Når USAs president gir Russland cover-up

US marines act like nazis, killing people because best friends?
Do we accept this kind of behavior in our stoves? Almost all americans have one iron in they jacet, who cares? What kind of madness is this?

Do they really copy the muslim selfbombers in some way?
Forumregler
Amerikanerne lever av kuler og krutt.

Når USAs president gir Russland cover-up

UNREAD_POST BmOnline » Lør Apr 02, 2016 6:56 am

Norulv Øvrebotten
Når USAs president gir Russland cover-up

Til tross for at president Barack Obama meget godt visste at den norske regjeringen løy befolkningen huden full om terroranslaget i Oslo og på Utøya 22. juli 2011, gikk han 17. august 2011 ut i et intervju og fortalte verden om den store faren for terror fra enslige ulver. Med henvisning til massedrapet på barn og ungdommer i Norge.

Obama visste i likhet med norsk politi og påtalemakt hvor mange som hadde gjort den virkelige slakterjobben 22. juli 2011, og hvem de var.

Verden er snudd ganske mye opp ned når presidenten i Amerika gir cover-up for massedrap over gammel kommunistisk lest for å befeste det fordekte herredømmet som Russland har over en nasjon som siden krigen har gitt seg ut for å være vestlig, men har hatt de virkelige røttene i den kommunistiske østblokken, og som har fortsatt i samme sporet etter at Sovjetunionen ble til Russland.

Den norske dødsskvadronen har vært meget "effektiv" både her hjemme og i mange andre vestlige land, og har blant annet hjulpet ekteparet Clinton fram i livet.

Den ene kvinnelige snikmorderen fra Norge har 676 drap på rullebladet, etter hva jeg erfarer.

Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Når Russland befester herredømmet i Vesten

UNREAD_POST BmOnline » Søn Jan 07, 2018 4:46 pm

Norulv Øvrebotten

Når Russland befester herredømmet i Vesten


Når du har tatt inn over deg at Kreml har sittet med den virkelige makten i Vesten i generasjoner, blir problemstillingene i alle analyser av stormaktspolitikk helt andre enn før, og bitene i de fleste puslespill faller på plass.

Bildet utenriks og innenriks blir som regel det motsatte av hva du forestilte deg før. Virkeligheten kommer brått opp mot deg. Du får en aha-opplevelse. Eller rettere sagt mange aha-opplevelser.

De mange falske flaggoperasjonene i Vesten siden KGB lurte en hel verden med å avvikle Sovjetunionen i det helt store strategiske spillet, har hatt som mål å befeste fordekt russisk herredømme som ble etablert i Vesten allerede under Josef Stalin. Hans mål med å orkestrere andre verdenskrig, var å vinne verdensherredømme. Det målet oppnådde Stalin langt på vei, og den kalde krigen var bare kamuflasje for å erobre og sementere hemmelig makt i vestlige land.

Gjennom generasjoner bygger du fra skyggene opp nasjonale eliter som er lojale til systemet og ikke til eget folk, slik du ser så tydelig i mange vestlige hovedsteder. Bare se på Washington D.C. og Oslo.

Begge steder sitter Putin med bukta og begge endene. Lakeiene hans klenger seg til systemet hans. Kreml eier vestlige eliter. Med hud og hår.

Når du har identifisert de smarte bedragmetodene fra øst, kan du rulle opp hva som er skjedd i fortiden, og du fanger lettere opp bedragene som er på gang i nåtiden.

Å kjenne til prosessene som skaper virkeligheten til enhver tid, er nøkkelen til å fastslå sikkert hva som er skjedd og hva som skjer, samt å kunne gjøre gode estimater over hva som vil komme til å skje i fremtiden.

Det var disse hemmelige prosessene fra øst som jeg identifiserte allerede for tretten år siden, og siden den gang har jeg kunnet se gamle landskap med helt nye øyne. Det har også mange andre gjort. Jeg er ikke alene. Min kontaktflate innen internasjonal etterretning er stor.

Så hva 22/7 var for noe, kan ikke intelligente mennesker være mye i tvil om når de har lest hva jeg har å fortelle. De kan heller ikke være mye i tvil om hva som er virkeligheten bak 9/11 i Amerika. Også dette angrepet i 2001 var en klassisk falsk flaggoperasjon med samme indirekte og smarte russiske mål som i Norge i 2011.

USA er samme vasallen under Russland som andre vestlig stater.

Amerika er bare litt større enn de andre vasallene.

http://www.neonnettle.com/feed/186-11-t ... -the-shark


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Jan 07, 2018 4:46 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til US-Warship

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron