Advokater som gjorde absolutt ingen ting for å hjelpe meg i

Hvilke blindbukker og døvhørte individer er det som ansettes i domstolene her til lands?

Skal dette få lov til å fortsette som før?
Tore Sanberg har begynt å flytte fjell. Hipp, hipp...

Advokater som gjorde absolutt ingen ting for å hjelpe meg i

UNREAD_POST BmOnline » Søn Sep 02, 2018 2:17 pm

Truls Thue

Advokater som gjorde absolutt ingen ting for å hjelpe meg i min sak.

Linda E Eide, Jannicke Keller F, Louis Anda, Ytterbøl, og flere står i kø... Felles for de alle sammen, var at de var sjokkerte over min sak, fortalte meg at denne saken var hårreisende og uten bevis, men etter runde nr 1 i retten, så de ut som bleike vettskremte spøkelser!

Hva skremte de så kraftig fra å gjøre jobben sin? Hvorfor ble dokumenter makulert, saken trenert, dokumenter ikke levert/unnlatt som bevisføring osv? Man må virkelig undre seg over hvilke krefter som står bak. Mine harddisker ble hacket, mine kontoer sabotert, og alt av bevis som taler for min sak, er bagatellisert og ren løgn er rapportert fra fagfolk fra diverse etater.

Man forstår at å varsle om korrupsjon, pedofili og kriminalitet blant kommune/statsansatte har fått en høy pris. Det er nå på tide å varsle samtlige organ som får ta en titt på min sak. Om de tror jeg har tenkt å gi opp, så anbefaler jeg disse psykopatene om å lese min CV på nytt. Jeg er en som er trent til å holde ut, og holde hodet over vannet. Det tragiske er at jeg er nødt til å dele med hele verden, sannheten om det korrupte Norge.

Noe som gjør oss Nordmenn veldig flaue. Men uten Nordmenn med ryggrad, ender vi opp som en kommunist-stat uten rettsvern og demokrati. Jeg gleder meg over at flere tør å varsle om den urett som begås. Advokater som Marius Reikerås, folk som Rune Fardal, Per Einar Guthus, Ole-John Saga, osv, er med på å belyse mye av den urett som begås. Det er trist at Norge har blitt ødelagt på denne måten. Vi skulle være et foregangsland for menneskerettigheter, men uten at folk tør varsle, så får overgriperne overtaket! Vi må sette en stopper for utviklingen før det er for sent!

Den som tier, den samtykker! Jeg vet dere er redde. Jeg har vært redd hele mitt liv, så jeg vet hvordan det føles. Men etter en stund går det over, og du vil føle at å varsle er riktig. Om du ser alvorlig kriminalitet, og snur din rygg til, så er du ikke bare feig, men med på overgrepet. Det er lovfestet at du ikke har lov å forlate dine medmennesker i ytterste nød.

Det gjelder ikke kun i trafikken. Om du ser noen på vei til å ”bukke under”, er du faktisk forpliktet til å hjelpe. Er du et menneske, eller en mikrobe? Eier du empati, eller er du kun en super egoist totalt uten skrupler? Husk hva barna dine og familien din vil huske deg som. Vi har alle et ansvar. Du også! Jeg vil hjelpe min verste fiende om jeg ser døden nærmer seg, men jeg vil også konfrontere deg, om du tar deg til rette på andres bekostning. En dag vil jeg returnere, og min liste er full av folk totalt uten skrupler og empati. En dag vil oppgjørets time komme uansett, og i mellomtiden får folk leve med sin samvittighet. Jeg vet hva jeg selv har gjort i mitt liv, og kan godt leve med det, og sove godt. Kan du?
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til LOV og RETT

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester