NARKOBYEN NARVIK

Narkohelvetet bryr globalistene i Norge seg ikke om. Det ser faktisk ut som om de bare ønsker at det skal tilta?
http://bmonline.no/html/narkom.html

STOP NARKO i NORGE SNN
Vis meg langeren din, og jeg skal si deg hvem han er!
Forumregler
Narkotika på alle fat i stedet for mat?

ER POLITIET INVOLVERT i langing? Svar: JA!
Ja, det ser slik ut i dagens politi og toll kontroller.
De skal dø som fluer.

NARKOBYEN NARVIK

UNREAD_POST Amund G » Fre Nov 04, 2016 10:26 pm

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206

NARKOBYEN NARVIK.

For tiden foregår det visstnok en konkurranse om et nytt navn på Narvik. Har fått med meg at verken malmbyen, rallarbyen, krigsbyen eller teknologibyen holder mål. Men etter denne tragiske hendelsen forleden, der ute ved Skjombrua, hvor en person ble drept og en annen alvorlig og sterkt skadd, grunnet et narkotikaoppgjør, så foreslår jeg at Narvik kan bruke betegnelsen ”NARKOBYEN NARVIK” ! Og som ”reklame” for å ”tiltrekke” seg turister, narkomane og andre interesserte… (Litt sarkasme må man jo ha med)
Det er ingen hemmelighet at i denne byen er det like lett å få tak i hasj samt andre diverse narkotiske midler, som det er å kjøpe seg en kopp kaffe. Som de fleste andre byer i Norge, så har også Narvik et utbredt narkotikamisbruk. Og det er på høy tid at politikerne, myndighetene og ikke minst politiet snarest tar tak i dette. Jeg vil påstå at bare de siste 20 åra, så har narkotikamisbruket spredt seg til et slikt omfang at det fra å være et rent marginalt samfunnsproblem, nå utgjør noe som er både skjellsettende og meget alvorlig!
Vi vet også at narkotikaen kommer for det meste fra utlandet og blir smuglet inn til Narvik på de underligste måter. Stoffene kommer inn til byen og blir derfra solgt videre til mindre tettsteder og utkantstrøk, slik som bl.a Ballangen, Bjerkvik og Tysfjord. Og det kan være vanskelig for menigmann å se misbruk utenfor byen. Men dette har sammenheng med at det er mye skjult virksomhet, kombinert med at de narkomane holder seg inne og ikke er synlig for oss andre.
Men det er en annen side ved denne saken som kan være verdt å ta tak i for politiet i Narvik, og som jeg håper de snarest vil gjøre. For vi fikk vite på nyhetene at de involverte i denne alvorlige saken var angivelig ”studenter” ved Høgskolen i Narvik. Der de vel var immatrikulert ved Universitet i Nord-Norge. Men hva slags ”studenter” er det man opererer med der i gården? Torpedovirksomhet, innkrevning av narkotikagjeld, knivstikking og krangel om store pengebeløp og narkotika, det er vel ikke akkurat slikt man forbinder studentlivet med? Det sier vel heller ikke så rent lite om hva slags studentmiljø vi nå har fått i dette landet?
Og ved Høgskolen i Narvik der settes det i sving et eget kriseteam for de andre ”studentene” som er elever der. Ja, sannelig må det være et ganske annet ”studentmiljø” i Narvik enn det studentmiljøet som jeg sjøl kjente til den gangen jeg gikk på diverse sjømannsskoler i landet. I de årene jeg var elev ved diverse læresteder både i Tromsø, Bodø og Arendal, så hørte jeg kun om EN ENESTE kriminalsak hvor en student var involvert.
Dessverre, så ser vi en helt annen og tragisk utvikling i disse tider, der politikerne bare har latt alt skure og gå. Og der politiet omtrent har fått beskjed om å ligge lavt i terrenget. I tillegg er mange foreldre naive i henhold til narkotika og rusmidler. De vil ikke tro at deres eget barn driver med slikt. De holder fast ved den gamle myten: ”Det hender ikke med oss, det er de andre som holder på med slikt”! Men en dag oppdager de kanskje at sønnen eller dattera har et narkoproblem. Og da kan misbruket antakelig være inne i en vond sirkel. Ja, som det er vanskelig eller umulig å komme seg ut av.
Så håper jeg bare at våre sovende politikere snarest tar tak i dette onde som vi nå ser sprer seg fra landsende til landsende. Og dersom dette problemet ikke blir erkjent snarest, så vil det til slutt bli umulig å gjøre noe som helst med å få stoppet denne vonde sirkelen!
Derfor vil jeg nok en gang minne våre svake og servile politikere om å ta lærdom fra myndighetene i Singapore, mitt favorittsted på denne jord. Før du lander på Changi Airport i Singapore, så må du fylle ut et ”arrivalcard” Der står det med store og tydelige og røde bokstaver: WARNING: Death for drug traffickers under Singapore law!

ANKENES, 03.11.2016. AMUND GARFORS
Amund G
 

Re: NARKOBYEN NARVIK

UNREAD_POST BmOnline » Fre Nov 04, 2016 10:32 pm

Ja, Amund- de bruker narkopenger for å finansiere sine studier, tenk hvor langt ned i bøtta det er kommet i dette landet?
Ikke bare det, men politiet er jo med på å spre narkotika. Tenk det, Amund- både i Nordland og i Troms har jeg fra sikre kilder som forteller meg hvordan ståa er hos politiet. De er jo noen store svin.-

Jensen saken i oslopolitiet er også en sak hvor jeg tror Jensen har balletak på hele hurven. Og de vet det- og gjør hva som helst for å berge balla, de ikke har.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Narkotika

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron