Parkeringsvakter ivrig i snøværet i Narvik

Ungdommer i Bjerkvik har funnet seg en ny exstremsport, de legger seg i motgående kjørebane for siden å holde det gående her til siste liten. Jeg må spørre om de er riktig klok? Hvorfor heller ikke kjøre beint mot fjellveggen i stedet for å skade andre?

Parkeringsvakter ivrig i snøværet i Narvik

UNREAD_POST Informanten » Tir Des 13, 2016 2:33 pm

Natt til den 12. des 2016 kom et lavende ned med snø i Narvik området. Det var kaos over hele fjøla, spesielt da det ikke er nok brøytemateriell tilgjengelig-. Lange smale passasjer og helt ufremkommelig. Men noen var meget fremkommelig i dag, og det var disse nydelige nellikene som kalles parkeringsvakter. De så sitt snitt til å fylle ROBEK kassa til fulle i dag. Det var så å si unntakstilstand. Fantes ikke en eneste plass å sette bilen ifra seg, ei heller for å parkere for å få bagasjen i hus.

En slik figur dukket opp i ei gate hvor jeg stod og måket på hårdingen for å få plass til bilen, tror dere ikke typen begynte å skulle skrive parkeringsbot til meg? Jeg ba han imidlertid å finne seg annet å gjøre ja ta spaden fatt fordi var det noen som skulle hatt parkeringsbot i dag, så var det kommunen. Sannelig skulle man tro at brøytebilene hadde reist til Costa del sol?

Se å hut dæ vækk herifra- for nu har du sannelig trekt meg skikkelig opp...Han pusket seg avgårde.. for å finne andre ofre han kunne ilegge stoore bøter. Snakk om overkåte parkeringsvakter, førsj for et gjeng!! Jeg ba han finne annet å gjøre enn å snakke om parkeringsskilt. Jeg sa at i dette været skulle du holdt senga di.
Ja, en gang var de ufine oppe i Skistua også- hvor bilene som stod parkert utenfor hjemmet og ble bøtelagt.
Ja, de må sannelig få seg en spade å begynne å måke for føda i stedet!!

Så en annen side ved Narvik Kommune. Denne dagen er det tømmedag matavfall. Men søppeldunken ble stående. Tenk for noen nelliker, hvem var det som skulle hatt bøter?

I dag var de sannelig ute i en ørken tilværelse-. Eier de ikke vett i hauet?
21 des kommer det brev fra Narvik Kommune.
Han sa at jeg fikk bot om jeg ikke flyttet bilen. Men jeg flyttet bilen, men tror du at du kan stole på Narvik Kommune?
Langt ifra. Jeg fikk et brev om krav på 500 kroner- enda jeg flyttet bilen som han krevde. Der ser dere hvordan de oppfører seg. Er de noe bedre enn oss sjåfører? Jeg kommer IKKE til å bøye meg i denne saken. Kommunen skulle gjerne betale ALLE parkeringsgebyrer selv denne dagen i Narvik. En skam for kommunens innbyggere er dette.
Informanten
 

Gå til Kamikazesjåfører i Bjerkvik

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron