Innvandringsstoppen av 1975

Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Moderator: BmOnline

Forumregler
Her gjelder det integrering, noe som ALDRI har forekommet i Norge. http://bmonline.no/html/musl.html

Det sies at det foregår, men det er bare to av 100 som lar seg integrere. Husk hva de fremmede gjør, de vil importere sin egen kultur og religion, klart det skaper splid og hersk, og dette er noe rikspolitikerne vil skal skje.
Hvis ikke, så hadde de lyttet til Ola og Kari, men det gjør de ikke. Innvandringsstoppen av 1975 er et gedigent skuespill. Da først begynte innvandringen, Stortinget og pavens jesuitter instruerer nå eiendomsprinsippene over Norges Grunnlov. Tenk det. De som nekter å la seg integrere, skal nektes opphold i Norge, dvs sendes ut på dagen!
Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Administrator BmOnline Forum

Innvandringsstoppen av 1975

UNREAD_POST BmOnline » Fre Okt 31, 2014 11:14 am

Det er mange som ikke forstår hva innvandringsstoppen av 1975 betyr?

Her er det en som faktisk avslører at han ikke har skjønt det, eller så prøver vedkommende å skade Synnøve ved å hevde at hun er sinnsyk.

Birgern skrev:
At Taftø heller ønsker fri innvandring enn EØS avtalen, vitner ikke det om galskap?

En slik diagnose ville straks bli stilt hvis man frontet en slik mening på innvandringsforumet- vil jeg tro.



Saken stiller seg nok helt annerledes enn du har klart for deg, min venn.

Du skjønner....i 1975 fikk vi noe som het innvandringsstopp. Jeg tror ikke du har klart for deg hva dette egentlig betyr?

Du må forstå litt jus, jfr Norges Grunnlov også. Her kan jeg skyte inn at vi før 1975 hadde retten til fri innvandring, dvs det norske folket hadde retten helt frem til 1975 å naturalisere fremmede. Dvs at hvem som helst hadde lov å huse fremmede i 10-15 år, unntatt jesuitter, da de er mordere- for så å søke om norsk statsborgerskap.

Det var allmenningsprinisppet som Norges Grunnlov bygger på, som GRO H B og jesuittene til Paven i ROM ønsket å fjerne, fordi de ville innføre Eiendomssamfunnet til paven i stedet, les Eøs direktiver.

Hva er en jesuitt?

I ordboken står det at de benytter tvilsomme metoder for å nå sine mål. Og MERK dere dette, i 1956 fjernet disse "slimålene" ja jesuittene som var smuglet inn i landet- og som var delaktig på stortinget- de fjernet jesuittparagrafen i Norges Grunnlov.

Nå ser dere sammenhengen- og dere vil også mislike Jonas G Støre som jeg MISLIKER som jesuitt og idiot.

Så den dagen i 1975, da var det jesuittene (les Stortinget) som stjal fra oss denne retten, og da begynte galskapen for alvor, nemlig innslusingen av kriminellt pakk fra alle fengsler i verden til Norge.

Og det er bare å se dere rundt om, hvordan har det foreløpt/ gått?

Altså denne innvandringsstopp var å fjerne retten som nordmenn hadde til selv å velge om de ville huse fremmede i sitt land. Ser du forskjellen nå, min venn?
Tenk hvor frekk globalistene har vært. Det er til å gråte over og vel så det!
Om dere ønsker å lese dere opp noen hakk her, så les mer:

http://bmonline.no/html/utl_1.html

Nederst på denne siden under Merknader.

Det Synnøve klokelig mente, var å få tilbake retten vår fra før 1975, mine venner nå ble vel øyet stort og vått? Hvem er det nå som har ord for seg å være psykopat? Ofte er det at psykologen er meget nær diganosen psykopat selv, idet da h*n skriver diagnosen over andre. Det er en gjengs- allmenn oppfatning på sykehusene at psykologen er den som trenger spøyta mest! Men det holdes innenfor veggene, blandt sykesøstrene før i tiden var dette allment kjent.

Og hva er egentlig en jesuitt, er det en snill onkel? Nix det er en banditt, en morder les hva norsk ordbok sier om jesuittene:
I ordboken står det at dette er mennesker som benytter tvilsomme metoder for å oppnå egen gunst, makt, posisjon.
Definisjon: medlem av jesuitterordenen, et katolsk brorskap stiftet av Ignatius Loyola (d. 1556) og stadfestet av paven i 1540 person som gjerne bruker moralsk forkastelige midler for å nå et mål. Jesuitt eder har de avlagt- som betyr å drepe enhver protestant- hvor enn han måtte finnes. Så der har dere sosialistene i AP sin agenda. Hva er det vi venter på? Få de alle på glattselle m PST, hele stortinget og presidentskapet, samtlige departement, Høyesterett, ALLE dommerne, domstolsadm, samtlige i politidirektoratet, Forsvarstaben, ALLE i media, NRK, TV2 og Aftenp, Dagbl, VG. Som har bidratt stilltidende om denne agenda som FOLKET i Norge er blitt utsatt for -ved å ha blitt ført bak lyset.

DET er NYE koster på VEI- og de kan bare vente seg en stoor overraskelse!

Vennligst

BmOnline


Sist flyttet til topp av BmOnline den Fre Okt 31, 2014 11:14 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Innvandring/integrering

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester