk så trist Og skitten og uten glæder er at du enten bli rasist eller landsforræder
Helsikes politikerkrapylet kakle som dumme gjess Vekk med flyktningeasylet Schengen og EØS
Vedlegg
mona.jpg
Sorte telt
mona.jpg (12.56 KiB) Vist 2627 ganger
Hans Rotmo
 

Ordfører legger seg flat for muslimene

UNREAD_POST Karo » Lør Aug 02, 2014 7:31 am

Ikke enig i kjønnsstrukturen

Hun mener det var en ære om å bli spurt om å få hilse muslimene under id.

– Jeg ble invitert selv om jeg er kvinnelig ordfører. Jeg er ikke enig i kjønnsstrukturen i Islam, men jeg synes det er viktig som ordfører på hylle mangfoldet i byen. Da muslimene feiret id tok jeg opp flere problemstillinger som var naturlig, sier Sagen Helgø.

Hun avviser at det var feil å snakke til forsamlingen.

– De har en annen kjønnsstruktur, som jeg ikke er enige i, men likevel synes jeg det er utrolig viktig at vi, i en så internasjonal by som i Stavanger, har god dialog mellom de forskjellige gruppene, sier hun.
– Upassende

Ifølge Christine Sagen Helgø hadde det vært upassende å ta opp problemene rundt Islams kvinnesyn på muslimenes festdag.

– Eid er muslimenes jul. Det er noen ting som passer seg og ta opp, og andre ting som ikke passer seg. Dersom jeg skulle talt i en katolsk kirke på julaften hadde jeg ikke tatt opp at ingen kvinner kan bli prester. Det er noe med tidspunktet. Det er en tid for alt, sier ordføreren.

Men Atle Simonsen lar seg ikke overbevise.

– Jeg har hørt ordføreren bruke det argumentet mange ganger, men det hjelper ikke kvinnene. Jeg synes det er skremmende at ordføreren beskrev det som et fantastisk syn, sier han.


http://www.nrk.no/rogaland/_-legitimere ... 1.11859595

Kommentar
Karo:
En kvinnelig ordfører oppfører seg underdanig i muslimenes nærhet. Hva er det hun ønsker å vise oss??
Karo
 


Gå til Innvandring/integrering

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron