Verdier og menneskerettigheter i Norge

Mange av påleggene som kommer til kommunene fra sentralt hold er pga den ulovlige innførte EØS-avtalen. EU-direktiver er i strid med Norges Grunnlov da det er nordmenn som skal lage lover for Norge. Det er et svik og et forræderi imot nasjonen og folket vi er vitne til skjer. Nå må det en riksrettssak til mot svikerne på stortinget og i Regjeringen. http://bmonline.no/html/wetland.html
Forumregler
Merk dere at rikspolitikerne vil ha vekk kommuner.
Her kan dere lese årsaken til hvorfor de vil fjerne kommunene:
http://grunnlovens-vektere.com/html/sammen.html

Verdier og menneskerettigheter i Norge

UNREAD_POST BmOnline » Ons Jul 20, 2016 12:15 pm

Ja, da får jeg gå rett på sak om den store søppelhaugen som i dag styrer vårt land.

Dere ser hva jeg skriver? Jusst det- søppelhaugen- og det er ikke fordi jeg har en forut- inntatt holdning, nei men jeg har over lang tid betraktet disse individene som skulle sørge for vårt tilgodehavende, trygghet og fred. Ser dere?

Hvor finner vi ansvaret for denne elendigheten i Norge? Det er bare en plass hvor slikt får lov til å holde på, uten at purken bryr seg, ser dere. Fordi hvis VI gjør noe gæli- så kommer disse slikkepottene strax for å tiltale deg og kreve en bot av noe slag med null krav i virkeligheten.

Jo, det er akkurat der vi er i dag. Så galt har det fart avsted. Det har gått veldig fort etter 2000. Men det begynte for alvor å endre seg drastisk etter 1960. Da så vi at ting var i emning, de begynte å kreve løsepenger av små bedrifter, ja staten. Ser dere? Det ble så ille at mange foretak måtte skrinlegge. Har vi andre eksempler? Joda, Skipsfarten vår. Ser dere? De seilte inn milliarder. Og staten ville tyne de for masse penger. Hva skjer når staten begynner å bli unødvendig stor i kjeften? Jo, skipsredererne de flagger ut. Og således ødela staten all god skipping og annen virksomhet i landet Norge. Norges skipsfartsnasjon ble ribbet av sine egne.

Hvor mange vet at de i 1977 lagde AML? Den fordømte Arbeidsmiljøloven. Det var spikeren i kisten for masse virksomheter i Norge på 60 og 70 tallet. Vi kan ramse opp tusenvis, som la ned eller flagget ut. Viking Gummi forsvant. Mustad fiskekroker likeså. Oscar Bengtsson også. Det var ikke måte på.
Hele forretningslivet i Norge ble rammet. Og skylden for dette kommer ikke fra andre enn stortinget. Bare der finner du syndebukkene. Tror du de vil stille opp og beklage seg? Åhh langt ifra. De ville prøve alle mulige talemåter og triks for å snakke seg ut av det, men det er dem som har ansvaret for all elendigheten i Norge- om noen.

Her kunne jeg skrive uendelig lange lister med saker som angår det, men jeg skal ikke ta den biten, men bare vise dere hvorfor det er blitt slik. Det er nemlig mange som går rundt å tror at stortinget består av snille onkler og tanter, ser dere? Men det er ikke slik, det e r banditter og massemordere vi har med å gjøre. Nå kan de som ikke tåler kraftig kost ta på seg sveisebriller pga sterke sener.

Krigen over Jugslavia.
Fhv Stm K Magne Bondevik bidro med bomber over Jugoslavia i 1999, ja mot de kristne, slik at muslimene bare kunne forsyne seg, ser dere? Akkurat jusst presis. Hvordan henger dette på greip med Bondeviks fredssenter? Ikke i det hele tatt, ser dere. Her skrev jeg meget om dette angående Bondevik, og jeg skrev det i Avisa tromsø. Hvor Arnulf Hartviksen var redaktør. Jeg snakket med ham på telefonen og sa rett ut hva jeg synes om Bondevik og bombingen i Jugoslavia. Nei, sa Hartviksen i avisa tromsø- det hadde intet med muslimene å gjøre eller kristendom. Ser dere? Men der løy han glatt. Fordi det var akkurat det som var i emning, ser dere. Og her kan dere lese dette inlegget om Bondevik. Under dette innlegget kan dere lese om Andrawes, hun som skjøt en tysk flykaptein og fikk urettsmessig opphold i Norge- av ingen andre enn Anne Holt. Det er galskap satt i system.
Her kan dere til eksempel lese et leserinnlegg av Arnulf Hartviksen om eiendomsskattens inntreden i Tromsø.

Her kan dere alle lese detaljerte opplysninger om norsk rikspolitikk og fhv stm Gro H B om Jugoslavia. Og se selv at Gro var meget tett opp til despoten Yassir Arafat. En massmorder som hjelper en annen, ser dere?

Og i dette innlegget står det om sosialistene, merk dere dette: Hitler og Stalin inngikk en hemmelig avtale, ser dere?
Merk dere så den siste store linjen " Men det er også en god tone blant sosialister å sjikanere og latterliggjøre kristendommen." Ser dere venner hva jeg vil fram til?

Dette forhindret ikke at Hitler inngikk en hemmelig avtale med Stalin. Under alle såkalte sosialistiske grupperinger uansett hva de kaller seg, slumrer jødehatet like under overflaten -hvor enhver anledning benyttes til å spre propaganda mot jødene og Israel.
Men det er også en god tone blant sosialister å sjikanere og latterliggjøre kristendommen.


Så dette er meget kraftig kost som feier hele kostebinderiet på havet, sosialistene og stalin.
Nå skal dere høre noen få ord til, i denne grusomme tidsalder som vi er vitne til, så merk dere også dette:

Det ULOVLIGE Kartellet på tinget.
Dette kommer også fra dette kartellet på stortinget.

Kvinnfolk har fått en djevelsk innbildning i å gjøre akkurat som de selv lyster, ser dere dette? Innført av bandittene på tinget.
De tenker mer på seg selv.
Hva gjør de? Jo, de bryr seg heller ikke om sin egen mann noe større. Når de f.eks gifter seg. Hva skjer da?
Når en DAME gifter seg, selvfølgelig tar hun mannens etternavn, nettopp. Men dagens kvinner er helt utaforr, de skjønner ikke at de er på feil tog, ser dere? Til og med barna får morens etternavn, stikk i strid med både mannen og Guds Vilje.

Vi er inne i et grusomt mørke, og det jeg lurer på- jo de menn som utsettes for slike kvinner- de har jo lov til å si ifra?! Ikke sant Tove Mette? Joa pappa!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Lokalpolitikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron