All kritikk mot EU skal forties

Amerikanerne ville lære muslimene å pisse beint, se hva som nå skjer der borte i "bombekrateret"!

All kritikk mot EU skal forties

UNREAD_POST Gertrud » Tor Jun 02, 2016 8:47 am

Denne video er skjult. Vær hensynsfuld, og tænk dig godt om, inden du deler den.

Det står der under denne video på You Tube. Det er markeret med gult, og skal fjernes ved en bevidst handling, før man kan komme til indlejringskoden. Tak, You Tube, nu har jeg tænkt mig om. Her er Ezra Levants kritik af en censuraftale, EU har indgået med Google (You Tube,) Microsoft, Facebook og Twitter.

Hvis man ikke netop har hørt den korte video, forstår man ikke hvad ordene indebærer, nemlig at You Tube advarer mig mod at udsætte andre for Ezra Levant, men nu ved jeg det. Det er simpelthen Jean Claude Juncker og lejrkommandant Schultz’ stemmer, der taler gennem You Tube. De vil advare mig mod Ezras “hate speech”, han kritiserer EU og må jo være en “hadefuld person.” Nu begynder det at blive lidt små-uhyggeligt.

Måske jeg slet ikke skulle udsætte jer, for hans “had.” Måske er det ikke “hensynsfuldt” af mig. Måske skulle jeg “tænke mig godt om” en gang til? Måske er jeg selv “hadefuld” og skal efteruddannes af EU Kommissionen?

Er du “halv-hadefuld?”

Der er flere trin på censurraketten. Videoen er “skjult”, dvs. jeg havde ikke set den, hvis jeg ikke var gået ind på The Rebel selv. Du havde aldrig set den, hvis ikke du kom her. Dette betyder, at den får færre seere lig med at det lille firma The Rebel mister penge. Er du halvhadefuld, vil EU også ramme dig på pengepungen. “Du skal nære dig,” fortæller EU Ezra Levant, “nu er du advaret. Vi har dig i kikkerten og kan lukke din mund helt.” Venstrefløjsforeningen EU vil slå ned på “populister” og “nationalister.” De kender ikke ord som “nationaltsindede” eller “patrioter,” det er “hadere” hele bundtet, som er modstandere af EU.

Ezra Levant skal være glad for, at hans video ikke bare er fjernet, for det kunne sagtens være sket. Gennem et EU dekret kan nu enhver You Tube, Twitter, Microsoft eller Facebook- post forsvinde ud i den blå luft. Det sker allerede rundt omkring, ser jeg. I går forsvandt Ingrid Carlquists Gatestone video fra Facebook. Endnu findes den på You Tube, men hun skal ikke vide sig for sikker.

Hvem bliver de næste? Pat Condell, Stefan Molyneux, Black Pigeon? Det bliver de mindre fisk, Pat Condell er for stor, det ville skabe for dårlig omtale af EU, som de ikke selv kan styre. Det bliver når jeg uploader en video med Geert Wilders eller Tommy Robinson, at hammeren falder.

Disse firmaer har indgået en pagt med Djævlen, og du og jeg lever under ham. Folk vil omgå det, de vil forlade Facebook, Twitter og You Tube. De vil tale frit, men de vil også vide, at nogen er ude efter dem, og vil ramme deres ytringsfrihed, hvis de kan. Ligesom svenske politikere bare leder efter en mulighed for at lukke de store, systemkritiske blogs, der vist alle ligger på servere udenfor EU. Denne gør også. Så dumme er vi heller ikke.

Vi befinder os under “Fredens Projekt”. Der er man enige med øvrigheden. Juncker har advaret mig, han har defineret cirka 20 procent af europæerne som “højreekstreme.”

“There will be no debate or dialogue with the far-right,”

Det er som om, to krige mod totalitarisme – WW2 og Den Kolde Krig – ikke har været udkæmpet. Nu har vi den krig igen, danske politikere har selv tilvalgt den. Livet er en evig kamp. Ethvert hårdt tilkæmpet fremskridt kan forsvinde, hvis man ikke vil forsvare det hver dag.

EU har udviklet sig til en eksistentiel trussel, først mod vore nationer ved at oversvømme os med såkaldte “flygtninge.” De lander i titusindvis i Italien lige nu, Frankrig forstærkede grænsen til Italien i går. Nu også mod vores åndelige frihed. Det er moralen af denne historie.


Brussels bureaucrats are launching a flagship blitz on what they term ‘hate speech’ on social networks such as Facebook – but critics warn it includes anything deemed contrary to the federalist project’s aims.

It is to draft in an army of pro-EU censors who will have draconian powers to remove any social media postings transgressing the “current societal developments” promoted by the 28-nation bloc.

The EU has signed a deal with Facebook, Twitter, YouTube and Microsoft designed to curb the use of hate speech online that has been blasted as “ill considered” by the very people who helped draw it up.

Democracy campaigners have warned that the definition of ‘hate speech’ is so vague the EU could end up with the power to get postings critical of the Brussels project removed from the Internet forever in what constitutes a “frightening path to totalitarianism”. DEATH OF FREE SPEECH: EU blasted for ‘Orwellian’ crackdown on online criticism

EU pressemeddelelse af 31 maj: European Commission and IT Companies announce Code of Conduct on illegal online hate speech
Gertrud
 

Re: All kritikk mot EU skal forties

UNREAD_POST BmOnline » Tor Jun 09, 2016 8:32 am

EU kommer til å få "fyken", dvs Russefangeleiren blir lagt ned.

Storbritania kommer til å melde seg ut av EU. Noe jeg støtter dem 100 prosent på-.

Husk, EU er et CCCP prosjekt.

Det er fanden selv som står bak.

viewtopic.php?f=4&t=2128


BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Utenrikspolitikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester