Fredag JE SUIS 13 Paris, false flag

Amerikanerne ville lære muslimene å pisse beint, se hva som nå skjer der borte i "bombekrateret"!

Fredag JE SUIS 13 Paris, false flag

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Lør Nov 14, 2015 8:10 am

Norulv Øvrebotten Franskmenn blir ikke bare drept, men lurt trill rundt

Jeg har forklart hva som er skjedd i Paris lenger nede på siden, under posten med bildet av Erna Solberg.

Det er samme historien som 22/7 - med andre ord en falsk flaggoperasjon. Så klassisk som den kan bli. Det virkelige målet blir oppnådd indirekte.

Unge radiale islamister er blitt benyttet som nyttige idioter og til bære det falske flagget, så du skal bli lurt til å legge til grunn falskt motiv og falsk kontekst for hendelsen.

Paris er en by jeg er veldig glad i, og jeg snakket en gang språket nokså flytende etter å ha studert der, og synes det er leit at befolkningen i landet blir lurt trill rundt til å slutte opp om et gammelt politisk system under fordekt russisk herredømme. Slik den norske befolkningen også er blitt i tilsvarende kombinasjon av terror og kontinuerlig bedrag fra 22. juli 2011.

Det var Stalins NKVD som styrte den kommunistdominerte motstandsbevegelsen i Frankrike under krigen, og det var ikke for å frigjøre franskmenn, men for å erstatte tyskerne og bruke franskmenn som marionetter og undersåtter i en dobbelstat. Så Moskva kunne styre fra skyggene. Noe som er gjort siden.

Det er samme historien som går igjen, og Putin befester altså den virkelige makten over også Frankrike som Stalin skaffet seg for 71 år siden.

Du dreper dine venner for å styrke deg selv og dine venner som operativt prinsipp, og jeg ville ikke være i president Francois Hollandes sted, hvis den franske befolkningen oppdager at han medvirker til et blodig narrespill mot den for å styrke seg selv og gammelt system under Putins hemmelige hegemoni.

Franskmenn er latinske og langt mer brutale enn nordmenn. De gjør fortere kort prosess. Ikke minst mot ledere som lurer dem til nådeløs kamp på falskt grunnlag for å styrke seg selv, kamuflere underliggende forhold og ikke bli tatt for selv å ha medvirket til hele angrepet. De kommer til å bli rasende hvis sannheten går opp for dem.

Francois Hollande er Frankrikes svar på Jens Stoltenberg.
Norulv Øvrebotten
 

Nå hamres løgnen fast i Frankrike og i verden ellers

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Lør Des 05, 2015 10:01 am

Norulv Øvrebotten
15. november kl. 23:32 · Redigert ·

Nå hamres løgnen fast i Frankrike og i verden ellers

Den franske presidenten Francois Hollande fortsetter krigen mot egen befolkning, på samme fordekte vis som Jens Stoltenberg & Co gjorde i 2011, for indirekte å befeste gammelt politisk system under fordekt russisk overherredømme.

Nå spinnes det kontinuerlig bedrag på 129 døde mennesker og over 350 andre skadde, frykt blir bevisst skapt i befolkningen ved å spre løgner i gatene i Paris, og franske jagerfly bomber allerede syriske byer som krigere fra den fabrikkerte konstruksjonen IS kontrollerer.

Noen andre mistenkte enn IS skal du ikke ha. Basta!

Husker du hvordan det ble hamret fast at ABB var den eneste skyldige her hjemme i 2011, og at enhver kjettersk uttalelse om noe annet ble sensurert bort overalt, ikke minst i mediene?

Det er flere forhold du kan være sikker på etter angrepet i Paris. Det ene er antall døde og skadde. Det andre er at alt som presidenten og myndighetene holder på med er bedrag som kynisk blir spunnet kontinuerlig på alle likene. Det tredje som du helt kan utelukke, er at IS står bak dette sofistikerte angrepet i den franske hovedstaden. Samme hvor mange falske erklæringer om det motsatte som blir plantet i pressen og på nettet.

Alt som skjer er en del av prefabrikkert historie og en kjøreplan følges. Som om det skulle ha vært en filminnspilling.

Radikale og militante islamister er benyttet som "fall guys" i denne falske flaggoperasjonen, slik de ble i USA i 2001, og det er ikke noe problem å si at de er fra IS. Det kan hvilken som helst ung og sint muslim være. Siden IS bare er en konstruksjon som er finansiert og satt sammen av Saudi Arabia, golfstatene og USA.

Hvis du igjen lar deg lure av dette dobbelspillet i russiske bedragoperasjoner for indirekte å befeste gammel fordekt makt i et vestlig land, er du ganske tungnem. Det må jeg si.

I kveld hamres det fra Paris fast nok en stor løgn av en offisiell historie. Noe som er lettere å gjøre straks etter et massemord på vergeløse mennesker, mens befolkningen er paralysert og i sjokk. Denne fremgangsmåten er helt i tråd med den kommunistiske oppskriften fra Josef Stalins tid.

Franskmenn, se til Norge.

Deretter kan dere ta tak i deres president, sosialisten Francois Hollande. Som indirekte fører krig mot dere. Bak en kamuflasje om å gjøre det mot den islamske staten. For å beskytte dere.

Sannheten er alltid den motsatte av hva den blir oppfattet som når det er kommunistisk bedrag som skaper virkeligheten til enhver tid.

Jeg forstår mye av sinnet blant unge muslimer. Når de år ut og år inn blir marginaliserte, stigmatiserte og brukt som offerlam og syndebukker i russiske bedragoperasjoner for å beholde og befeste makt over Europa og Amerika. Jeg tror jeg hadde blitt temmelig desperat selv, hvis jeg hadde vært utsatt for samme teknikkene. Noe jeg faktisk er blitt.

Derfor kan jeg også skrive sannheten om dem.

Plus ça change, plus c'est la même chose
Norulv Øvrebotten
 

Re: Fredag JE SUIS 13 Paris, false flag

UNREAD_POST BmOnline » Man Nov 20, 2017 10:53 pm

Muslimer må holde seg hjemme!!
Hut dokk heim!!
Reis hjem!!


muslimer.jpg
Se og hut dokk heim, sier presidenten.



Så enig, så enig med presidenten i hans ordvalg når det gjelder disse ISIS centex turbanene.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Nov 20, 2017 10:53 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Utenrikspolitikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron