Den farlige norske russiske staten

Det er et kobbel med "kaklende høns vi har til bords" i Regjeringen.no i dag. http://bmonline.no/html/stortinget.html

Moderator: BmOnline

Forumregler
Regjeringen.no er som kaklende høns: http://bmonline.no/html/riksrett.html

De har forbrutt seg mot statens selvstendighet, §1 i Norges Grunnlov

Den farlige norske russiske staten

UNREAD_POST BmOnline » Lør Des 03, 2011 5:30 pm

Norulv Øvrebotten
Ekstremisme har ofte kriminelle følger

De russiske hemmelige tjenestene har bygget mye makt i medier, næringsliv og politikk på dem som var unge studenter på sytti-tallet og meldte seg inn i AKP (m-l). De dyrket Josef Stalin og terror som et våpen for å skape det samfunnet som de ønsket seg.

Selvsagt var det i virkeligheten KGB som organiserte AKP (m-l) også for å skape et grunnlag for å rekruttere senere. Medieprofessor Sigurd Allern og dagens sjefredaktør Hilde Haugsgjerd i Aftenposten var blant stifterne som KGB benyttet for å lage et parti for væpna revolusjon.

På motsatt fløy benyttet KGB Carl I. Hagen og Fremskrittspartiet til å skape seg et grunnlag for å rekruttere på samme måten. Det er smart gjort, men helt naturlig i en russisk dobbelstat med behov for å maskere kontraetterretning mot Amerika med en demokratisk og vestlig kamuflasje i Norge som ble brukt til dette formålet. Samtidig kunne de hemmelige russiske tjenestene slå flere fluer i ett smekk og sikre rekruttering for fremtiden. Smart. De andre partiene hadde russerne god kontroll på fra gamle dager. I det skjulte.

Jeg vet ikke hvem klappjakten skal innledes mot. Alle m-l'erne som opererer i det skjulte bør derfor røykes ut som blant de første.

Norulv Øvrebotten
Det kan jeg bevise, omfanget er så stort, det er det eneste problemet.

Det eneste politiske partiet som jeg har vært medlem av er Arbeiderpartiet, og det var jeg fra 1979 til 1995. Da meldte jeg meg ut. Jeg har aldri vært rasist, rasisme for meg er å nekte å bli kjent med andre mennesker. Så ikke forsøk å bygge deg opp en illusjon om meg som ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

La meg gjøre klart hvor jeg står i forhold til den norske stat. Jeg har testet disse sikkerhetssystemene som Norge har, og jeg har opplevd at en rettsstat kan bli snudd til en forbryterstat ved hjelp av det russiske spillet i det negative rom. Alt som er skapt med det gode som formål kan bli snudd til det motsatte.

Jeg har flere ganger holdt på å miste livet som følge av forgiftninger.

Likevel klarte jeg å identifisere den russiske fremgangsmåten både på mikro og makronivå, og USA kan takke meg for at Norge ble avslørt som den farlige russiske dobbeltagenten som denne russiske dobbelstaten har vært siden Stalin meldte Norge inn i NATO i 1949.

Når jeg er så sikker i hva jeg skriver og forteller, er det fordi jeg vet at jeg kommer til å havne i fengsel i denne staten under enhver omstendighet. Jeg kommer aldri, ALDRI, til å forklare meg for norsk politi, jeg kommer aldri, ALDRI, til å møte i noen rettssal. Det kommer jeg til å bli straffet for, men det er tatt med i beregningen.

I grunnen har jeg ikke så mye i dette landet å gjøre lenger.

Nå kommer jeg meg ikke herfra på en stund under noen omstendigheter, for selvsagt er passet mitt blitt stjålet. Igjen.
torsdag kl. 20:34 ·

Norulv Øvrebotten
Kongehuset vet at Jens Stoltenberg medvirker til terroren

Kong Harald og dronning Sonja er oppegående og godt orienterte mennesker.

Kongen har endatil varslet at det norske folk kommer til å bli sint. Ikke uten grunn at han sa det.

Kongen har utmerket godt forstått at Jens Stoltenberg, Jonas Gahr Støre og flere andre i hans råd, har medvirket til terrorangrepet 22. juli. Både før og etter den grove forbrytelsen mot folket. Det var mange unge som måtte dø eller bli hardt skadet for at de eldre i samme parti og andre partier skulle leve og gjøre som Russland vil, med den følge at Moskva beholder kontrollen over Norge. Målet med operasjonen ligger i dagen med den konteksten.

Dronning Sonja var tydelig preget da hun i dag møtte unge ofre for terroren som har befestet makten for Russland for de eldre. Hun tok lett til tårene, vel vitende om at land og folk er i en forferdelig situasjon. Med svik inntil margen.

Nå begynner lyset å vise oss hvem det er som raljerer inne på Stortinget, jfr Europabevegelsen:
http://www.youtube.com/watch?v=3_75vJC2EJE

viewtopic.php?f=88&t=1201

Norske regjeringsmedlemmer finnes i stasi-arkivene:
http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=65&t=1130
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Den farlige norske russiske staten

UNREAD_POST BmOnline » Lør Des 03, 2011 9:03 pm

Norulv Øvrebotten
"Prosessen"

Dette var tittelen på en bok som tidligere leder i LO, Gerd-Liv Valla, skrev etter at det i 2007 ble kjørt et typisk russisk narrespill mot henne med den følge at nestleder Roar Flåthen erstattet henne, slik det var planlagt på forhånd. Moskva fant ut at Valla truet den viktigste agenten på toppen, statsminister Jens Stoltenberg, og bestemte seg for å fjerne henne.

Også da ble pressen lurt trill rundt til å legge til grunn en falsk problemstilling for forståelsen, med feil kontekst til følge, og det ble skrevet milevis med artikler som var en følge av en bedragoperasjon som gradvis ble bygget ut slik vi nå ser i forbindelse med terroren 22. juli. VG og Olav Versto var sentrale premissleverandører, og i sommer var turen kommet til daværende politisk redaktør Olav Versto. FSB hadde ikke bruk for ham mer. Han druknet.

Å manipulere ved hjelp av psykologer og psykiatere som blir trukket inn i spillet, er en gjenganger i norsk historie. Diagnosen på forfatteren Knut Hamsun rett etter krigen ble omtrent skrevet av Jens Christian Hauge på statsminister Einar Gerhardsens kontor. Psykiateren Gabriel Langfeldt ble psykiateren alle lo av da Hamsun noen år senere gjorde hele diagnosen til skamme og skrev "På gjengrodde stier" som en veldig gammel mann, men med like elegant og skarp penn som før. Han beviste for all verden at diagnosen "varig svekkede sjelsevner" var bare tull og laget til politisk formål.

Advokat Jan Fougner var advokaten som ble benyttet i en meget straffbar rolle i spillet mot Gerd-Liv Valla på samme måte som advokat Geir Lippestad blir brukt overfor drapsmannen Anders Behring Breivik nå. Når du begynner å lete i kjeden av advokater som er bundet sammen bak hverandre i slike bedragoperasjoner, vil du før eller senere havne hos advokat Johan Fredrik Remmen. Som fører arven fra Jens Christian Hauge videre innen "aktive politiske tiltak" fra russiske FSB, KGBs etterfølger.

De fleste pressefolk husker ikke fra tolv til middag, og jeg vil tro at de har glemt at advokat Jan Fougner bygget ut narrespillet gradvis til å omfatte psykiatriske diagnoser av Gerd-Liv Valla med bruk av såvel psykologer og psykiatere. Jeg har jo opplevd Johan Fredrik Remmen selv, da levde også Jens Christian Hauge fortsatt, og noe av det første de gjorde mot meg som sjefredaktør i 1996 var å manipulere meg inn i en situasjon hvor jeg kom til et møte alene med psykolog Tove Marberger som var hentet inn fra andre i ledelsen i avisen for å bedre teamarbeid og skape større selvutvikling og bedre ledelse. Noe som er naturlig i moderne bedrifter.

At jeg møtte henne alene når jeg trodde det skulle være andre fra ledelsen med, ble straks benyttet til å spre rykter om at jeg ikke var riktig god i hodet. Jeg hadde da bronkitt etter influensa og var fysisk medtatt og gikk på antibiotika. Dette er den sovjetiske metode. Den benyttes ennå i Norge. Fordi Russland har kontrollen. I virkeligheten.

Du skaper slike brohoder først. Deretter begynner du å spinne. Enda mer.

Hva er sannheten om massemorderen Anders Behring Breivik? Jeg kan ikke beskrive den i detalj, men ut fra det generelle opplegget og forståelse og informasjon som jeg har fått fra gode kilder, kan du danne deg følgende forløpige inntrykk, tatt i kortform:

Anders Behring Breivik er en innleid morder, den best betalte sådanne i norsk historie, han er den sanne psykopat - som er den riktige diagnosen, han har helt sikkert drept før, han måtte likevel dope seg for å kunne drepe så mange forsvarsløse barn og ungdommer, han er allerede blitt betalt enorme summer på forskudd for å gjøre jobben, og du vil finne spor av pengene hos advokatkontoret BA-HR i Oslo, hos advokatfirmaet Haavind og advokatfirmaet Schjødt.

Kjell Inge Røkke er en spiller bak kulissene denne gangen også, slik han var under prosessen mot Gerd-Liv Valla, som ble narret til å tro at Røkke var en venn i nøden.

Dette blodige spillet står ikke bare om noen milliarder kroner for slike som Røkke, eller de 3000 milliardene i Oljefondet, men kontrollen over hele Norge, og et hundretalls liv betyr ingenting i den sammenhengen. Ingenting. Det kan bli ofret langt flere uskyldige menneskeliv om det er nødvendig.

Å snu spillet med kraftige midler var nødvendig for Russland i år, for det skjedde mye som kunne true kontrollen over Norge både under og over overflaten på forsommeren. Veldig mye skjedde som kunne kompromittere Moskvas solide nettverk i Norge, og terroraksjonen snudde spillet med et stort slag til fordel for Russland og det sittende regimet i Oslo. Som Moskva måtte redde. Med slike brutale tiltak maskert i kontinuerlige narrespill både før og etter 22. juli.

Denne artikkelen i norsk presse fra tiden rett før det smalt, gir et inntrykk i virkeligheten slik den var før terroren reddet blant andre Jens Stoltenberg selv. Det er et skittent spill. Veldig skittent. Å operere utenfor vanlige menneskers fatteevne, er en god del av hemmeligheten når du skaper store bedrag som blender et helt folk.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

De geopolitiske følgene av narrespillet fra KGB

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Man Apr 18, 2016 2:37 am

Norulv Øvrebotten

De geopolitiske følgene av narrespillet fra KGB


Det var ikke bare Jens Stoltenberg som tilsynelatende var på feil side av historien så lenge Sovjetunionen eksisterte, men som følge av de smarte bedragmetodene fra KGB på ubegripelig vis og i strid med rasjonalitetens lover, kom ut på rett side av historien og ble sittende med makten for fremtiden.

Dette skjedde da staten i staten i Sovjetunionen, KGB, lot Russland utad overta det store imperiet som sovjetkommunismen hadde skapt over flere kontinenter, og som for det meste var hemmelig og underjordisk med makt erobret innenfra i vest som følge av 70 års systematisk konspirasjon. Ikke minst i Vest-Europa og Amerika.

Forholdet mellom høyresiden og venstresiden i sikkerhetspolitikken ble snudd på hodet, med de virkelige følger som det videre fikk når hele verden ble lurt til å handle på grunnlag av den strategiske illusjonen. Fra Little Rock i Arkansas til Washington D.C kom i 1991 det halvkriminelle ekteparet Hillary og Bill Clinton fra den politiske venstresiden og tok over Det hvite hus.

Denne hendelsen ville ha vært utenkelig uten illusjonen som de hemmelige russiske tjenestene skapte om historiens endelikt, slik en bestselger av en bok utbasunerte i Amerika på 90-tallet. Utenkelig ville Barack Obama med opplæring fra kommunister også ha vært som president for USA.

Med disse venstreradikale politikerne med gode kontakter i mafiaen, fulgte også de første store falske flaggoperasjonene for indirekte å befeste hemmelig russisk makt over Amerika. Den første i Oklahoma i 1995 og den andre i New York og Washington i 2001. Befolkningen i USA ble narret til å slutte massivt opp om systemet og gjør det stadig mer totalitært.

Alle ble rundlurt fra 1980-tallet og utover. Over hele kloden. I et stort strategisk bedrag. Som ble utført med kommunismens fremste våpen. Nemlig de aller hemmeligeste bedragmetodene som har vært brukt med så stor suksess overalt siden Josef Stalin utviklet dem til en kunstart allerede før krigen.

Alt blir snudd ned. Fortrinnsvis av bedragere som kan kamuflere seg som jurister og skape en aura av lov og rett. Slik både Barack Obama, Bill og Hillary Clinton kan. Sistnevnte er til og med en patologisk løgner.

I et imperium av løgner er sannhet det samme som forræderi.

Når de gamle kommunistiske bedragmetodene benyttes innen spillet i det negative rom, er hovedregelen at sannheten en den stikk motsatte av hva du oppfatter den som. Tysklands samling skjedde på DDRs premisser, og ikke motsatt, slik det ble skapt en illusjon om både i samtid og ettertid. I virkeligheten var Tyskland samlet i Kremls regi allerede rett etter krigen fra skyggene. I 1990 ble bare det fordekte forholdet fra Josef Stalins tid gjort åpent. Da skjedde det offielle tyske giftermålet med fest i Moskva.

Forbundskansler Angela Merkel var høyt oppe i det kommunistiske systemet i den totalitære staten DDR (Øst-Tyskland) med utdannelse fra Moskva, og hun har bare skiftet politiske ytterklær og intet annet. I likhet med mange andre av dagens makthavere. Bedrag er hva de virkelig kan.

Døm aldri en bok ut fra omslaget. Innholdet kan være det samme.

Det dukker stadig opp nye eksemper på det.


Sist flyttet til topp av Anonymous den Man Apr 18, 2016 2:37 am
Norulv Øvrebotten
 


Gå til Regjeringen.no

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron