Lønte seg ikke å lyve til President Trump

US marines act like nazis, killing people because best friends?
Do we accept this kind of behavior in our stoves? Almost all americans have one iron in they jacet, who cares? What kind of madness is this?

Do they really copy the muslim selfbombers in some way?
Forumregler
Amerikanerne lever av kuler og krutt.

Lønte seg ikke å lyve til President Trump

UNREAD_POST BmOnline » Tir Jan 17, 2023 8:24 am

Di Athena Skjold

Di Athena, [14.01.2023 19:55]
Militærdomstolen dømmer tidligere FDA-kommissær Stephen Hahn
Av Michael Baxter-14. januar 202323140
En militærdomstol dømte fredag ​​tidligere FDA-kommissær Stephen Hahn på siktelser for forræderi og medvirkning til drap etter at han innrømmet at han og andre medlemmer av Trumps Coronavirus Task Force hadde lurt presidenten deres til å tro at uprøvde Covid-19-vaksiner var trygge og effektive, og presset Trump for å starte Operation Warp Speed.
Hahns tilståelse kom som en overraskelse, for han hadde inntil da bekjent sin uskyld. Umiddelbart etter arrestasjonen 29. desember fortalte Hahn JAG-etterforskerne at han hadde tjent president Trump med tro, ære og lojalitet, og insisterte på at han ble satt opp for forbrytelser han ikke visste om. Han nektet for å ha vært på Moderna og Pfizers lønnsliste. Han benektet påstander om at han hadde data som beviser at inokulasjoner hadde drept eller alvorlig syke deltakere i Covid-19-prøven. Ethvert belastende bevis, hadde Hahn sagt, var blitt produsert eller forfalsket for å anklage ham for andres forbrytelser. Dessuten sa han til etterforskerne at han ikke kunne ha forrådt president Trump fordi svik ikke var «i hans karakter».
Han klamret seg til påstander om uskyld gjennom to uker med utmattende intervjuer, selv når han ble tilbudt potensiell mildhet i bytte mot en skriftlig tilståelse som beskriver hans rolle i Plandemic. Men Hahn ga seg ikke. I sitt siste intervju torsdag, skjelte han ut etterforskere for å «krenke hans borgerrettigheter» og krevde audiens hos president Trump. «Når Donald finner ut hva du har gjort mot meg, vil det være et helvete å betale», skal Hahn ha sagt, og etterforskerne svarte: «Du tror ikke han vet hvor du er? Vi har hans velsignelse.»
Fredag ​​morgen svingte han inn i GITMOs sørlige rettssal fylt med selvtillit, skuldrene tilbake, brystet ut, og skrøt til viseadm. Darse E. Crandall at ingen domstol kunne finne ham skyldig. Da han først satt ved forsvarsbordet, løftet han håndjernene sine og sa: «Du kan binde hendene mine, men du kan ikke binde sjelen til en uskyldig mann. Jeg vil bli frikjent."
Viseadm. Crandall plasserte på bordet grafiske bilder av legene Fauci og Collins svingende fra et tau.
Hahns bryst tømte seg, og ansiktet ble blekt. Hvilken bravader han hadde mønstret, flyktet fra hans nå skjelvende kropp som damp fra en gryte uten lokk med kokende vann.
"Hvordan ... hvordan kunne du gjøre dette?" spurte han saktmodig.
"De gjorde det mot seg selv," svarte admiralen. «De delte din trassige holdning. Hvis du tror bevisene vi har på deg er svakere enn det vi hadde på dem, tar du feil.»
«Hvis jeg erkjenner straffskyld, vil du la meg leve? Jeg kan ikke gå sånn. Jeg kan bare ikke,” tryglet Hahn.
"Jeg kommer med anbefalingen om straffeutmålingen, men de bestemmer," sa viseadmiral mens han gestikulerte mot de tre offiserene som hadde i oppgave å veie fordelene i JAGs sak.
«Jeg er skyldig,» sa Hahn og nikket kraftig på hodet. "Men de fikk meg til å gjøre det."
"Gjøre hva?" spurte viseadm. Crandall.

Hahn fortalte hvordan Collins og Fauci hadde utviklet et opplegg for å massevaksinere amerikanere under påskudd av en nasjonal helsekrise. De henvendte seg til ham i april 2020 med et forslag: hjelp til å overbevise Trump om å fremskynde leveringen av vaksiner i armene til enhver pustende amerikansk statsborger så raskt som mulig for å bekjempe et utviklende virus som truet med å utrydde menneskeheten. "Vi visste alle at SARS-Cov2 ikke var farligere enn sesonginfluensa, at ja, det kunne gjøre eldre og immunkompromitterte syke, men vaksinene var aldri ment å dempe spredning, de var for penger og kontroll. Trump er smart – han mistenkte å prøve å vaksinere befolkningen mot et mildt koronavirus var fåfengt og farlig. Han var på punkt med ivermectin- og hydroksyklorokin-terapier, men det er ingen penger i disse produktene. Fauci sa at bare en kollektiv innsats på tvers av det medisinske miljøet ville få Trump til å støtte vaksiner. De trengte meg - jeg var den eneste personen som kunne gi autorisasjon for akuttbruk av legemidler. Og de trengte Trump om bord siden bare han hadde makten til å påberope seg Emergency Health Powers Act for å få Warp Speed ​​til å rulle. Det var samarbeidssvik, tusener og tusenvis av helsepersonell der ute som løy om behovet for vaksiner. Vi solgte en løgn." tusener og tusenvis av helsepersonell der ute som lyver om behovet for vaksiner. Vi solgte en løgn." tusener og tusenvis av helsepersonell der ute som lyver om behovet for vaksiner. Vi solgte en løgn." "Og du hadde bevis på at deltakere i tidlige forsøk døde som et resultat av å ta vaksinene?"
«Absolutt, men jeg fikk det ved et uhell. Moderna sendte meg ved en feiltakelse de virkelige prøveresultatene deres, ikke den utbedrede rapporten, som jeg så senere. Jeg fortalte det til Fauci, men han ba meg ødelegge de virkelige resultatene og gå med de uredelige dataene. Og jeg brukte det for å få Trump til å få Warp Speed ​​til å fungere, sa Hahn.
«Og du ble betalt? Millioner?"

"Flere millioner," innrømmet Hahn.
"Forventer du at denne domstolen skal tro at gamle Fauci og gamle Collins orkestrerte alt?"
"Hvis det går høyere enn dem, vet jeg ikke hvem som trekker i trådene," sa Hahn.
"Denne domstolen setter pris på din forsinkede åpenhet, men på grunn av din skylderklæring har jeg ikke noe annet valg enn å anbefale deg å bli hengt i nakken til du dør," sa viseadm. Crandall.

Hahn protesterte. "Vente. Du sa du ville la meg leve.»
«Jeg sa jeg ville komme med en anbefaling,» korrigerte admiralen ham, «men jeg spesifiserte ikke hva det ville være.»
Panelet var enig - Hahns forbrytelser fortjente ingen mildhet.
Han ropte febrilsk «du lurte meg» mens vakter eskorterte ham til cellen hans.
Viseadm. Crandall satte en henrettelsesdato til mandag 16. april
Merk: Jeg har blitt fortalt at det har vært en utvikling i Gen. Bergers forsvinning og jeg forventer oppdatert informasjon senere i dag. Avhengig av tidspunkt vil jeg publisere sent i kveld eller i morgen tidlig.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til US-Warship

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron